וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק זוגות: כאן תוכרע האליפות?

יובל גפן ועופרי בקר

2.11.2006 / 15:34

לואיוויל מארחת את ווסט וירג'יניה, במפגש שיכריע מי מהשתיים תגיע לריקוד הגדול (בין חמישי לשישי 2:30, ESPN). משחק קל למישיגן

השבוע הזה צפוי לנו אחד מהמשחקים הכי חשובים של העונה. לואיוויל מארחת את ווסט וירג'יניה במה שהולך להכריע את גורל משחק האליפות, לא פחות. שתי הקבוצות משחקות בביג-איסט, והן בלתי מנוצחות עד כה. במידה ואחת מהן תישאר בלתי מנוצחת עד סוף העונה, היא צפויה להגיע למשחק האליפות עצמו נגד המנצחת במשחק בין מישיגן לאוהיו סטייט. ESPN עושה לכולנו טובה גדולה ומשדרת את המשחק האדיר הזה. תשתדלו לא להחמיץ אותו, אתם לא תצטערו. יש לכם הזדמנות חד פעמית לחזות בשלושה אמנים: בריאן ברום, הקוורטרבק של לואיוויל, פאט ווייט, הקוורטרבק של ווסט וירג'יניה, ומעל כולם סטיב סלאוטן, הראנינגבק האדיר של המאונטנירס, שחקן שרץ מעל ל-150 יארד למשחק. זה יקרה בלילה שבין חמישי לשישי בשעה 2:30.

עופרי בקר נסע במיוחד לאן ארבור, מישיגן, בשביל לבדוק את הקבוצה שלו מקרוב. הוא רוצה לראות האם הם מסוגלים ללכת עד הסוף השנה, או ששוב הם יפסידו לאוהיו סטייט בפעם השלישית ברציפות, רק שהפעם הפסד כזה ימנע מהם להגיע למשחק האליפות עצמו. השבוע מישיגן שלו משחקת נגד בול סטייט החלשה, במה שצריך להיות משחק החזרה של סופר מריו מנינגהאם הבלתי נלאה. בשבוע החולף עופרי ניחש 16 תשובות נכונות אל מול 3 שגויות, ויובל 15 אל מול 4. מה ששם את המאזן של שניהם על 17:61. השבוע תוצאת השיוויון הזאת הולכת להשתנות, מפני ששנינו לא מסכימים על זהות המנצחת בלא פחות מחמישה משחקים. פותחים מחזור אדיר.

יהיה פיצוץ, פיצוץ יהיה

המדורגת 3 ווסט וירג'יניה אצל המדורגת 5 לואיוויל

עופרי: איזה משחק אדיר בביג-איסט! החטיבה שרבים קוראים לה "הביג-ליסט" (באנגלית זה נשמע יותר טוב) הראתה לכולם שכן צריך לקחת אותם בחשבון השנה. לא פחות משלוש קבוצות בלתי מנוצחות משחקות בחטיבה הזאת, השתיים הבכירות ישחקו בינהן ביום חמישי. הקבוצה השלישית, אגב ברשימה, זו ראטגרס המפתיעה. שתי הקבוצות באות מעודדות למשחק לאחר ההפסד של USC לאורגון סטייט, ושתיהן מחפשות לתפוס את המקום השלישי בדירוג ה-BCS, שקרוב לודאי יוביל אותן למשחק האליפות ב-8 לינואר בין המנצחת כאן, והמנצחת במשחק בין מישיגן לאוהיו סטייט ב-18 לנובמבר.

שתי הקבוצות נראות לי חזקות בערך באותה מידה עם יתרון קל לווסט וירג'יניה בהגנה. אבל יתרון הביתיות יכריע כאן לטובת הקרדינלס. ה"פיירקראקרס" יתפוצצו במשחק וזה הולך להיות צמוד יותר משצמוד יכול להיות. תוצאה חזויה: לואיוויל ב-3.

יובל: אחד משלושת המשחקים הכי מענינים והחשובים של העונה. לואיוויל הוכיחה שהחסרון של מייקל בוש לא משחק אצלה תפקיד. היא התגברה גם על פציעתו של בריאן ברום, הקוורטרבק המצויין שלה, שבינתיים הספיק לחזור לרוסטר. זו קבוצה שסופגת 12.5 נקודות למשחק ומצד שני שמה 37.8 נקודות על הלוח. היא אחת משש הקבוצות היחידות בדיוויז'ן העליון שעדיין לא הפסידה השנה. הבעיה היחידה של הקבוצה הנהדרת הזאת היא הלו"ז הקל בו היא נתקלה עד עכשיו.

ווסט וירג'יניה מצד שני היא קבוצה שרגילה לשחק במעמדים כאלה. לפני שנה הנצחון המדהים שלהם על ג'ורג'יה בשוגר בול הכניס ביטחון עצמי ענק בילדים של ריק רודריגז. הצמד פאט ווייט את סטיב סלאוטן, הוא בלתי ניתן לעצירה. אין אף הגנה במדינה שמסוגלת לעצור את משחק הריצה של המאונטנירס. הליין בוגאס הולך לטובת לואיוויל, אתם רוצים לשמוע עצה נהדרת? אף פעם אך תשימו את הכסף שלכם נגד סטיב סלאוטן ופאט ווייט. תוצאה חזויה: ווסט וירג'יניה ב-10.


המדורגת 8 טנסי נגד המדורגת 13 לואיזיאנה סטייט

עופרי: טנסי ניצחה בשיניים בשבועיים האחרונים את אלאבאמה ודרום קרולינה בהתאמה, ו-LSU לעומתם בנתה לעצמה את הבטחון העצמי עם טיולים מול פרזנו סטייט וקנטקי החלשות. אז עושה הרושם שאריק איינג', קוורטרבק טנסי, לא הולך לעשות חיים כאן. אבל מצד שני גם לג'מרקוס ראסל לא יהיה קל במשחק הזה. במשחק הזה יהיה יתרון להתקפה היציבה של LSU. טנסי תלויה יותר מדי בכוכבים שלה ובעיקר באריק איינג', אני צופה הפתעה כאן. תוצאה חזויה: LSU ב-6 (תוצאה נמוכה).

יובל: אני, להבדיל מעופרי, חושב שלו"ז המשחקים הקשה של טנסי דווקא ישחק לטובתה. היא הוכיחה הרבה אופי לפני כשבוע כשניצחה את דרום קרוליינה החזקה בחוץ. אמרתי את זה כבר בעבר ואני חוזר גם עכשיו: אריק איינג' הוא אחד מהקוורטרבקים הכי טובים במדינה. הכימיה שלו עם רוברט מיאם, התופס המצויין שלו, היא בעיה לכל הגנה בליגה. ל-LSU מצד שני, היו עד עכשיו שני משחקים קשים. היא דאגה להפסיד את שניהם, ואני לא רואה סיבה שג'מרקוס ראסל והטייגרים שלו לא יפסידו גם עכשיו. תוצאה חזויה: טנסי ב-3

וייק פורסט על אמת?

המדורגת 16 בוסטון קולג' אצל המדורגת 22 וייק פורסט

עופרי: האם ווייק פורסט הם על באמת? ובכן, הם יכולים לנסות ולהוכיח את זה במשחק הזה. בכל אופן, בוסטון קולג' כבר הוכיחה את זה בעצמה עם נצחונות מרשימים עם קלמסון, וירג'יניה טק ופלורידה סטייט. למעשה ההפסד היחיד שלהם היה מה שאני קורא "מעידה" נגד צפון קרולינה סטייט הלא יציבה. האיגלס מבוסטון יהיו הדומיננטים במשחק הזה מתחילתו, ומהרגע שהם יוציאו את הקהל מהמשחק, זה ילך הרבה יותר חלק עד הניצחון. לווייק פורסט אין את הכלים לעצור אותם. תוצאה חזויה: בוסטון קולג' ב-21.

יובל: בוסטון קולג' היא אחת הקבוצות הכי חזקות במדינה. יש לה הגנה יוצאת מן הכלל שהשאירה את קבוצת ההתקפה הנהדרת של וירג'יניה טק רק על 3 נקודות. היא צריכה להיות מדורגת יותר גבוה מכפי שהדירוג מראה. ווייק פורסט, מצד שני, פתחה את העונה באופן חסר תקדים יחסית לשנים עברו. למעשה, ההפסד היחידי שלהם היה נגד קלמסון החזקה. זה יהיה משחק צמוד הרבה יותר ממה שמצפים. תוצאה חזויה: בוסטון קולג' בפחות מטאצ'דאון.


המדורגת 18 אוקלהומה נגד המדורגת 21 טקסס אי אנד אם

עופרי: אוקלהומה מוכיחה לכולם שגם ללא אדריאן פיטרסון היא יכולה לנצח קבוצות עילית לגיטימיות, תשאלו את מיזורי. אלן פטריק לקח את משימת הרץ המוביל בשתי הידיים (אולי בעצם בשתי הרגליים). אי אנד אם נמצאת באשליה שקיים סיכוי שהיא תתקדם קדימה בדירוג אחרי הנצחונות על מיזורי אוקלהומה סטייט וביילור, אבל אני כאמור חושב שזו רק אשליה. אוקלהומה היא קבוצה יותר חזקה מכפי דירוגה. תוצאה חזויה: הסונרס ב-10.

יובל: עוד משחק בעייתי לניחוש. מאוד קשה להמר נגד טקסס אי אנד אם בבית. זה הולך להיות משחק של התקפה נהדרת נגד ההגנה הכי חמה במדינה בשבועות האחרונים. אי אנד אם מדורגת 13 במדינה בטוטאל יארד, הקווטרבק הנהדר שלה סטפן מגי מוסר ב-64 אחוז הצלחה ועשה עד היום 11 טאצ'דאונים אל מול אינטרספשן בודד. הגנת אוקלהומה, מצד שני, מרשה רק 6.2 נקודות בחמשת המשחקים האחרונים. אם היא תשכיל לשים נקודות על הלוח, ויש לה את הכלים לכך, היא גם תנצח. תוצאה חזויה: אוקלהומה ב-3.

השאלה לא מי, אלא כמה

המדורגת 9 דרום קליפורניה אצל סטנפורד

עופרי: מסכנים הקרדינלס, הם צריכים להפגש עם USC אחרי ההפסד הראשון שלהם העונה. הטרוג'אנס יגיעו רעבים עם דבר אחד בראש: להחזיר לעצמם את הכבוד האבוד. סטנפורד החלשה הפסידה את 8 המשחקים הראשונים שלה העונה ואפילו נס לא ימנע את התבוסה שלה ל-USC. זה הולך להיות כואב וזה הולך להיות ערב מאוד ארוך בסטנפורד. תוצאה חזויה: USC ב-57

יובל: דרום קליפורניה איבדה את רוב הכלים ההתקפיים שלה לטובת המקצוענים. זה לא שהייתה לה מעידה אחת נגד אורגון סטייט לפני כשבוע, היא פשוט מגמגמת כבר תקופה ארוכה. היא לא קבוצה טובה כפי שהיא הייתה בחמש השנים האחרונות. אין לה את היכולת לקרוע קבוצות כפי שהיא עשתה עד לא מזמן. את סטנפורד זה לא בעיה לנצח, מדובר פה באחת מחמשת הקבוצות הכי גרועות בדיוויז'ן העליון. תוצאה חזויה: USC ב-21


המדורגת 4 טקסס נגד אוקלהומה סטייט

עופרי: זה צפוי להיות יופי של משחק. אוקלהומה סטייט ניצחה את נבראסקה 29:41 בסוף השבוע האחרון, וצריך להיות יופי של קבוצה בשביל לעשות דבר כזה. תזכורת קטנה: שבוע לפני כן, טקסס ניצחה את אותה נבראסקה בשער שדה בשנייה אחרונה. המשחק הזה מריח הפתעה לכל אורך הדרך. קחו בחשבון שטקסס מאוד התקשתה נגד טקסס טק בסוף השבוע האחרון. האם קולט מק'קוי ימשיך את עונת הפרשמן הסנסציונית שלו? לא בטוח. אני הולך עם ההפתעה של המחזור במשחק הזה. תוצאה חזויה: אוקלהומה סטייט בנקודה בודדת.

יובל: קולט מק'קוי נותן עונת MVP. הוא לא יקח את ההייזמן טרופי כי יש מספר שחקנים נהדרים שנותנים עונה חלומית, אבל הוא ללא ספק הפרשמן הכי טוב בקולג'ים. הוא מוסר ב-68 אחוז הצלחה, והוא עשה עד היום 1704 יארד (ב-9 משחקים) 24 טאצ'דאונים ורק ארבעה אינטרספשנס. הוא צריך רק 10 טאצ'דאונים בשביל לשבור את שיא הטאצ'דאונים לעונה של אוניברסיטת טקסס. נשארו לו שלושה משחקים בשביל לנסות ולשבור את השיא, והוא אכן יצליח לעשות את זה. אוקלהומה סטייט היא קבוצה נהדרת, הנצחון שלה על נבראסקה בסוף השבוע האחרון הוכיח לכולם שהיא על באמת. שתי בעיות ניצבות לפניה: 1. זו קבוצת בית מובהקת, היא הפסידה השנה בחוץ גם ליוסטון וגם לקנזס סטייט החלשות, והמשחק הזה יהיה דווקא בטקסס. 2. קולט מק'קוי. תוצאה חזויה: טקסס ב-14

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

ספורייר עוד יפתיע

המדורגת 12 ארקנסו אצל דרום קרוליינה

עופרי: דרום קרוליינה גיימקוקס ביזבזו את כל האויר שלהם נגד טנסי, ויש לי הרגשה שלא נשאר להם מספיק גם למשחק הקשה הזה. ארקנסו זו קבוצה יוצאת מן הכלל, עם משחק ריצה נפלא, בעיקר בזכות דארן מק'פאדן הנהדר שרץ 102 יארד למשחק. אני מרגיש שזה הולך להיות יותר קל מכפי שזה נראה בשביל הראזורבאקס. תוצאה חזויה: ארקנסו ב-21

יובל: אני חוזה כאן את ההפתעה של המחזור. דרום קרוליינה של ספורייר הפסידה בשיניים בסוף השבוע האחרון לטנסי הנהדרת, ולא תרצה לראות את העונה שלה הולכת לטמיון עם עוד הפסד. יש לה הגנה חזקה שסופגת רק 12 נקודות למשחק, ואל לנו לשכוח שזו קבוצה ששיחקה נגד התקפות אימתניות כמו טנסי, אובורן וג'ורג'יה. לארקנסו היה לו"ז יותר מדי קל בשבועות האחרונים, דבר שלדעתי יפגע בה מאוד. דארן מק'פאדן הוא רץ נהדר, אבל הוא לא יספיק לבד נגד החבורה של ספורייר. תוצאה חזויה: דרום קרוליינה בפחות משער שדה.


המדורגת 17 ויסקונסין נגד פן סטייט

עופרי: ויסקונסין בנתה לעצמה מומנטום עם הראנינגבק הנהדר שלה פי ג'יי היל. היל הוא פרשמן שעושה 135 יארד למשחק, והוא עשה כבר 13 טאצ'דאונים השנה על הקרקע. פן סטייט הראתה לפני שבוע שהיא לא הפסיקה להילחם לשניה למרות הרקורד היחסית רע שלה (6-3) בטח בשביל קבוצה שהיה לה רק הפסד בודד בשנה שעברה. ויסקונסין עושה רושם של חוסר יציבות לאחרונה, היא חזרה בסוף השבוע האחרון מפיגור של 18 נקודות בשביל לנצח את אילינוי החלשה. המשחק הזה יכול להתפתח לכיוון מעניין וצמוד. תוצאה חזויה: פן סטייט ב-3.

יובל: ויסקוניסין זו קבוצה שאני עוקב אחריה כבר מתחילת העונה. היא קבוצה שפשוט כיף לראות. זה לא רק פי ג'יי היל הנהדר, שהשכיח את עזיבתו של בראיין קלהון הנהדר לטובת המקצוענים, זה גם ג'ון סטוקו הקווטרבק הותיק שנותן עונה חלומית. הוא מסר בתשעה משחקים הראשונים של העונה ל-1807 יארד, והוסיף לזה 14 טאצ'דאונים ורק 4 אינטרספשנס. פן סטייט בינתיים מאוד מאכזבת העונה. מילא שלושת ההפסדים שלה עד כה, אבל העובדה ששניים מהם היו ממש תבוסות (לנוטר דאם, ולאוהיו סטייט) גורמת לי להאמין שהם לא על באמת השנה. אולי כדאי שג'ופא הזקן כבר יתלה את הנעליים? תוצאה חזויה: ויסקונסין ב-7

גפן, יא חנון, מה אתה מדבר יידיש?

המדורגת 19 קלמסון נגד מרילנד

עופרי: מרילנד מגיעה למשחק הזה מאוד מעודדת מהנצחון על פלורידה סטייט החזקה. דבר שהיה מאוד קשה לעשות בשנים עברו. קלמסון מצד שני הושפלו בסוף השבוע האחרון על ידי ההוקאייז מוירג'יניה טק, ולא רוצים לראות את העונה שלהם הולכת לטמיון. זו הולכת להיות התמודדות בין הקבוצה הנאיבית ממרילנד לבין קבוצה שפשוט חייבת את הנצחון הזה. אני מאמין שיתרון הביתיות ישחק כאן תפקיד משמעותי. תוצאה חזויה: קלמסון ב-10

יובל: מרילנד מאוד הפתיעה אותי בנצחון על פלורידה סטייט לפני שבוע. מצד שני, פלורידה סטייט איבדה עניין בליגה כבר אחרי ההשפלה בבוסטון קולג', כך שזה לא כזה אגרויסע מציאה. קלמסון מצד שני היא קבוצת התקפה נהדרת. היא מדורגת רביעית במדינה בריצה למשחק, ומקום 6 בנקודות. קשה לי להאמין שהגנת מרילנד מסוגלת לעצור את ההתקפה החזקה הזאת. המפסידה כאן, בודאות לא תזכה באליפות ה-ACC, מה שמכניס אפילו יותר עניין במשחק. תוצאה חזויה: קלמסון ב-10

המדורגת 23 וירג'יניה טק אצל מיאמי

עופרי: לפני כשנה צפיתי במשחק בין שתי הקבוצות הללו והייתה זו רק ההגנה של מיאמי שהגיעה למשחק. השנה נראה כאילו התמונה הולכת להשתנות. וי טק מגיעה אחרי נצחון מפתיע על קלמסון ומיאמי הוריקנס אחרי הפסד לג'ורג'יה טק. אני חושב שוירג'יניה טק תגיע עם מורל גבוה למשחק ולכן גם תנצח. תוצאה חזויה: וי טק ב-10.

יובל: מיאמי היא קבוצה גמורה. לאחר הקטטה במשחק שלה לפני שלושה שבועות, הרבה קולות נשמעו בגנות המאמן שלה לארי קוקר, שזו לא הפעם הראשונה שהשחקנים שלו מתפרעים במשחקים. השמועות מדברות על כך שזו העונה האחרונה שלו במכללה, דבר שכמובן גורם לאי שקט בקבוצה ולספקולציות לגבי זהות המאמן הבא. וירג'יניה טק מגיעה למשחק עם המון ביטחון עצמי בעקבות הניצחון על קלמסון החזקה, דבר שהיה חסר לה בשבועות האחרונים. תוצאה חזויה: וי טק ב-6


שאר התוצאות החזויות:

המדורגת 1 אוהיו סטייט נגד אילינוי: עופרי, אוהיו סטייט ב-35, יובל, אוהיו סטייט ב-21

המדורגת 2 מישיגן נגד בול סטייט: עופרי, מישיגן ב-31, יובל, מישיגן ב-25

המדורגת 6 אובורן נגד ארקנסו סטייט: עופרי, אובורן ב-48, יובל, אובורן ב-30

המדורגת 7 פלורידה נגד ונדרבילט: עופרי, פלורידה ב-9, יובל, פלורידה ב-14

המדורגת 10 קליפורניה נגד UCLA: עופרי, קליפורניה ב-14, יובל, קליפורניה ב-14

המדורגת 11 נוטר דאם נגד צפון קרולינה: עופרי, נוטר דאם ב-21, יובל, נוטר דאם ב-24

המדורגת 20 ג'ורג'יה טק נגד צפון קרוליינה סטייט: עופרי, ג'ורג'יה טק ב-20,יובל, ג'ורג'יה טק ב-7

המדורגת 24 אורגון נגד וושינגטון: עופרי, אורגון ב-11, יובל, אורגון ב-10

המדורגת 25 וושינגטון סטייט נגד אריזונה: עופרי, סטייט ב-16, יובל, סטייט ב-21

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully