וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ווייצ'יץ' הוא המנהיג של מכבי"

1.11.2006 / 17:36

מאמן פרטיזן, דושקו וויושביץ', יודע בדיוק ממי הוא צריך להיזהר במשחק מחר מול הצהובים. אוהדי מכבי ישבתו נגד ירושלים

פרטיזן בלגראד ערכה הצהריים (רביעי) את מסיבת העיתונאים המסורתית, לקראת משחק היורוליג מחר בערב מול מכבי ת"א. "כולם יודעים שמכבי היא אחת מקבוצות העילית של אירופה, אפילו שהעונה הם אולי מעט פחות חזקים מאשר לפני עונה או שתיים", אמר מאמן פרטיזן, דושקו וויושביץ'. "בכל מקרה, גם העונה מדובר באחת מהקבוצות הטובות ביורוליג, קבוצה מאוזנת שמונהגת על ידי ניקולה וויצ'יץ'. הוא המנהיג של מכבי והמפתח בשיטת המשחק שלה. אני חושב שיש לנו סיכוי לא רע, גם כי מכבי עדיין לא בשיא הכושר. ניתן את המקסימום, כמו בכל משחק. אני בטוח שהאולם יהיה מלא, ויחד עם הדחיפה של האוהדים אני מאמין שניתן להפתיע את מכבי".

"אנחנו עומדים בפני שורה של משחקים קשים, והמשחק מול מכבי הוא הראשון", הוסיף סנטר הקבוצה, קוסטה פרוביץ'. "מכבי היא אחת הקבוצות המובילות באירופה כבר הרבה שנים ויהיו חזקים גם העונה, אפילו שאיבדו את אנתוני פארקר. אבל אני אופטימי, ומאמין שנוכל לעשות סנסציה בעזרת הדחיפה של הקהל".

קבוצת הכדורגל של פרטיזן, אגב, תארח מחר בערב את ליבורנו האיטלקית במסגרת גביע אופ"א ובקבוצת הכדורסל היה קיים חשש שרוב האוהדים יעדיפו להתרכז בכדורגל, אלא שהמשחק הוקדם לשעה 19:00 (שעון מקומי), בעוד שמשחק הכדורסל ייפתח שעתיים מאוחר יותר. אי-לכך צפוי להיות אולם "פיוניר" המיתולוגי מלא בכ-6,500 פנאטים, כבכל משחק גדול.

אוהדי מכבי לא יעודדו במשחק נגד ירושלים כמחאה

ארגוני האוהדים של מכבי ת"א פרסמו אחר הצהריים הודעה לפיה יישבתו מעידוד במשחק הליגה מול הפועל ירושלים ביום ראשון, משום שנאסרה עליהם הכנסת אביזרי עידוד להיכל נוקיה. "ביום חמישי האחרון, במקום חגיגה ענקית לכבוד פתיחת העונה האירופית, קיבלנו הודעה גחמנית בדבר איסור הכנסת ציוד עידוד העשוי מבד לשערי ההיכל", נכתב בהודעה הרשמית. "אחרי תקופה ארוכה בה התנהלנו מגזרה לגזרה, מגחמה לגחמה, כלו כל הקיצין - בפעם הראשונה מזה שנים החלטנו להשמיע את קולנו, בצורה שקטה ומכובדת. בשתיקה רועמת".

"לצערנו, למרות שבמהלך השבוע פנינו לכל הגורמים הרלוונטיים, עדיין לא נמצא מזור והאיסור המוזר עודנו בתוקף", המשיכו האוהדים. "לא קלה הייתה לנו ההחלטה לשבות מעידוד ברבע הראשון במשחק הבית מול מלאגה, קשה לנו יותר להודיע כי השביתה תימשך גם במשחק מול הפועל ירושלים וככל שיידרש, אך ברור וידוע לנו כי אם לא נפתור כעת את הבעיות מן היסוד, הן עלולות לשוב ולצוף בעתיד הקרוב, כפי שצצו שוב ושוב בשנים האחרונות - כפי שצצו לפני שבוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully