וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש שוער גם בשער השני

2.11.2006 / 23:19

שוער ליבורנו הבקיע את השוויון בדקה ה-89 מול פרטיזן (1:1). פאו שוב ניצחה. עוד: ורגאם ממשיכה להדהים, ניוקאסל ניצחה בפאלרמו

בעוד העיניים הישראליות הופנו הערב (חמישי) לבלומפילד ולאייברוקס, התקיים, בנוסף למשחקי מכבי חיפה והפועל תל אביב, ערב גדוש בשלב הבתים של גביע אופ"א.

בית א':

פרטיזן בלגרד - ליבורנו 1:1

דרמה ענקית התחוללה במשחק השני בבית של מכבי חיפה. הסרבים עלו ליתרון בדקה ה-70 משער של ננאד מירוסבליביץ', וכבר חשבו ששלוש הנקודות מונחות בכיסם, אבל אז הגיעה הדקה ה-88, בה זכתה ליבורנו בבעיטה חופשית. דאריו פאסוני הרים לרחבה, ומכל השחקנים על הדשא היה זה דווקא השוער האיטלקי, מרקו אמליאה, שרץ עד לרחבה של פרטיזן, שהצליח לנגוח את השוויון המדהים.

בית ב': התרנגולים באים

טוטנהאם - קלאב ברוז' 1:3

התרנגולים הגיעו למשחק בכושר טוב, לאחר שלא הפסידו בפרמיירליג למעלה מחודש, וניצחו במשחקם הראשון בשלב הבתים 0:2 את בשיקטאש באיסטנבול. אבל המשחק בוויט הארט ליין התחילה ברגל שמאל של סאלואו בדקה ה-14, שהעלה את ברוז' ליתרון. טוטנהאם התאפסה על עצמה מהר, השוותה תוך שלוש דקות מרגלי ברבטוב, ובמחצית השנייה גמרה את הסיפור עם שער של רובי קין (63) ועוד אחד של ברבטוב (73).

דינמו בוקרשט - בשיקטאש 1:2

קרייסטה נתן לרומנים את היתרון בדקה ה-20, דייבסון בובו השווה בדקה ה-58, וניקולסקו שלח את הקהל בבוקרשט הביתה מבסוט עם שער ניצחון בפנדל בדקה ה-87.

בית ג': ויוה ואן חאאל

גראסהופרס - אלקמאר 5:2

ההולנדים הגיעו למשחק לאחר ניצחון מצוין 0:3 בבית על בראגה הפורטוגלית במחזור הראשון, אבל נקלעו לפיגור מול גראסהופרס, משער של אמבלה אמבוטה בדקה ה-29. אלקמאר של לואיס ואן חאאל ביצעה מהפך עם שערים של ארבלדזה (48') ודה זיאוו (56'), אבל גראסהופרס השוותה בדקה ה-62 משער של אדוארדו. בדקה ה-78 דמבלה החזיר את היתרון להולנדים, שהוסיפו עוד שני שערים בתוספת הזמן, אחד של מרטנס, ועוד אחד של דמבלה.

בראגה - סלובן ליברץ 0:4

האורחים סחטו במחזור הקודם תיקו 0:0 ממחזיקת הגביע סביליה, אבל מול בראגה החיים שלה היו קשים בהרבה. צ'אבס (29) ומרסל (33) קבעו יתרון 0:2 מהיר, צ'סיניה (54) הוסיף את השלישי במחצית השנייה וגאמה תקע עוד מסמר בדקה ה-90.

בית ד': מסע הקסם הצרפתי

הירנבין - אודנסה 2:0

ב-26 מפגשי העבר במסגרות האירופיות בין קבוצות דניות וקבוצות הולנדיות השיגו הדניות שלושה ניצחונות בלבד, אבל הערב חניכיו של ברוס ריוק הצליחו לצאת עם ניצחון חוץ מרשים. רייקו יליץ' העלה את אודנסה ליתרון בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, והשלים צמד אישי בדקה ה-60.

לאנס - אוסאסונה 1:3

הצרפתים שמרו על מאזן ביתי מושלם באירופה נגד יריבות ספרדיות, ולאחר שאתלטיקו מדריד, סלטה ויגו ודפורטיבו לה קורוניה כולן השאירו את כל הנקודות בלאנס בשנים האחרונות, הצטרפה גם אוסאסונה לרשימה. דינדאנה (13) הבקיע ראשון לזכות המארחים, אבל ואלדו השווה ל-1:1 בדקה ה-50. קוסין (74) ובוקארי (87) דאגו לשמור על המסורת שציינו לעיל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

בית ה': שימו לב לנאנסי

בלקבורן - פ.צ. באזל 0:3

מי שיעקבו מקרוב אחרי המפגש הזה יהיו דווקא אוהדי הכדורגל באוסטרליה, שתשלח ארבע נציגים לכר הדשא באיווד פארק, שניים לכל צד – לוקאס ניל וברט אמרטון אצל בלקבורן, ומייל סטרג'ובסקי וסקוט צ'יפרפילד בצד השוויצרי. אבל אף אחד מהארבעה לא הבקיע. 75 דקות אף אחת מהרשתות לא זזה ולא זעה, עד שקרימוגלו הבקיע לזכות האנגלים. בדקות הסיום הניצחון הדחוק הפך לתבוסה עם שערים של ג'פרס (89, פנדל) ומקארתי (90).

נאנסי - ויסלה קראקוב 1:2

הפתעת העונה בצרפת ממשיכה את מסע הקסם שלה באירופה, ולאחר שהדיחה בשלב הקודם את שאלקה הגרמנית, היא גברה הערב על קראקוב הפולנית. נאנסי פתחה עם 0:1 של קים בדקה העשירית, וברוזק השווה בדקה ה-32. ברנואר היה רשום על שער הניצחון בדקה ה-55. וארגה מקראקוב הורחק בדקה ה-68.

בית ו': וארגם ממשיכה לשגע את אירופה

וארגם - ספרטה פראג 1:3

וארגם הקטנה מבלגיה חוללה סנסציה גדולה בשלב המוקדם כשהדיחה את לוקומוטיב מוסקבה, ניצחון אותו הגדיר מאמן וארגם פרנקי דורי כ"מנוע שני כוחות סוס שגובר על פרארי". במחזור הראשון של שלב הבתים הם המשיכו מאותה נקודה והביסו 1:4 את אוסטריה וינה, והערב הם הוסיפו עוד ניצחון מופלא על ספרטה פראג. מי היה מאמין. רוסל (4) ומירט (17) העלו את המארחים ליתרון 0:2 מהיר, והמשחק נגמר עם השער השלישי, אותו הבקיע רפקה מספרטה פראג בדקה ה-62, רק לכיוון הלא נכון. לוסטרינלי קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-84.

אייאקס - אוסטריה וינה 0:3

להולנדים יש זיכרונות רעים מאוד מהמפגש הקודם שלהם מול אוסטריה וינה. שתי הקבוצות נפגשו בסיבוב הראשון של גביע אופ"א בעונת 1989/90, ובעיצומה של ההארכה במשחק הגומלין באיצטדיון דה מיר הישן באמסטרדם, נזרק מוט ברזל מהיציעים אשר פגע בשוער האוסטרי פרנץ וולפארט, אירוע שהעניק לאוסטרים ניצחון טכני במשחק, והביא להשעייתה של אייאקס מגביעי אירופה לשנה. למזלנו, הפעם היה רק כדורגל. צמד של הונטלאר (36 ו-68), ושער נוסף של מאנצ'וריאן (65) קבעו את התוצאה הסופית.

בית ז': עוד ניצחון לפאו

מלאדה בולסלאב - פנאתינייקוס 1:0

היוונים הגיעו לצ'כיה מעודדים מהניצחון על חניכיו של מאמנם לשעבר יצחק שום באתונה לפני שבועיים. למאמן הנוכחי של פאו, ויקטור מוניוז, יש רקורד מוצלח נגד יריבות צ'כיות, לאחר שהוביל את סראגוסה לניצחון על אולומוק בגביע אופ"א לפני שנתיים. והנה, הערב הוא שמר על המאזן הזה, בזכות שער של סלפינגידיס בדקה ה-64.

בית ח': פאלרמו ישנה עם הדגים

פאלרמו - ניוקאסל 1:0

מפגש בין שתי המנצחות של הבית מהמחזור הראשון. הסיציליאנים הדיחו בשלב המוקדם את ווסטהאם, אבל לא הצליחו לשחזר את ההישג נגד ניוקאסל. אלברט לוקה הספרדי הבקיע את שער הניצחון היקר בדקה ה-37.

סלטה ויגו - פרנקפורט 1:1

פאררה העלה את סלטה ליתרון בדקה העשירית, אבל הגרמנים הצליחו להשוות בדקה ה-17 משער של הובר, ושמרו על התוצאה למרות ששיחקו בעשרה שחקנים החל מהדקה ה-60 לאחר שמאייר הורחק.

  • עוד באותו נושא:
  • ניוקאסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully