וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט ובנטון הפסידו בברצלונה

3.11.2006 / 0:15

גם המאמן הישראלי של אלופת איטליה רשם הפסד ראשון העונה ביורוליג. פנאתינייקוס הביסה את ציבונה, בדאלונה ניצחה במלאגה

שישה משחקים נוספים התקיימו הערב (חמישי) ביורוליג, והשלימו את תמונת המחזור השני. כמו מכבי ת"א, גם דייויד בלאט ובנטון טרוויזו רשמו הפסד ראשון העונה ביורוליג.

בבית ב' של מכבי ת"א, פנאתינייקוס השיגה ניצחון שני די בקלילות מול ציבונה זאגרב ומלאגה הפסידה בפעם השניה, הפעם בדרבי ספרדי מול מלאגה.

בית ב': ספרד נגד ספרד

פנאתינייקוס - ציבונה זאגרב 69:86

הקרואטים הצליחו להישאר קרובים לפאו במשך שלושה רבעים, אבל ברבע האחרון הבדלי הרמות כבר נראו, והפער רק הלך וגדל עד הסיום. מייק באטיסט קלע 23 לירוקים, וחאג'יברטאס הוסיף 18.
דאבור קוס בלט עם 21 בציבונה.

מלאגה - חובנטוד בדאלונה 68:66

דרבי ספרדי בין שתי מפסידות מהשבוע שעבר. ה-MVP של המחזור הקודם ביורוליג, קרלוס קבסאס, שהמטיר 32 נקודות ביד אליהו, פגש את חבריו לנבחרת ספרד, אלופת העולם למי ששכח, רודי פרננדז וברני רודריגז. האלופה הספרדית שהפסידה בשבוע שעבר בנוקיה, הפסידה גם באולמה הביתי. רודי פרננדז הוביל את חובנטוד עם 20 נקודות, ברנרדו רודריגז קלע 13 למלאגה.

בית ג': הקרב על סגנות הבית?

ברצלונה - בנטון טרוויזו 69:82

מפגש מסקרן ביותר בין שתיים ממנצחות המחזור הראשון, ושתיים מאריות היורוליג בכלל. חואן קרלוס נבארו הוביל את ברצלונה עם 23, וג'ורדי טריאס הצעיר שוב הצטיין עם 22 משלו. מרקוס גורי קלע 16 לקבוצה של בלאט, אבל סיים עם שלושה ריבאונדים בלבד. טרל לידיי הוסיף 14.

ז'לגריס קובנה - נאפולי 65:83

בקרב בין שתי מפסידות מהשבוע שעבר, הצליחה ז'לגריס לרשום ניצחון בכורה. הפיני האנו מוטולה וטאנוקה בירד קלעו 25 כל אחד, כשבירד מוסיף גם 11 ריבאונדים. אקס מכבי ת"א קירק פני הסתפק הפעם בשבע נקודות צנועות. טייר בראון קלע 22 למפסידים.

בית א': פילזן בגרמניה

קלן - אפס פילזן 82:68

הטורקים הגיעו לגרמניה עם ניצחון אחד בכיס לאחר שניצחו את פרוקום סופוט בשבוע שעבר, וקלן לעומתם קפאו מקור במוסקבה והפסידו לדינמו. הטמפרטורות באולם בגרמניה לא ממש הפריעו לפילזן להשיג את ניצחונה השני. מרכוס הייסליפ הוביל את פילזן עם 16 נקודות, קרם גונלום וצ'נק אקיול הוסיפו 12 כל אחד. מרכוס פייסון קלע 19 לקלן.

פרוקום סופוט - לה מאן 67:69

ניצחון ראשון לפולנים, שהובילו בפער גדול במשך רוב המשחק, ולמרות צמצום יפה בסיום של לה מאן הצליחו לצאת עם הניצחון. כריסטיאן דלמאו, אקס הגליל, הוביל את פרוקום עם 14 נקודות. חוסיין בשוק קלע 12 נגד קבוצתו מהעונה שעברה. 32 נקודות של אריק קמפבל לא עזרו ללה מאן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully