וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדריאנו חזר לאינטר

3.11.2006 / 14:15

הבעלים מאסימו מוראטי הכחיש את השמועות בדבר העברתו של החלוץ מהקבוצה ובאותה הזדמנות אינו מכחיש כי היה רוצה את מסי בסן-סירו

החלוץ המדוכא של אינטר, אדריאנו, חזר אמש (חמישי) לאיטליה. הברזילאי ישוב לאימונים היום אך השמועות בארץ המגף אומרות כי הוא צפוי לעזוב את המועדון.

ריאל מדריד היא קבוצה אחת ששמה תמיד עולה בשמועות בנוגע לאדריאנו, אבל גם פיורנטינה ופלמנגו בעניין. ללא הברזילאי, כזכור, השכילה אינטר לנצח בליגת האלופות, וכמובן - 3:4 בדרבי הגדול של מילאנו.

הבעלים של אינטר, מאסימו מוראטי, טוען כי הוא לא מתכוון לוותר על שירותיו של החלוץ והגיב לשמועות: "אדריאנו נשאר כאן". כשנשאל אם מילאן התעניינה בחלוץ השיב: "מילאן לא תבקש דבר כזה, ואני מעדיף לא לדבר על הנושא. אדריאנו הוא אדם נהדר, והוא רק צריך לחזור לכושר".

המולטי מיליונר הודיע חגיגית כי גם אין בכוונתו להחתים את ג'יג'י בופון, שוערה של יובנטוס ונבחרת איטליה. "אני לעולם לא אעמיד מועדון שעובר רגעים קשים בסריה B בפני החלטה כזו", אמר מוראטי והוסיף, "יש לנו שוער מעולה בדמותו של ג'וליו סזאר ואת פרנצ'סקו טולדו שהוא שוער אדיר".

לא רק שמוראטי רוצה להשאיר אצלו את אדריאנו, טולדו וסזאר - הוא אף מעוניין להוסיף לקבוצה דרום אמריקאי אחר, הארגנטינאי ליאונל מסי, שחקנה של ברצלונה. לדעתו, מסי הוא ה"שחקן הטוב בעולם כיום".

עדכון ראשון: 21:04, 2/11
עדכון אחרון: 14:15, 3/11

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully