וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת - הרצליה: במלאבס קולטים עלייה

3.11.2006 / 19:12

הכחולים, שניצחו את הכח במחזור הקודם חייבים ניצחון נוסף בקרב תחתית לוהט. עטר לא מתרגש: "זה עדיין לא משחק שקובע גורלות"

הפועל פ"ת קיימה הערב (חמישי) אימון מסכם לקראת מפגש התחתית החשוב מול מכבי הרצליה בשבת. חניכיו של המאמן אייל לחמן, שהשיגו במחזור הקודם את ניצחון הליגה הראשון העונה על העולה החדשה הכח עמידר ר"ג (3:0), רוצים לנצח גם את מכבי הרצליה, יריבתם השנייה לתחתית ועולה חדשה אף היא. ניצחון יכול להעלות את הקבוצה מעל לקו האדום וליצור מומנטום חיובי, לאחר פתיחת העונה העגומה.

באסיפת הקבוצה לפני האימון הדגיש לחמן ערכים כמו עזרה הדדית, רצינות, שאפתנות ואכפתיות כמפתח לניצחון בשבת בפרט, והתרוממות במעלה הטבלה בכלל. באימון עצמו, שהיה אינטנסיבי והתאפיין באווירה רצינית, עצר לחמן מספר פעמים את השטף כדי לעמוד על הדגשים הטקטיים וככלל שחקני הקבוצה היו קשובים ודרוכים לקראת המשימה בשבת.

השחקנים הפצועים בקבוצה שבו להתאמן. הקשר צ'קה גדיאגה, שעבר השבוע ניתוח קל בכף היד לאחר שנפצע בשבת שעברה מול הכח, התאמן עם יתר חבריו לקבוצה כשתחבושת לידו. גם החלוץ אלנתן סלמי התאושש ממחלתו וערך אימון מלא. הבלם מחוף השנהב לזו דובה, שפצוע בשריר הירך האחורי, ממשיך בקבוצה לפחות עד לחודש העברות, ינואר 2007.

המאמן אייל לחמן צפוי לפתוח עם הרכב זהה לזה שהביס בשובע שעבר את הכח עמיד ר"ג.

הרכב משוער: ברק ויסוקר; זאב חיימוביץ', עמרי קנדה, מהראן אבו רייע, הרצל לוי; צ'קה גדיאגה, עידן סרור, יוסי דורה, אחמד קסום; מאור בוזגלו, שמעון אבוחצירה.

בהרצליה מקווים להמשיך את היכולת מול חיפה

מכבי הרצליה המשיכה היום (חמישי) את ההכנות האחרונות שלה לאחד המשחקים היותר חשובים שלה בתקופה האחרונה, בשבת מול הפועל פתח תקוה. שתי הקבוצות מדורגות אחרונות בטבלה עם ארבע נקודות כל אחת, בעוד שלהרצליה יש משחק חסר. הרצליה מפגינה יכולת משופרת במשחקים האחרונים, ותנסה להמשיך כך גם מול פתח תקוה.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, הרצליה תחסר את שי מימון שייעדר כחודש בגלל בקע בבטן. וכמובן תחסר גם את אליאסו איסיאקו, שעדיין נמצא בתהליך שיקום, ובקבוצה מדגישים כי עדיין לא הוחלט סופית לגבי עתידו, וההחלטה האם להיפרד ממנו בחלון ההעברות הקרוב בינואר תלויה בקצב החלמתו. מי שכן צפוי לחזור להרכב הוא הקשר כפיר אדרי, שנעדר מהמשחק מול חיפה. בצד הימני של ההגנה ייפתח איתן עזריה.

עטר: "לא מדובר במשחק שייקבע גורלות כבר עכשיו. כל משחק בין שלוש הקבוצות שנלחמות על חייהן בליגה - כלומר הרצליה, הכח רמת גן והפועל פתח תקוה - הוא חשוב, אבל אסור לשכוח שיהיו עוד מספר משחקים כאלה במהלך העונה. מה שבטוח זה שאנחנו הולכים לשחק מול קבוצה עם אותה מטרה כמו שלנו, שהיא להישאר בליגה".

לגבי פציעתו של שי מימון אמר עטר: "במהלך העונה שחקנים נפצעים, ואנחנו צריכים לדעת להיערך ולהתמודד עם כך בהתאם, בדיוק כמו כל קבוצה אחרת".

הרכב משוער: שאול סמדג'ה, איתן עזריה, חיים מלכה, יא יא פטי, אייל טרטצקי, דייהו דייויס, מהארן ראדי (לאוניד קרופניק), כפיר אדרי, עומר בוקסנבוים, פפי קימוטו, איבון ארייטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully