וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העונה התחילה? זמן להארכת חוזים ב-NBA

3.11.2006 / 8:56

טי ג'יי פורד האריך חוזהו בטורונטו. רידנאוור וקוליסון האריכו חוזה בסיאטל, היינריך התפשר עם הבולס, רוז מתקרב לפיניקס

הפוינט גארד טי ג'יי פורד והטורונטו ראפטורס סיכמו אמש (שלישי) על הארכת חוזה של שלוש שנים בין הצדדים. פורד ששיחק בשנתיים האחרונות במדי מילווקי, עבר הקיץ בטרייד לטורנטו במקום צ'רלי וילאנובה, ונחשב לאחד הגארדים המהירים והאתלטים בליגה.

פירוש ההסכם הוא כי מעבר לשנה הקרובה פורד ימשיך שלוש שנים נוספות בטורונטו, עם אופציה לשנה רביעית. פורד, שישתכר 33 מיליון דולר בשלוש השנים הבאות נשמע מרוצה: "אני שמח להשאר ולשחק עם החבר'ה הנהדרים. אנו רק רוצים לבנות קבוצה לאליפות".

רידנאוור וקוליסון ממשיכים בסיאטל

הפוינט גארד לוק רידנאוור האריך את חוזהו בסיאטל סופרסוניקס בשלוש שנים תמורת 19.5 מיליון דולר. בעקבות החוזה החדש צפוי הפוינט גארד לשחק בסיאטל עד תום עות 2009/10. הסוניקס יכלו להאריך את חוזהו של השחקן בקבוצה עד אמש אחרת השחקו היה הופך לחופשי. רידנאוור בהחלט נשמע מרוצה מהצעד שעשה: "העסקה מוצלחת לשני הצדדים ועכשיו אני יכול להתכונן למשחק כחלק מהקבוצה".

רידאוור, בוגר מכללת אורגון, עם ממוצע קריירה של 11.5 נקודות ושבעה אסיסטים למשחק בעונה שעברה, החל את הקריירה המקצוענית בסיאטל לפני כשלוש שנים כבחירת דראפט של הקבוצה בסיבוב הראשון. במהלך השנתיים האחרונות שימש שחקן חמישייה קבוע וחוזה זה קיבע את מעמדו כפוינט גארד המוביל בקבוצה.

גם הפורוורד ניק קוליסון, שחקנה של סיאטל סופרסוניקס בשנתיים האחרונות, האריך חוזהו בקבוצה. פרטי העסקה לא פורסמו, אך בתקשורת האמריקאית דובר על הארכה של חמש שנים נוספות בקבוצה. הפורוורד, בוגר מכללת קנזס, תרם 6.5 נקודות וחמישה כדורים חוזרים בממוצע למשחק בשנתיים האחרונות במדי הסוניקס.

היינריך יישאר שור עוד הרבה זמן

קירק היינריך חתם שעות בודדות לפני הניצחון הגדול על מיאמי בערב הפתיחה של העונה על הארכת חוזה משלו, שתשאיר אותו בשיקגו עד עונת 2011/12, בעבור שכר צנוע (יחסית, יחסית) של 47.5 מיליון דולר. בגלל שלבולס יש כל כך הרבה מקום כרגע מתחת לתקרת השכר, בעונה הקרובה הוא ירוויח כ-11 מיליון, שלהבדיל מרובם המוחלט של החוזים יילכו ויצטמקו עם השנים עד לסביבות ה-7 מיליון בעונתו האחרונה בחוזה. זה יאפשר לג'נרל מנג'ר ג'ון פקסון, שהקיץ החתים את השחקן החופשי המחוזר ביותר, בן וואלאס, להחתים בקיץ הבא את בן גורדון, אנדרס נוצ'יוני ולואל דנג על הארכות חוזה משלהם.

"אני מסודר כלכלית עכשיו, למרות שניהלתי את המו"מ בהרגשה שאני שווה יותר", הסביר היינריך מדוע התפשר בסופו של דבר על הסכום. "כשהיית ילד ההורים שלי היו אוספים כל פני כדי לדאוג לנו, וגם ככה אני לא מבזבז הרבה כסף, אז יש לי יותר ממה שאי פעם אצטרך. אנחנו מדברים על סכומים דמיוניים. זו הייתה הזדמנות שאסור היה לי להחמיץ, להישאר ולשחק במועדון שהערצתי כילד".

היינריך החל לשחק בבולס בעונת 2003/4, שנבחר שביעי בדראפט, בחירה שרבים ראו בה הפתעה, ותרם בשלוש עונותיו בקבוצה 14.6 ו-6.5 אסיסטים ב-234 משחקים.

ג'יילן רוז מתקרב לפיניקס

ג'יילן רוז (33, 2.03 מ') מתקרב לחתימה בפיניקס סאנס, כך עולה מדיווחם של כלי תקשורת בארה"ב.

השחקן הוותיק שחוזר גם על ידי האלופה מיאמי היט ודטרויט פיסטונס, שוחרר השבוע מסגל קבוצת ניו יורק ניקס, וצפוי בסופו של דבר לחתום באריזונה לשנה אחת בה ירוויח חוזה מינימום לשחקן וותיק על סך 1.2 מיליון דולר.

מיאמי עדיין בתמונה לפי הפרסומים, אך נראה שהשחקן, היכול לשחק כשוטינג גארד וסמול פורוורד, יעדיף את משחק הריצה המהיר של הסאנס, שמתאים לו יותר מהמשחק המסודר שמנהיג פט ריילי במיאמי.

רוז השיג ממוצעים של 12.7 נקודות ב-26 משחקיו בניקס בעונה שעברה והוא בעל ותק של 12 שנה בליגה, צפוי להרוויח בנוסף ל-1.2 מיליון דולר אותם הוא אמור לקבל מפיניקס אם יחתום במועדון, גם 16.9 מיליון דולר בעקבות חוזה ההעסקה שלו בניקס.

* דוואן ואגנר, שחזר אחרי שנתיים העדרות בשל פציעה, הוא אחד משלושת השחקנים אשר הוצבו ברשימת ההמתנה של גולדן סטייט ווריוס למשחק הליגה הראשון העונה. ואגנר, שמחכה בכליון עיניים לשוב לפרקט, ייאלץ להמתין עד שמאמן הקבוצה דון נלסון יזדקק לשירותיו.

עדכון ראשון: 11:03, 1/11
עדכון אחרון: 14:56, 3/11

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully