וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רק תוצאה דרמטית תשפיע על המשחק בטדי"

משה הרוש, שליח "הארץ" לגלזגו

2.11.2006 / 8:23

לוי מתכונן לריינג'רס (21:45, 10). מפגינים תקפו ישראלים בגלאזגו, אין נפגעים. מודעות נגד חיפה פורסמו באתרים סקוטיים



איזו מכבי חיפה נראה הערב? זו של אירופה, שעושה צרות לליברפול ומפרקת את אוקזר, או זו שמחלצת תיקו מהכח עמידר ר"ג ומכבי הרצליה? את התשובה נקבל הערב (21:45, שידור ישיר בערוץ 10) באיצטדיון אייברוקס, שם תפגוש הקבוצה של [[רוני לוי]] את גלזגו ריינג'רס, מחוזקת ב-50 אלף אוהדים ובמזג אוויר קפוא.

שחקני מכבי חיפה, שמודעים להשלכותיו של ניצחון במאבק על הכרטיס לשלב הבא באופ"א, צפו אמש בקלטות מהמשחק שבו דרסה ריינג'רס את ליבורנו בתוך עשר דקות, כמו גם במשחק שבו הסקוטים חילצו נקודה מקבוצת התחתית מאדרוול.

מכבי חיפה ערכה אמש את האימון המסכם באייברוקס, כשלרשות המאמן רוני לוי עומד ההרכב החזק ביותר, למעט היעדרותו של אדורם קייסי. "זה משחק חשוב", אמר אתמול לוי במסיבת העתונאים, "במיוחד אחרי הניצחון מול אוקזר. אנחנו יודעים שיהיה משחק קשה נגד יריבה חזקה וקהל נלהב. אנחנו צריכים לעשות את העבודה שלנו ולהתרכז במטרות. נצטרך להיות טובים ולהוציא את המקסימום מהמשחק".

לוי גם התייחס לביקורת על הקבוצה לנוכח יכולתה החלשה בליגה: "הבעיה היא לא שחקן זה או אחר, אלא המשחק הקבוצתי. במשחק הזה אני מקווה שהשחקנים יידעו להציג יכולת טובה, כי אם לא, נהיה בבעיה קשה. ייתכן שההבדלים בין היכולת בליגה לאירופה נעוצים בגישה המנטלית של השחקנים, וזו בהחלט בעיה".

הכתבים המקומיים היו סקרנים לדעת על טיב היחסים בין שלומי ארבייטמן למאור מליקסון, שהתקוטטו ביניהם בתחילת השבוע.

לוי הרגיע אותם ואמר: "מה שהיה היה, זה נגמר. עכשיו הכל בסדר". על השלכות המשחק הערב למשחק ביום ראשון מול בית"ר ירושלים, הוסיף לוי: "אין קשר בין שני המשחקים. רק תוצאה דרמטית, רעה או טובה, יכולה להשפיע על המשחק נגד בית"ר".

אלמדון יגלה את אמריקה?

נשיא המועדון, [[יעקב שחר]], נחת אמש בסקוטלנד. שחר צפוי לכנס את השחקנים לפני המשחק ולהחדיר בהם מוטיבציה. "אני לא מתרגש לקראת משחק כזה או אחר", אמר אמש שחר, "כבר הפסקתי להתרגש מזה. אחרי למעלה מ-20 שנה בכדורגל, כבר ראיתי וחוויתי כמעט הכל". על המשחק הצפוי, הוסיף שחר: "אני רק יכול להגיד שנשיא מכבי חיפה מצפה למשחק טוב, וברור שהמטרה היא לנצח. הרי חיפה עולה לכל משחק, לא משנה מי היריבה, כדי לנצח".

שחר הכחיש כי שחקנים ישוחררו בינואר, אם חיפה תסיים עד אז את דרכה באירופה: "אין תוכניות לינואר, לא לפה ולא לשם. אנחנו בונים תוכניות לשנה שלמה. ברור שהתוכניות נתונות לשינוי כזה או אחר במהלך השנה, אם בשחרור שחקנים או בחיזוק הקבוצה, אבל לזה יש עוד מספיק זמן. כרגע אין שום שינוי בתוכניות והנושא לא על הפרק".

תום אלמדון, שישוב לספסל לטובת ניר דוידוביץ', קיבל בימים האחרונים מסרים מאיש קשר של הליגה האמריקאית, לפיהם כמה קבוצות ישמחו לקלוט אותו בינואר. אלמדון שוחח אתמול עם הגורם ולא פסל את האפשרות. איש הקשר פנה אליו מתוך ידיעה, כי השוער הצעיר מחזיק בידו דרכון אמריקאי. כשנתבקש אתמול אלמדון להגיב לידיעה וכשנשאל אם ארה"ב קוסמת לו, חייך השוער ואמר: "נולדתי שם, אבל אני לא מוכן להגיד 'כן' או 'לא'. אני מעדיף לא להגיב על זה". בימים הקרובים צפוי אלמדון להעביר קלטות וידיאו עם ביצועיו לידי הגורם.

המפגינים ממשיכים לתקוף (רומן רוזנבלט, מערכת וואלה!)

כמה עשרות מפגינים פרו פלשתינים ניסו להתקרב בערב לעיתונאים ישראלים. המשטרה הפרידה את הכוחות, לא היו נפגעים. ההפגנות מתוכננות לקרות גם היום. יתרה מזאת, מסתבר, כי אותם ארגונים לא רק שלא ניסו להסתיר את תוכניותיהם לגבי מכבי חיפה, אלא אף ניסו לגייס כמה שיותר תומכים בצורה בפומבית בכדי שיגיעו להפגין ביום המשחק, כך שמה שקרה אמש היה רק חזרה גנרלית.

באחד מכלי התקשורת הסקוטיים, בו ניתן לפרסם הודעות שונות המופנות לקהל הקוראים, פורסמה כבר ביום שני מודעה (בעילום שם כמובן) הקוראת לכל אוהדי הריינג'רס שרוצים לתמוך בפלסטינים להגיע להפגנה המתוכננת במתחם המגרש על ידי "אוהדי ריינג'רס תומכי פלסטין", כשבמודעה ניתנת כתובת מפורשת בה יתקיים המפגש הראשוני בין כל המעוניינים לקראת ההפגנה. כמו כן כוללת המודעה תכנים שונים נגד ישראל ומספרי טלפון ליצירת קשר.

מכבי חיפה (משוער): ניר דוידוביץ', אלון חרזי, דקל קינן, רפאל אולארה, חיים מגרלשווילי, חאווייר אנדרסון, חאווייר דירסאו, גוסטבו בוקולי, אלן מסודי, יניב קטן, רוברטו קולאוטי

גלזגו ריינג'רס (משוער): ליונל לטיזי, אלן יוטון, סטיב סמית', ג'וליאן רודריגז, קרל סוונסון, בארי פרגוסון, ברהים חמדני, ג'רמי קלמנט, תומאס בופל, כריס בויד, דדו פרשו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully