וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קאקה הוא היום השחקן הטוב בעולם"

2.11.2006 / 10:39

אנצ'לוטי המום מהצגה של קשרו מול אנדרלכט. ונגר: "המשחק מול צסק"א היה הטוב ביותר שלנו באלופות". פרגוסון: "אני בטוח שנעלה"

מנצ'סטר יונייטד, שנמצאת בעונת קאמבק, מנסה עדיין לעכל את ההפסד לקופנהאגן (1:0). לדעת המנג'ר, אלכס פרגוסון, אסור לייחס להפסד משמעות גדולה מדי. "אני בטוח שנעלה שלב", אמר בסיום הסקוטי, שהודח בשלב הבתים בעונה שעברה. "נצטרך להתרכז במשחק הבא בסלטיק. היו לנו מספיק הזדמנויות כדי לנצח".

פרגוסון דחה טענות כי השינויים הרבים בהרכב מהניצחון על בולטון בליגה, שישה במספר, השפיעו. "היתה לנו קבוצה שיכולה לנצח את המשחק בקלות. היינו חסרי אחריות בסיומת מול השער. זה מייאש קצת, אבל מראה שמי שלא לוקח את ההזדמנויות שלו במפעלים האירופים, מפסיד".

אגב, אולה גונה סולשיאר נפצע במפשעה וייעדר מספר שבועות. "אני שמח, כי אני רגיל לפציעות הרבה יותר קשות ממנו", אמר פרוגוסון על הפציעה.

מרכוס אלבק, כובש השער לזכות קופנהאגן, אמר: "היה לנו קצת מזל בניצחון, אבל הגיע לנו. כל המדינה עמדה מאחורינו, חיכינו לזה הרבה שנים. זה היה משחק חשוב לקהל שלנו ולנו השחקנים". מאמן קופנהאגן, סטל סולבקל: "זה היה מיוחד, ולא בגלל שאני אוהד ליברפול"

ונגר חושש מהלחץ

פרגוסון יכול להיות מעודד לעומת המצב של ארסנל, שהציגה אמש משחק מרהיב מול צסק"א מוסקבה, אבל סיימה רק ב-0:0 והסתבכה לקראת ההמשך. "היה לנו משחק נהדר, אולי הכי טוב שלנו אי פעם בליגת האלופות", אמר בסיום ארסן ונגר, מנג'ר התותחנים. "למרות זאת, יהיה עלינו לחץ גדול במשחק הבא. היינו צריכים להבקיע 5,6,7 שערים. אני משוכנע שיום אחד נשחק פחות טוב, אבל נבקיע 7 שערים".

גולדן סטראכן, מנג'ר סלטיק, היה אפילו מתוסכל מפרגוסון וונגר, אחרי שהובס 3:0 מול בנפיקה: "יש אחריות קולקטיבית על התבוסה. נפיק לקחים ממה שקרה. אנחנו עדיין פייבוריטים לעלות מהמקום השני"

גיבור המחזור, קאקה, שכבש שלושער מול מול אנדרלכט (1:4),זכה למחמאות אדירות ממאמנו במילאן, קרלו אנצ'לוטי. "קאקה הוא היום השחקן הכי טוב בעולם", אומר המאמן. "הוא עושה דברים נדירים בפשטות שלא תיאמן. הוא עדיין צעיר, שיכול להתקדם וללמוד".

פאביו קאפלו, מאמן ריאל, לא שכח את היכולת הרעה מול סטיאווה בוקרשט, למרות הניצחון 0:1 שהבטיח את הכרטיס לשלב הבא: "היכולת הרעה שלנו היא פועל יוצא של העבודה הטובה של הרומנים". מאמן סטיאווה, קוסמין אולאריו: "תיקנו את הרושם מההפסד לריאל במחזור הקודם".

* אופ"א החליטה לחקור את אירועי המשחק בין ברצלונה לצ'לסי ביום שלישי. צ'לסי עשויה להיקנס על כמות צהובים שספגה במשחק. אופ"א גם לא אהבה את המהומה סביב השופט אחרי כל שריקה. אגב, הפציעה של אייגור גודיונסן אינה חמורה כמו שחשבו תחילה, והוא אפילו עשוי לשחק כבר במוצ"ש מול דפורטיבו לה קורוניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully