וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנחנו פייבוריטים, זה ברור"

מכבי יצאה לבלגראד, ולהלפרין ברור מי צריכה לנצח במשחק בין מכבי ת"א לפרטיזן ביום חמישי. ספאחיה: "במגרש שלהם, הם מסוכנים מאוד"

מכבי ת"א המריאה הבוקר (רביעי) לבלגראד, סרביה, שם תתארח מחר בערב אצל פרטיזן המקומית, במסגרת המחזור השני ביורוליג. מכבי ערכה אתמול שני אימונים ואנשי הקבוצה אינם מקלים ראש בסרבים, אף שמגיעים כפייבוריטים ברורים.

"פרטיזן היא קבוצה צעירה ומוכשרת", סיפר המאמן נוון ספאחיה. "היא שמרה על המאמן בשנים האחרונות. בקיץ הגיע דרובניאק מטאו ומילוייביץ' עזב, אבל במגרש שלהם, עם הקהל שלהם, הם מסוכנים מאוד. אנחנו עדיין לא מרוצים מאיך שאנחנו נראים, אבל זה טבעי לשלב הזה של העונה. נמשיך ונשתפר ממשחק למשחק. אנחנו רוצים ללמוד רק מניצחונות, וגם למשחק מול פרטיזן אנחנו מגיעים מוכנים במטרה לנצח".

יותם הלפרין, שפגש את הסרבים בעונה שעברה במסגרת הליגה האדריאטית, מסכים בהחלט עם מאמנו. "זו קבוצה עם הרבה מסורת, שתמיד מעמידה סגל מוכשר וטוב", הוא אומר. "הם לא מאריות היורוליג, כי אין להם תקציב גבוה או שחקנים בכירים, אבל הצעירים שלהם מאוד מאוד מוכשרים שתוך שנתיים-שלוש יגיעו לקבוצות הגדולות באירופה. יהיה משחק קשה מול קהל גדול. אף פעם לא קל לשחק באולמות כאלה, אבל זה משחק שיעזור לנו להתגבש".

"אנחנו פייבוריטים, זה ברור, ואנחנו קבוצה טובה יותר, אבל ההכנה היא כמו למשחק עונה", הוסיף הלפרין. "אם ננצח את המשחק הזה ובשבוע הבא נעשה משחק טוב מול רומא, אפשר יהיה לומר שפתחנו את העונה ברגל ימין. חשוב שניצחנו את מלאגה וראינו שיש מה לשפר. ניצחון בבלגראד ייתן דחיפה להמשך הדרך".

ניקולה וויצ'יץ': "פרטיזן היא קבוצה טובה, צעירה ומאוד גבוהה. יהיה קשה, אבל תמיד נחמד לשחק מול אולם מלא וקהל חם שמבין כדורסל".

"מדובר באתגר גדול עבורנו", סיכם הקפטן, דרק שארפ. "יש לפרטיזן הרבה שחקנים צעירים שרוצים להוכיח את עצמם ברמות הגבוהות. זה מבחן לא קל. כדי לעצור אותם נצטרך להראות הגנה טובה ולשחק קבוצתי".

עדכון ראשון: 1.11.06, 00:11
עדכון אחרון: 1.11.06, 09:12

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully