וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחתו של בונדאה תגיע בקרוב

רומן רוזנבלט

31.10.2006 / 21:20

הרומני, שמעניין את התקשורת במולדתו, מחכה לויזה שתקבל משפחתו כדי שתוכל להיכנס לארץ. אנסומבו ימריא וייעדר נגד בני יהודה

מכבי נתניה ערכה הבוקר (שלישי) אימון, בצל הטרגדיה של קשר הקבוצה, מזואה אנסומבו, שצפוי לצאת הלילה לקונגו בכדי להשתתף בהלווית אימו, ולפיכך יחמיץ את המשחק נגד בני יהודה בשבת. על מקומו בהרכב מתחרים אבישי ז'אנו וישראל זביטי. לירן שטראובר שסובל מכאבים בכתפו, ערך אימון קל והמשיך לחדר הטיפולים.

במהלך היממה הקרובה צפוי, אדריאן פיטו, הקשר לשעבר, להגיע לשגרירות ישראל ברומניה על מנת להחזיר את הויזה שרשומה על שמו כדי שמשפחתו של הקשר החדש, זנו בונדאה, תוכל להגיע לארץ. בקבוצה מעריכים כי הפרוצדורה תארך מספר ימים ואיחוד המשפחה יתבצע לקראת השבוע הבא. אגב, זנו שנמצא בארץ מעט יותר מחודש כבר מעניין את התקשרות ברומניה, כאשר היום ערך ערוץ טלוויזיה רומני כתבה וראיון עם השחקן במהלך האימון.

אחרי שפתיחתו של שער 4 לאוהדים הצעירים של הקבוצה ולנשים נחלה הצלחה במשחק מול מ.ס. אשדוד, צפוי העניין לחזור על עצמו גם במשחק הקרוב. אוהדי נתניה עד גיל 13 ונשים בחולצה צהובה ייכנסו בחינם. שאר המחירים ישארו כרגיל, 80 ש"ח למבוגר, 40 ש"ח לילד, נוער, חיילים וסטודנטים.

הצוות המקצועי החליט לערוך את האימון מחר (רביעי) בקופסא, מכיוון שהדשא בקיסריה נמצא במצב ירוד. בסיום האימון היום יצאו השחקנים והצוות המקצועי לארוחה משותפת במסעדת "סקאולה ארט", במה שמתחיל להפוך לסוג של מסורת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully