וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אין לחץ בהפועל"

לי בוץ

1.11.2006 / 16:51

יצחק שום לא מתרגש מהתקרית באימון הקבוצה בין ורמוט ופאאס. יוסי אבוקסיס על ראפיד: "זה המשחק החשוב ביותר שלנו השנה"

ברני ארדוב

שבוע לא קל עבר על הצד האדום של תל אביב, ובהפועל מקווים שלפחות המפגש מחר (חמישי) מול ראפיד בוקרשט במסגרת שלב הבתים של גביע אופ"א ישאיר להם קצת טעם מתוק בפה מההפסד הכואב בדרבי ביום ראשון.

במסיבת עיתונאים לקראת המשחק אמר היום מאמן הקבוצה יצחק שום: "אנחנו לקראת משחק מאוד חשוב, בעקבות ההפסד לפנאתינייקוס המשחק מחר יהיה מכריע. נעשה הכל על מנת לנצח את המשחק כי המשחקים הביתיים הם החשובים והם אלה שייקבעו. אסור לזלזל בכדורגל הרומני. אנחנו הולכים לשחק מחר נגד קבוצה מצויינת, אבל גם אנחנו קבוצה טובה. השחקנים יצטרכו לתת מאה אחוז ויותר כדי לנצח את המשחק. רק אחרי המשחק נדע אם יחסי הכוחות בין הקבוצות שקולים או לא".

על ההפסד ליריבה העירונית ביום ראשון אמר שום: "ההפסד בדרבי כואב, אבל זו היסטוריה. כואב לנו עבור האוהדים, לא עבור הנקודות. אין שום משחק שמשליך על המשחק הבא, כל משחק מתחיל מאפס אפס".

לגבי ההרכב הצפוי למחר הוא אמר: "אין הרכב מנצח והרכב מפסיד, האחד עשרה שאני אחשוב שהם הכי טובים למחר יפתחו. טקטיקה לא מנצחת משחקים. עם טקטיקה אפשר לא להפסיד, אבל השחקנים הם אלה שמנצחים". לוסיאנו דה ברונו צפוי לרדת לספסל מחר ושום הוסיף על ההרכב: "לפעמים אני מעדיף שב-30 הדקות האחרונות של המשחק השחקנים הכי טובים יהיו על המגרש. אני מנסה להגיע לרגעי ההכרעה עם השחקנים הטובים ביותר ולכן בדקות האחרונות אני מכניס שחקנים עם יכולת אישית שיכולים להכריע משחק".

לגבי עומס המשחקים של הקבוצה אמר: "לא קל לשחק שני משחקים בשבוע, אנחנו מנסים להתרגל לזה אך העומס הוא על מספר שחקנים מועט, ויש לנו גם כמה שחקנים לא צעירים, שזה לא קל עבורם. אין לנו קאדר כמו באירופה, ואין אפשרות להביא 28 שחקנים בינלאומיים. המפתח לניצחון הוא לרוץ יותר מהיריב ולרצות יותר מהיריב. לא עשינו את זה בשבוע האחרון וזה מה שאנחנו צריכים לעשות מחר".

כשנשאל לגבי התקרית באימון אתמול בין פאאס לורמוט ענה: "התקריות הן חלק מהאימונים, שחקנים עושים תאקלים ובאותו רגע מתעצבנים ומתרגזים. אני לא מייחס לזה חשיבות. מה שכן, אסור שזה יימשך, והיום אנחנו כבר מעבר לזה. בכל קבוצת כדורגל תמיד יהיו מספר תקריות במשך שנה שלמה, וזה לא מצביע על לחץ בקבוצה. אני לא יכול לספור כמה פעמים אני הייתי מעורב בתקריות בתור שחקן".

לגבי קצב מכירת הכרטיסים למשחק אמר שום: "לא משנה כמה אוהדים יבואו, מי שיבוא נשחק עבורו וגם עבור אלה שלא יהיו".

אחרי מסיבת העיתונאים ערכה הפועל אימון מסכם לקראת המשחק. במשחק אימון פנימי שערך שום תורגלו יוסי אבוקסיס וברוך דגו בהרכב השני אך נראה כי זו רק הטעיה של שום, והשניים אמורים לפתוח מחר.

הרכב משוער: שביט אלימלך, דני בונדר, חאבייר פאאס, וואליד באדיר, יגאל אנטבי, יוסי אבוקסיס, ברוך דגו, גילי ורמוט, סלים טועמה, אליניב ברדה, איבזיטו אוגבונה.

אבוקסיס שמח שאירופה חוזרת לבלומפילד

יוסי אבוקסיס בחר לדבר היום, כמו חבריו לקבוצה בימים האחרונים, על האוהדים: "אנחנו יודעים שזה המשחק הכי חשוב שלנו השנה וזה המקום לקרוא לכל האוהדים שלנו להגיע מחר. בלעדיהם אין לנו שום סיכוי מל קבוצה אירופאית. הקהל הוא הכוח הכי גדול שלנו. אני יודע שהאוהדים מאוכזבים מאיתנו אבל אני מאמין בהם, שהם יבואו כשהם יבינו שלא בכל שנה יוצא לנו לשחק בבלומפילד במפעלים אירופאים".

הקשר הותיק הוסיף: "לא הגענו לשלב הבתים כדי להוות תפאורה ואם אנחנו רוצים שיהיה לנו סיכוי לעלות אנחנו חייבים ניצחון. ראפיד קבוצה טובה וחזקה מאוד, שבשנה שעברה הגיעה עד לרבע גמר גביע אופ"א. אנחנו לא באים ממדינה שאנחנו יכולים לזלזל באיזשהי קבוצה. צריך לזכור שאנחנו באים מהליגה הישראלית ושלא המצאנו את הכדורגל".

איבזיטו אוגבונה, שצפוי לפתוח בהרכב לראשונה העונה, אמר לפני האימון של הקבוצה היום: "שום לא אמר לי שאני הולך לפתוח מחר אבל אני מרגיש את זה. אני לא מאוכזב מהדקות שניתנו לי העונה. אני עושה מה שצריך, לפעמים זה עובד ולפעמים לא. אני לא צריך להוכיח את עצמי, אני משחק למען הקבוצה. אני מקווה שאראה את המיטב שלי מחר. כולנו מאוכזבים מהדרבי כי לא עמדנו בציפיות. ננסה להיות בשיאנו מחר ונעשה הכל כדי לנצח את ראפיד".

לוצ'סקו: "אנחנו לא פייבוריטים"

רזבאן לוצ'סקו אמר הערב: "אנחנו יודעים שהכדורגל הישראלי בעליה מתמדת. הפועל רוצה לחולל הפתעה ולהוציא תוצאה טובה מהמשחק אבל כך גם אני וקבוצתי. אם נעפיל שנה שנייה ברציפות משלב הבתים זה יהיה הישג גדול עבורינו ואז כולם ידעו שראפיד היא שם דבר באירופה".

בקשר למשחק עצמו, המשיך המאמן הרומני באותו קו בו נקט מאז נחת בארץ, ושוב הראה שהוא מכיר את יריבתו היטב: "אם היינו משחקים בית וחוץ הייתי אומר שאנחנו פייבוריטים, אבל בגלל שמדובר במשחק אחד, בבית של הפועל, אני לא חושב ככה. הפועל קבוצה טובה מאוד עם הרבה יתרונות, קבוצה אמביציוזית וממרכז השדה והלאה הם משחקים במהירות רבה. יוסי אבוקסיס שחקן מוביל בהפועל ואחד האסים החשובים שלה. מצאו חן בעיני גם אליניב ברדה שהוא חלוץ מהיר מאוד וברוך דגו, שהוא שחקן עם טכניקה טובה". לוצ'סקו סיכם: "אנחנו מכבדים כל יריב ומבינים שבשביל לעלות לשלב הבא צריך לעבוד קשה על המגרש ולא לדבר הרבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully