וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהריה הפגיזה בצפון, הגבעה ממשיכה בשלה

5.11.2006 / 21:07

עירוני נהריה הביסה את גלבוע/עפולה בדרבי הצפוני 74:100. ראשל"צ הביסה את אשקלון 78:96 והגבעה ניצחה בר"ג 87:89

עירוני נהריה, מכבי ראשל"צ ומכבי גבעת שמואל הן שלוש הקבוצות המאושרות שהצטרפו למכבי ת"א ורשמו ניצחון במחזור הפתיחה של ליגת העל בכדורסל.

עירוני נהריה המתחדשת הביסה בדרבי הצפוני את גלבוע/עפולה 74:100. הפתעת העונה שעברה, מכבי ראשון לציון הביסה את אליצור אשקלון 78:96 בשיחזור של גמר גביע ווינר ומכבי גבעת שמואל רשמה לשם שינוי ניצחון כבר במחזור הראשון עם 87:89 על עירוני ר"ג בזיסמן.

גליל עליון תארח את בני השרון ביום שני (20:30, שידור בערוץ בתשלום)

עירוני נהריה – הפועל גלבוע/עפולה 74:100

המחזור הראשון בליגת העל זימן דרבי צפוני בעין שרה. העולה החדשה מהגלבוע נראתה מבולבלת משהו בפתיחת המשחק. הזרים התקשו להבין את מקומם ושיחררו זריקות מוזרות ונהריה ניצלה את זה כדי לפתוח יתרון, למרות מספר החטאות של עידו קוז'יקרו. לקראת סיום הרבע הראשון, הגבוהים של גלבוע/עפולה החלו להיכנס למשחק ולייצר נקודות מאיזור הצבע, אבל המארחים שמרו על היתרון שלהם וסיימו את הרבע ב-15:21.

הרבע השני היה כולו של המארחים, שרצו לסגור את המשחק הזה מוקדם מהצפוי וירדו להפסקה ביתרון 29:49. לאורחים מהגלבוע לא היה יותר מדי מה לתת ברבע השלישי ונהריה שמרה על יתרון בטוח וסיימה את הרבע השלישי ב-48:66. הרבע האחרון היה מן הסתם לפרוטוקול בלבד ונהריה המחודשת סיימה את הסיפתח של העונה בליגת העל בניצחון 74:100. מיד עם סיום המשחק יצאו שחקני נהריה לנתב"ג משם הם יטוסו לצרפת למשחק מול דיז'ון ביורוקאפ.

הירבו לקלוע לנהריה: מנדז 21, לימונד 15, בן-דוד 12, ווקושיץ' 11, גילכריסט 10. לעפולה: מיקינג 18, הול 16, מור 13 (בשמונה דקות), ג'ונסון 11, אורלנד 10.


מאמן עירוני נהריה אריאל בית הלחמי אמר בסיום: "זה ניצחון ראשון והיה חשוב לקחת את זה. עשינו את זה קל מהצפוי, ההפרש די מפתיע בהתחשב בתוצאות של עפולה גלבוע במשחקי ההכנה. שמרנו טוב ורוב הזמן היינו לא רעים. אנחנו עדין לא ממש מחוברים".

מכבי ראשון לציון - אליצור אשקלון 78:96

בריאן טולברט, ששיחק בעונה שעברה באשקלון והצטרף בקיץ לחבורה של גלעד כץ, העניש את האקסית שלו עם 3 שלשות ברבע הראשון, שהובילו את ראשל"צ ליתרון 16:18 בסיום הרבע. פרט לטולברט, היה קשה ליהנות מהכדורסל שהציגו שתי הקבוצות מפתיחת המשחק. ברבע השני אשקלון נעלמה לגמרי והחבורה של טולברט ניצלה את זה כדי לשלוט ביד רמה וליהנות משש דקות ללא סלים של היריבה, בעוד שהם קלעו 17 נקודות רצופות. המחצית הראשונה הסתיימה ב-27:46 לראשל"צ.

ברבע השלישי לא היה יותר מדי כדורסל תחרותי, אבל הייתה עבירה מכוערת של אור איתן על רג'י מור, שנפצע ויצא החוצה לטיפול. ראשל"צ המשיכה לשלוט במשחק. לאחר מכן, הגיעה גם פציעה של אליס מיילס מאשקלון, שסובב את הברך ופונה לבית החולים וקיים סיכוי סביר כי הוא סיים את העונה. על המגרש עצמו, ראשל"צ שמרה על פער בטוח בדרך לניצחון 78:96.

קלעו לראשל"צ: רג'י מור 17, ראיין סידני 14 ו-5 אסיסטים, בריאן טולברט וגיא קנטור 12 כל אחד, עודד שעשוע 10, פטר ארסיץ' וחיים שמעונוביץ' 7 כל אחד, אייל פישמן ואיתי לב 6 כל אחד, דסטין ווילפציג 5.

קלעו לאשקלון: מרכוס האטן 20 נקודות ו-6 אסיסטים, אור איתן 14, חנן קולמן 13, מושון יעקוסי 10, אליס מיילס 9, ליאור רובינשטיין 6, שחר כהן 4, אוריאל מרקו 2.

מאמן ראשל"צ גלעד כץ אמר בסיום לספורט 5: "הייתי מאוד דרוך. התכוננו טוב למשחק, אני שמח על הניצחון אבל מצטער על הפציעות של הזרים. כל ההכנה אמרנו שההגנה תביא את הקבוצה להצלחות, ואם לא נעשה את "זה יהיה לנו מאוד קשה.

מאמן אשקלון רוני בוסאני: "אמרתי כל הזמן שאני הכי פוחד מהרוטציה הקצרה שלנו ואני רוצה לשמור על השחקנים שלא יפצעו. יש לנו 8 שחקנים וזה בעייתי, אבל אני לא מוריד מערכה של האגרסיביות של ראשון שהכריעה את המשחק".

עירוני רמת גן - גבעת שמואל 89:87

המארחים, שבכלל היו אמורים לשחק העונה בליגה השניה, פתחו את המשחק בסערה והובילו 4:12. היתרון של הרמת גנים נשמר גם בסיום הרבע הראשון, אבל גבעת שמואל, כמו גבעת שמואל, ידועה בכישרון הקאמבק שלה וזה מה שקרה לקראת סיום המחצית הראשונה, כשחניכיו של עופר ברקוביץ' עלו ליתרון 42:44 וסגרו את המחצית ב-44:50. משה ברנר היה המצטיין בגבעה במחצית הראשונה עם 19 נקודות.

עירוני רמת גן לא ויתרה בפתיחת הרבע השני והצליחה להשוות, בעיקר בזכות דקות מצויינות של איציק אוחנון. לקראת סיום הרבע השלישי, גבעת שמואל רשמה בריחה נוספת ועלתה ליתרון 59:66. ג'יי סטרייט היה המצטיין בגבעת שמואל ודאג לשמור על היתרון. ר"ג פיספסה הזדמנויות מצויינות להשוות ולעשות מהפך והיכולת של קרטיס מקנטס לבדו במאני טיים לא הספיקה לה. גבעת שמואל ניצחה 87:89 ולשם שינוי פתחה את ליגת העל עם שתי נקודות.

קלעו לגבעת שמואל: ג'ייסון סטרייט 29, משה ברנר 24, אורן אהרוני 8, ווין וואלאס 7, בו דייויס וטונג'י אוואג'ובי 6 כל אחד, דרור כהן 5, דרור דוידי 4.

קלעו לעירוני ר"ג: ג'ון אלן 24, איציק אוחנון 23, קרטיס מקנטס 19 ו-6 אסיסטים, ג'יי לואיס 11, שמוליק ברנר 6, טוראיי בראגס ואיתי גרינבוים 2 כל אחד.

מאמן גבעת שמואל עופר ברקוביץ' אמר בסיום לספורט 5: "היינו צריכים לנצח כדי להיכנס טוב לליגה, כי מחכים לנו שלושה משחקי חוץ אחרי הגליל. אנחנו גרמנו למתח כי היינו צריכים לשמור על ההפרש בצורה יותר טובה. אני מעריך שהזמן יעשה טוב לטונג'י אוואג'ובי. הקבוצה עבדה, לא כדורסל גדול אבל הרבה נחישות ואופי".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully