וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו לא מתאפק, גם רייקארד

1.11.2006 / 9:05

מאמן צ'לסי תוקף את השופט ואת מאמן ברצלונה אחרי ה-2:2: "רייקארד בר מזל, כל משחק הוא מקבל הנחות". גם ההולנדי מתלונן

ז'וזה מוריניו היה באופוריה בדקה ה-93 למשחק מול ברצלונה. בפיגור 2:1 כבש דידייה דרוגבה את שער השוויון, ולא רק שקירב את צ'לסי לשלב הבא, אלא גם הרחיק ממנו את בארסה, שתיאלץ להתמודד עם ורדר ברמן, הקבוצה הכי חמה באירופה, על הכרטיס השני לשמינית הגמר.

"אני חושב שפרנק רייקארד הוא טיפוס בר מזל. השחקנים שלו מקבלים הנחות מהשופטים משחק אחרי משחק. אם הוא כזה מזליסט, לא הייתי מתנגד להיות במקומו".

אבל לא רק יבבות נשמעו מכיוונו של המאמן הפורטוגלי: "אני מאוד מרוצה מאיך ששיחקנו. ניצחון אחד יספיק לנו כעת כדי להבטיח את ראשות הבית. היה קשה, כי ספגנו שער מוקדם, אבל יש לנו אופי וקבוצה מצוינת". פרנק למפארד, שהיה אחראי לשער המדהים שהשווה זמנית ל-1:1, הרשים את המאמן: "הוא הראה איזו איכות יש ברגליו. הוא אחד הקשרים הטובים בעולם".

ורייקארד? בואו נגיד שגם הוא לא מרוצה, בלשון המעטה. גם המאמן ההולנדי, בניגוד לאופיו הרגוע בדרך כלל, היה מלא תלונות כרימון (אה, איך הבאנו במטאפורה הכי קלישאתית בפלנטה) ואמר בסרקאזם: "רציתי להודות לשופט על שהופיע למשחק. היה משחק מאוד מעניין הודות לו. דרוגבה לא הפסיק לזרוק את עצמו על הדשא". על תלונותיו של מוריניו אמר רייקארד: "לא מעניין אותי כל כך מה הוא אומר".

ומה במשחק השני בבית הזה? שם היה יותר רגוע. ורדר ברמן טיילה עם 0:3 על לבסקי סופיה, וכרגע נמצאת בעמדה מועדפת על ברצלונה בקרב על שמינית הגמר. סטאנימיר סטוילוב, מאמן לבסקי, גונן על הגיבור הטראגי של המשחק, השוער בן ה-18 ניקולאי מיכאילוב, שספג שער נורא ואיום מהחזרת כדור ואחר כך קיבל עוד שער שהיה צריך למנוע: "זה שער שמקבלים פעם בעשר שנים, ויש לו זמן לתקן. עכשיו אנחנו צריכים לתקן את הרושם מול צ'לסי וברצלונה". תומאס שאאף, מאמן ברמן, היה אמפתי גם הוא: "הדברים האלה קורים בכדורגל. זה שוער צעיר וחסר ניסיון. התיקו של צ'לסי וברצלונה משרת אותנו".

אינטר סוגרת שבוע גדול

פליקס מאגאת ובאיירן מינכן לא הצליחו להבקיע בבית מול ספורטינג ליסבון, והמאמן לא נשמע שמח על אבדן שתי הנקודות: "ברור שהייתי יותר מרוצה לו היו לי בכיס שלוש נקודות. רציתי גם לשחק יותר טוב, אבל היו לנו הרבה פציעות ושחקנים מורחקים. ועדיין, האפשרות לזכות בבית נמצאת בידינו".

מי ששיפרה את מצבה היא אינטר מילאנו, שהניצחון 0:1 במוסקבה העלה אותה למקום השני בבית והמשיך את המומנטום מהניצחון בדרבי המילאנזי בשבת. "היה חשוב לנו לנצח", אמר רוברטו מאנצ'יני, מאמן אינטר, "קרוז היה מצוין. הסתגלנו לתנאי מגרש קשים וחזרנו עם כל הנקודות".

בניטז מרוצה גם מהדרך

ליברפול העפילה לשמינית הגמר אחרי 0:3 קליל על בורדו, ורפא בניטז, מאמן הקבוצה, היה שבע רצון: "אחרי ההרחקה של שחקן בורדו היה לנו יותר קל. אני שמח לא רק מהניצחון ומההעפלה, אלא גם מהדרך שבה שיחקנו. עכשיו צריך לנצח את פ.ס.וו. כדי לזכות בראשות הבית ואני מאמין שנעשה את זה".

ומה לגבי איינדהובן? הקבוצה ניצחה 0:2 את גלטאסאריי וגם היא בשמינית הגמר, כשעכשיו המאבק היחיד בבית הוא על ההעפלה מהמקום הראשון. רונאלד קומאן נשמע זחוח: "היה ערב נחמד מאוד. אני גאה בשחקנים ובאוהדים שלנו. לא משנה לי שהעפלנו, ניתן הכל כדי לזכות במקום הראשון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

קיקה מחלק מחמאות, מה אכפת לו?

רומא ציפתה לטיול קל באולימפיקו מול אולימפיאקוס, אבל נתקלה בקשיים וסיימה רק ב-1:1, שמנע ממנה להבטיח העפלה לשלב הבא. "אני קצת מאוכזב. אם היינו מנצחים, שני המשחקים הבאים היו קלים יותר עבורנו", אמר מאמן רומא, לוצ'יאנו ספאלטי. טרונד סוליד, מאמן הקבוצה היוונית, השלים עם גורלו למרות שתאורטית עדיין יש לו סיכוי: "נגד ולנסיה נראה אם מגיע לנו לסיים במקום השלישי בבית. הראינו רוח לחימה".

ולנסיה סיימה בקור אוקראיני מקפיא ב-2:2 עם דונייצק, ודילגה לשמינית הגמר. קיקה סאנצ'ז, מאמן ולנסיה, סיכם: "תיקו היא תוצאה הוגנת למשחק הזה. שחטיאר שיחקה כדורגל מעניין והרפתקני ואנחנו הצלחנו לחזור. היה לנו יריב מאוד אגרסיבי". הוא גילה שאפו של דויד נבארו נשבר במהלך המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully