וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוצ'סקו: "הפועל חייבת לאוהדים שלה ניצחון"

לי בוץ

31.10.2006 / 21:14

מאמן ראפיד בוקרשט הכין שיעורי בית לקראת המפגש מול חניכיו של יצחק שום: "המשחק נגדנו חשוב להם מאוד בגלל ההפסד בדרבי"

מאמן ראפיד בוקרשט, רזבאן לוצ'סקו, מוכן למשחק מול הפועל ת"א בשלב הבתים של גביע אופ"א ביום חמישי. הערב (שלישי) בשיחה עם וואלה! ספורט בדרך לשדה התעופה ברומניה הביע המאמן בקיאות יוצאת מן הכלל בקבוצה האדומה, הודיע כי אין פייבוריטיות בבית וסיפר כי הוא מאושר מהנסיעה לישראל.

"אני יודע הכל על הפועל ת"א", אמר לוצ'סקו בבטחון, "הם ניצחו את הפועל פ"ת למרות שלא הציגו יכולת גבוהה והפסידו בדרבי ביום ראשון. יש להם גם ניצחון על מכבי חיפה, שהיא קבוצה טובה שגברה על אוקזר, והפסד כואב לבית"ר ירושלים, שעשתה חיים קשים לדינמו בוקרשט".

לוצ'סקו בן ה-37, בנו של כדורגלן העבר מירצ'ה לוצ'סקו, אחד מבכירי מאמני רומניה, שהיום מאמן את שחטיור דונייצק, נחשב לאחד המאמנים הרומנים המוכשרים ביותר בהסטוריה. בשנים האחרונות הוא בנה לעצמו תדמית של מנג'ר רגוע, חכם וגאון טקטיקה, מה שזיכה אותו בכינוי "המוריניו של בוקרשט". בתחילת העונה הנוכחית, לאחר שנתיים בראפיד, חתם המאמן לשלוש עונות בפוליטכניקה טימישוארה, אך כעבור שלושה ימים התחרט והחליט להמשיך לעונה שלישית בבוקרשט.

"הלחץ כולו עליהם"

"המשחק נגדנו מאוד חשוב להפועל בגלל שהם הפסידו בדרבי", הסביר המאמן. "הלחץ מוטל כולו עליהם, כי הם חייבים לאוהדים שלהם ניצחון. אנחנו, מנגד, בתקופה מצויינת בליגה ואחרי משחק פנטסטי מול פ.ס.ז', ככה שאנחנו מגיעים רגועים".

כשנשאל על השחקנים האדומים, הסביר המאמן כי הוא לא חושש משחקן מסויים ואף פירגן לכמה מהחניכים של שום. "יוסי אבוקסיס, גילי ורמוט, סלים טועמה ואליניב ברדה הם מסוג השחקנים שאני אוהב", אמר לוצ'סקו והוסיף: "הכדורגל הישראלי עשה התקדמות גדולה מאוד השנה. הנבחרות שלכם השתפרו מאוד, גם הנבחרת האולימפית וגם נבחרת הנוער הגיעו להישגים יפים. אפילו הנבחרת הבוגרת חזרה עם תוצאה טובה מרוסיה".

"אין פייבוריטיות בבית שלנו", המשיך הרומני, "אולי פ.ס.ז' עדיפה מעט בגלל המוניטין שלהם באירופה, אבל מבחינת כדורגל כל הקבוצות שוות. אם היו משחקי בית וחוץ כמו בליגה, אני חושב שהיו כמה קבוצות עדיפות, אבל בשלב הזה כל קבוצה יכולה לנצח משחק אחד או שניים".

לוצ'סקו סיכם במספר מילים טובות על ישראל ולא ממש הבין איזו סיבה היתה יכולה להיות לו שלא להגיע לארץ: "לא רק שלא פחדתי להגיע לישראל, בשבילי זה תענוג להגיע לפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully