וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יקנעם\מגידו בודדה בפסגה

1.11.2006 / 21:25

לאחר ההפסדים של חברותיה לצפון קרית אתא ונצרת עילית, החבורה של אלון שמר, שגברה 95:98 על שהם, נותרה הבלתי מנוצחת היחידה

את המחזור הרביעי בליגה הלאומית הערב (רביעי) התחילו שלוש קבוצות עם שלושה ניצחונות במאזן, ורק אחת מהן, יקנעם\מגידו השיגה את הרביעי. הסגל הנוצץ של מיקי דורסמן מתחיל לגלות את הרמה האמיתית שלו, ובצד השני של הטבלה הילדים של הפועל תל אביב ממשיכים להילחם, אבל להפסיד.

הפועל יקנעם\מגידו – מכבי שהם 95:98

גם אחרי המחזור הרביעי יקנעם\מגידו עדיין מושלמת, למרות שהמשחק מול שהם היה הרבה יותר קשה מהצפוי. הקבוצה מהעמק קיבלה משחק ענק מדניס קאר שסיפק 37 נקודות ו-14 ריבאונדים, ועוד משחק נהדר של דגן יבזורי עם 19 נקודות וחמישה אסיסטים. ג'יימס ווייט קלע 19 למפסידים.

בית"ר בנימינה – הפועל נצרת עילית 83:89

נצרת עילית המשיכה את השבוע האומלל שלה, שהחל עם הפקק בואדי ערה שמנע ממנה להגיע למפגש הגביע שלה מול גבעת שמואל, ונגמר בהפסד לבנימינה הקטנה. הצפוניים עוד הוליכו בפער של עשר נקודות ברבע הראשון, אבל לא המשיכו באותה רמה בשלושת הרבעים הנותרים והפסידה לראשונה העונה. ג'רמי שלכטר קלע 17 לבנימינה, אוהד הירש רשם 21 לנצרת עילית.

הפועל חולון – אליצור קרית אתא 89:100

קבוצת הכוכבים של חולון סוף סוף מתחברת, והערב ניצחה בקלות את קרית אתא, שמתחילה לצנוח אחרי פתיחת עונה מצוינת. אחרי שני ההפסדים ליקנעם\מגידו בגביע לא נתנתה קרית אתא פייט ראוי לחולון, ופיגרו בפער דו ספרתי במשך רוב המשחק. התוצאה הסופית קצת משקרת לטובת הקבוצה מהקריות. ליאור לוי הוליך את חולון עם 16, טוני יאנגר עם 22 בקרית אתא.

באר שבע לא נתנה לרמלה להתאושש על חשבונה

הפועל באר שבע – אליצור רמלה 74:90

אם זיו ארז ציפה לצאת דווקא מבירת הנגב עם הניצחון הראשון שלו העונה, זה לא ממש הסתדר עם התכניות של דראגן קליקוביץ', שקלע 33 נקודות והוריד 15 ריבאונדים, ואילן ברקוביץ', ששיכפל את ההישג המופלא שלו מהשבוע שעבר עם טריפל דאבל שני ברציפות (12 נקודות, 10 ריבאונדים ו-11 אסיסטים). את רמלה הוביל דורי אסף עם 24.

אליצור מכבי נתניה – הפועל גבעתיים 82:93

נתניה הגיעה למשחק כמועמדת ברורה לניצחון על הקבוצה נטולת הזרים של חנן קרן, אבל נקלעה לפיגור מפתיע בתחילת המשחק, והרבע הראשון הסתיים בתוצאה 22:33 לגבעתיים. עד ההפסקה נתניה הצליחה למחוק את כל הפיגור (50:50), ובמחצית השנייה היא כבר הראתה את העליונות שלה וזכתה בניצחון. ג'יימס שולר קלע 23 למנצחים, חגי בראב וגלעד מאור קלעו 15 כל אחד למפסידים.

הפועל תל אביב – הפועל לב השרון 94:88

עוד 'כמעט' לאוסף של האדומים הצעירים, שהוליכו בפער של שמונה נקודות עם תום הרבע הראשון, ובפער של ארבע במחצית, לא הצליחו לשמור על היתרון והם עדיין ללא ניצחון בליגה השנייה. יואב אלטר הוביל את לב השרון עם 25, הזר החדש של הפועל, דואן קרוקט, סיים עם 22.

מכבי הוד השרון – מכבי אשדוד 73:90

עמי נאווי, אולי במשחקו האחרון בקבוצה לפני המעבר הצפוי שלו לעמדת עוזרו של דן שמיר בהפועל ירושלים, הרים את הקבוצה שלו מצוין לאחר שתי התבוסות האחרונות שלהם, ולאחר מחצית ראשונה צמודה פתחה הוד השרון פער שרק גדל והלך עד הסיום. סטייסי מורייני המצוין קלע 29 נקודות להוד השרון, אור בן גורן עם 20 לאשדוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully