וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אפילו בכדורסל לא נוגעים ככה ביד"

2.11.2006 / 20:30

מולדובן מראפיד בוקרשט מודה שהגיע להפועל ת"א פנדל לקראת סיום ה-2:2 בגביע אופ"א. שום מתוסכל מהפספוס: "היינו ראויים לניצחון"

ברני ארדוב

צילום ועריכה: דרור פיקלני

לא לזה פיללו 6,000 הצופים שהגיעו הערב לאיצטדיון בלומפילד, אבל כנראה שזה מה שצפו אלפי האוהדים האחרים, נפגעי הדרבי התל אביבי, שהעדיפו להעביר ערב גשום בבית. הפועל ת"א שוב לא הצליחה לשכנע. היא הייתה יכולה לעשות את זה עם ניצחון מינימלי על ראפיד בוקרשט, שהיה מותיר סיכוי סביר לעלות שלב בגביע אופ"א. כעת, אחרי שהיא סיימה בתיקו 2:2 מול ראפיד בוקרשט במשחק הביתי הראשון שלה בשלב הבתים, העלייה לשלב הבא נראית רחוקה מאוד.

ב-10 הדקות הראשונות, היכולת של הדרבי התל אביבי חזרה על עצמה והאדומים לא היו במשחק. הכל השתנה עם שער של אוגבונה בפעולה החיובית הראשונה של הקבוצה בדקה ה-11. למרבה הצער של יצחק שום, החבורה שלו נרדמה וספגה שער מהיר מיורל מולדובן המהיר, תוך 4 דקות, 1:1. וואליד באדיר העלה שוב ליתרון בדקה ה-33, אבל בוגה הישווה בתחילת המחצית השניה וקבע את תוצאת המשחק. 2:2.

אין ספק, הפועל ת"א עדיין רחוקה מהיכולת שהיא אמורה להיות בה ולמרות קיפוח מוגזם מצידו של השופט הסלובקי בחלק האחרון של המשחק, היא פיספסה ניצחון והזדמנות גדולה להשיג ניצחון חשוב בשלב הבתים. המשחק הבא של הפועל ת"א הוא בסטאד דה פראנס מול פאריז סן ז'רמן ושם כבר יהיה הרבה יותר קשה להוציא נקודות, אפילו נקודה אחת.

לי בוץ מוואלה! ספורט מוסיפה כי בסיום המשחק אנשי הפועל ת"א באו בטענות קשות כלפי השופט הסלובקי והודיעו כי הם עומדים לשלוח מכתב חריף בנידון לאופ"א.

מהלך המשחק

דקה 10 - הזדמנות ראשונה לרומנים במשחק, כאשר מלדרשאנו השתלט על כדור במרכז הרחבה ובעט לשער, אלימלך הדף מצויין.

דקה 11 - גול! סלים טועמה פרץ משמאל והגביה כדור מדוייק לעברו של אוגבונה, שהיה חופשי לגמרי במרכז הרחבה ונגח פנימה. 0:1 להפועל ת"א.

דקה 15 - גול! ראדה עבר את אליניב ברדה ואת וואליד באדיר ומסר מדוייק לויורל מולדובן, שכבש מקרוב. ראפיד הישוותה ל-1:1.

דקה 33 - גול! דה ברונו הרים כדור קרן משמאל, וואליד באדיר ניתר בין שני שחקנים ונגח חזק פנימה. הפועל ת"א עלתה ל-1:2.

דקה 37 - דה ברונו שלח כדור לאליניב ברדה שהיה ברחבה, ברדה הסתובב ובעט לרשת החיצונית.

דקה 45 - מולדובן פרץ לרחבה, קיבל מסירה מדוייקת ובעט לשער, אלימלך עצר.

דקה 48 - באדיר הגביה כדור לרחבה, אוגבונה נגח מקרוב לידיים של השוער הרומני.

דקה 52 - אליניב ברדה הכניס כדור לאוגבונה שבעט מקרוב, קומאן הדף.

דקה 54 - גול! לזר השאיר עקב לבוגה, שניצל חור בהגנה של הפועל ת"א כדי לכבוש מקרוב. ראפיד הישוותה ל-2:2.

דקה 66 - טעות נוספת בהגנה של הפועל ת"א איפשרה לויורל מולדובן לפרוץ לרחבה ולסכן את השער, אבל וואליד באדיר הגיע ברגע האחרון כדי לבלום אותו.

דקה 75 - אוגבונה קיבל כדור נוסף בתוך הרחבה, אבל נבלם על ידי ההגנה הרומנית.

דקה 81 - הפועל ת"א מקופחת על ידי השופט, שלא שורק לנגיעת יד ברורה של שחקן רומני ברחבה, שבנוסף תפס את באדיר בנסיון לעלות לנגיחה.

דקה 84 - הזדמנות מצויינת להפועל. ורמוט פרץ משמאל ושלח רוחב דרך פאאס לכיוונו של באדיר, שבעט מ-16 מטר מעל למשקוף.

הרכב הפועל ת"א: שביט אלימלך, דני בונדר, חאבייר פאאס, וואליד באדיר, יגאל אנטבי, יוסי אבוקסיס (שי אבוטבול, 71), ברוך דגו (טל חן, 46), לוסיאנו דה ברונו, סלים טועמה, אליניב ברדה, איבזיטו אוגבונה (גיל ורמוט, 76).

הרכב ראפיד בוקרשט: קומטן, שאפונארו, מאפאטאי, ראדה, באדוי, קאראמיאן (גריפיתס, 68), לאזר, מלדרשאנו (גריגור, 83), בוגה, זיקו (מאזילו, 57), מולדובאן.

"היינו ראויים לניצחון" (לי בוץ)

מאמן הפועל ת"א יצחק שום אמר בסיום המשחק: "שיחקנו נגד קבוצה גדולה במסגרת האירופית. אני חושב שהיינו ראויים לניצחון, לפחות בחצי השני בו הצגנו כדורגל טוב. הצלחנו ליישם את כל מה שעבדנו עליו באימונים. באירופה לא מגיעים ל-30 מצבים, 3-4 צריכים להספיק כדי לנצח. תמיד אפשר לשאוף ליותר, אבל שיחקנו טוב וחבל שלא ניצחנו. אני חושב שאפשר לעלות לשלב הבא עם 4 נקודות. בבית אתה שואף לנצח אבל גם תיקו זה לא נורא. המשחק בפאריז חשוב מאוד, אם נוציא משם נקודה, המשחק בבית הוא זה שיכריע, הסיכויים ריאליים. תמיד חוויה להיות עם הקהל של הפועל. לא היה פשוט להגיע אחרי הפסד בדרבי כי חווינו כאב חד וחזק.". לגבי השיפוט אמר שום: "אני לא רוצה להגיד שהשופט היה חד צדדי, אבל השריקות שלו עצרו אותנו. מהטלוויזיה הבנתי שהגיעו לנו שני פנדלים".

סלים טועמה: "אחרי שמובילים פעמיים מאכזב לצאת עם נקודה. צריך להמשיך הלאה ולקוות להוציא נקודות בפאריז. קורה שמקבלים שערים מבלבול בהגנה, אבל צריך ללמוד מהטעויות ולתקן את זה כבר בליגה ביום שני. הצגנו יכולת יותר טובה מהדרבי, נקווה להמשיך ככה. צריך להאמין ולקוות שקבוצות הבית שלנו יאבדו נקודות, אני חושב שיש לנו סיכוי לעלות, אבל עכשיו צריך להתנתק מאירופה ולהתרכז בליגה".

טל חן: "משחק ההגנה שלנו לא היה מספיק טוב. ננסה לשפר את זה כבר במשחק הבא. התיקו מחמיא לנו, הגיע הזמן שנדע את מקומנו ונפסיק לזלזל באחרים. שיחקנו נגד קבוצה ברמה גבוהה מאוד, עדיף היה שננצח אבל תיקו זו לא תוצאה גרועה. הסיכויים שלנו לעלות פתוחים, אבל ברור שיהיה יותר קשה". על העובדה שישב על הספסל: "אם שום החליט שצריך לשלם את המחיר על היכולת החלשה בהגנה, אני מקבל את זה באהבה".

איבזיטו אוגבונה: "הייתי בשמיים שהבקעתי, חבל שלא הצלחנו לשמור על זה".

מאמן ראפיד בוקרשט רזבאן לוצ'סקו: "בהתחלה היה קשה אבל לאט לאט נכנסנו למשחק. במחצית הראשונה שלטנו וקיבלנו שני שערים משני מצבים. החמצנו מצבים רבים. במחצית השניה כל קבוצה יכלה לנצח את המשחק. מהרגע שהגעתי לישראל אמרתי שלא יהיה כאן קל וגם אם נורא רציתי ושאפתי לנצח, לקחתי בחשבון שבמשחק כזה כל תוצאה אפשרית. הפועל קבוצה עם שחקנים טכניים ומהירים שיכולים לעשות בעיה לכל יריב".

הכוכב הרומני ויורל מולדובן נשאל בסיום המשחק אם הגיע לדעתו בעיטת עונשין מ-11 מטרים להפועל ת"א, והתשובה שלו הייתה חד משמעית: "ברור שהגיע פנדל. אפילו בכדורסל לא נוגעים ככה ביד".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully