וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון לסכנין בדרבי המגזר

4.11.2006 / 16:25

גברה 0:1 על אחי נצרת. קרית שמונה חוזרת להפציץ - שלושער של יבוריאן ותוספות של לביא ונימבה סידרו לה 0:5 מול הפועל ירושלים

במוקד המחזור השמיני בליגה הלאומית עמד המפגש בין אחי נצרת וסכנין, שבו ניצחה האחרונה 0:1. הפועל קרית שמונה, שבשבוע בעבר שמטה נקודות ראשונות, חזרה לביתה והביסה את הפועל ירושלים. הפועל באר שבע של גילי לנדאו והפועל נצרת עילית של גיא לוי השיגו ניצחונות חוץ משכנעים.

קרית שמונה - הפועל ירושלים 0:5

המארחת, לאחר שבוע ללא כיבוש, הנחילה מפלה בביתה לירושלים. איליה יבוריאן, הרכש המצוין של רן בן שמעון, חגג עם שלושער. הראשון שלו הגיע כבר בדקת הפתיחה ונתן רמז לבאות. בדקות ה-24 וה-57 הוא השלים. יניב לביא (35) ופטי נימבה, בדקה ה-83, הנחילו הפסד שני ברציפות לקבוצה מהבירה וסיבכו אותה בתחתית.

הפועל חיפה - הפועל ב"ש 2:0

ינאי דרעי ורמי אליהו, שיפצחו בקרוב בקריירה של מוכרי כריות בארצות הברית לא זכו לחגוג את ניצחון החוץ המצוין של הקבוצה מבירת הנגב על הפועל חיפה של שלומי דורה. הקבוצה של גילי לנדאו עדיין מתנדנדת ולא מראה סימני יציבות, אבל היום תוך שבע דקות אקקי אקוצ'דזה ואלעד בונפלד בדקות ה-55 וה-62 עשו למאמנם שמח בלב. אצל האורחים אלירן חודידה הורחק בדקה ה-43. סוף סוף באר שבע מגיעה, לפחות עד משחקה של בני סכנין מחר (שבת), למקום המוביל לליגת העל.

הפועל עכו - נצרת עילית 3:1

עכו חיפשה שלוש נקודות נוספות אחרי הניצחון בבירה ביום שני, אבל הקבוצה של גיא לוי, שחששה מבריחת הצמרת, לא נתנה לה את התענוג. שחר סימנטוב פתח את מסכת השערים בדקה ה-21, עד ההפסקה נשמרה התוצאה. במחצית השנייה יירו בלו הכפיל את התוצאה בדקה ה-68. ערן לוי עוד נתן תקוות למקומיים כשצימק שלוש דקות לסיום, אבל היה זה שוב יירו בלו שסגר עניין בדקה ה-90. נצרת עילית משווה את נקודותיה לחבורת הצמרת ומזנקת למקום הרביעי.

דרבי המגזר שייך לסכנין

מכבי אחי נצרת - בני סכנין 1:0

הרבה מילים נשפכו על המשחק בין שתי הקבוצות הבכירות של המגזר הערבי, כוחות משטרה גדולים נשלחו ואווירה של משחק גדול עמדה באוויר לפני המשחק, אך בפועל קיבלנו משחק בינוני שהוכרע בגלל טעות בהגנה, אותה ניצל אוהד קדוסי כדי לכבוש את השער היחיד במשחק בדקה ה-11. סכנין רשמה עוד כמה החמצות נוראיות, ובדקה ה-85 אף סבלה מטעות שיפוט חמורה, כאשר שוער נצרת עצר את הכדור בידו מחוץ לרחבה, אך שופט המשחק, חיים יעקב, קיבל איתות מהקוון שלו שהתפיסה נעשתה בתוך הרחבה, ולא שרק לכדור עונשין. למזלה של סכנין ההחלטה לא שינתה את תוצאת המשחק והיא הצליחה לשמור על יתרונה עד הסיום. בתוספת הזמן ביצע אשרף סולימאן מנצרת תאקל חריף ויעקב הוציא לו אדום. בעקבות הניצחון טיפסה סכנין עד המקום השני בטבלה,במרחק של שבע נקודות מהמוליכה קרית שמונה.

בני לוד - הפועל רעננה 2:0

לוד, עדיין ללא מאמן לאחר ההתפטרות של יעקב הלל, נכנעה בביתה לקבוצה מהשרון. המשחק הוכרע בעצם כבר בדקה ה-33, בה הורחקו דודי ליאני ואחמד סבע מלוד. שש דקות מפתיחת המחצית השנייה ניצלה רעננה את יתרונה המספרי ועלתה ליתרון משער של בני ג'נאח בבעיטת עונשין. ליאור לינדר סגר עניין בדקה ה-80 עם השני של רעננה. בתוספת הזמן ביצע ארנסט אטצ'י עבירה קשה שגרמה להרחקתו ולהשארתה של לוד בשמונה שחקנים בלבד.

ביום שני יינעל המחזור השמיני עם משחקן של עירוני רמת השרון שתארח את הפועל אשקלון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully