וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה - בני יהודה: גוטמן מזהיר מההתקפה של הכתומים

רומן רוזנבלט ויואב ויכסלפיש

3.11.2006 / 19:23

מאמן נתניה, שסיכם לעונה נוספת, מתכונן: "הם מסוכנים, נשתדל לא להיחשף מאחור". אצל הזהובים בלדוט ישוב להרכב וחושב על ניצחון

ניצחון החוץ הראשון העונה של מכבי נתניה בשבת, 0:1 קטן על מכבי פתח תקוה, הספיק לבעלים של הקבוצה, דניאל יאמר, להגיע למסקנה שהוא רוצה שאלי גוטמן ימשיך בקבוצה גם בעונה הבאה. אחרי פתיחת עונה נהדרת שכללה ניצחונות על מכבי חיפה ובית"ר ירושלים, הגיע ההפסד לפני שבועיים לאשדוד, שהעלה ספקות בקשר למעמדו של גוטמן בקבוצה. אך כאמור לאחר הניצחון בשבת על מכבי פתח תקוה החליט יאמר להאריך את חוזהו של גוטמן מעבר לעונה הנוכחית, ואתמול אחר הצהריים (חמישי) השניים נפגשו וסיכמו את פרטי החוזה.

יאמר אמר היום לאתר הרשמי של הקבוצה: "אני שמח שהעניין הכספי לא היה נושא הדיון עם אלי, ולא לקח לנו יותר משתי דקות לסכם את תנאי החוזה. אני שמח מאוד שסיכמנו את התנאים, ואני חושב שזו מתנה גדולה למכבי נתניה שיהיה למועדון מאמן ברמה הגבוהה ביותר בישראל גם בעונה הבאה".

גם גוטמן נשמע מרוצה: "אני שמח מאוד להמשיך במכבי נתניה, זה מועדון שמהווה עבורי משפחה והאווירה מסביב למועדון נותנת לי את המחוייבות להמשיך לבנות קבוצה בריאה וחזקה".

גוטמן שומר על ערנות

השוער לירן שטראובר, הסוחב פציעה בכתף, והקשר אמיר טגה, הסוחב פציעה בשריר הארבע ראשי, יפתחו בהרכב במשחק הליגה הקרוב מול בני יהודה בשבת. בעקבות כך תעלה נתניה בהרכב כמעט זהה לזה שפתח מול מכבי פתח תקוה, כשהשינוי היחיד יהיה העדרותו של הקשר מזואה אנסומבו, אשר טס לקונגו להשתתף בהלוויית אמו.

הקבוצה ערכה הבוקר (שישי) את האימון המסכם לקראת המשחק מחר, ובמהלכו ובאסיפה שקיים עם שחקניו לאחר מכן שם גוטמן דגש על החלק הקדמי של בני יהודה וציין כי יש להעניק תשומת לב מיוחדת לשחקני ההתקפה של היריבה. גוטמן אמר הבוקר לוואלה! ספורט לקראת המשחק: "יש לנו מחר משחק נגד יריבה שאני מאוד מכבד באופן אישי, עם שחקנים בעלי יכולת אישית מעל הממוצע בליגה שלנו בחלק הקדמי. אנחנו נצטרך לשחק את המשחק הרגיל שלנו ולנסות שלא לחשוף את עצמנו יותר מדי".

גם בשנה שעברה פגשה נתניה את בני יהודה במחזור ה-8 של הליגה, אז ניצחו הכתומים 0:2, הודות ליכולת נפלאה של וינסנט אנייימה.

הרכב משוער: לירן שטראובר; אורי אוזן, לואיס מרין, אבי סטרול, דדי בן דיין; אמיר טגה, אבישי ז'אנו, אופיר חיים, מריוס זנו בונדאה; איתי שכטר, עבדל סאמד אוקוצ'ה.

עדכון ראשון: 2.11.06, 16:43
עדכון אחרון: 3.11.06, 19:23

אסי בלדוט ישוב להרכב

בשבוע שעבר איבדה בני יהודה שתי נקודות יקרות בבית למרות יתרון 0:2 על הפועל כפ"ס במחצית. דוארטה ויבואה חגגו במחצית השנייה ברחבה של וינסנט אניימה, וגרמו לגעגועים לאדריאן גמאן וארנסט אטצ'י. בשבת תהיה לשחקנים הזדמנות לתקן מול מכבי נתניה, סגנית המובילה.

הקפטן אסי בלדוט חוזר מפציעה וגם אימורו לוקמן יהיה כשיר. אלי אברבנאל נפצע באימון וייעדר מהמשחק. בלדוט: "בתחילת השבוע הרגשה לא טובה אחרי התיקו המאכזב, אבל החלטנו להתרכז במשחק הקשה בנתניה ואנחנו עולים במטרה לנצח. אנחנו צריכים להשתפר והמטרה היא עדיין לשחק כדורגל יפה ולסיים מעל למקום הרביעי מהעונה שעברה. נכון שכמה שחקנים עזבו אבל המחליפים שלהם לא פחות טובים".

הרכב משוער: וינסנט אניימה: איציק עזוז, יניב אלול, אסי דומב, סאלם אבו סיאם: אימורו לוקמן, אסי בלדוט, מטה בטורינה, ראובן עובד, הרוויה קובאצ'ביץ: ליאור אסולין

sheen-shitof

עוד בוואלה

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully