וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאמר: "אני קורא לכל האוהדים הרדומים להתעורר"

דור בלך

13.11.2008 / 15:00

מתגבר קצב מכירת הכרטיסים בנתניה לקראת המשחק נגד בית"ר, דניאל יאמר מדליק את האווירה: "יש תחושה באוויר שמשהו קסום יכול לקרות"

מאות כרטיסים כבר נמכרו למשחקה של מכבי נתניה מול בית"ר ירושלים ביום שני הקרוב, ובנתניה מקווים לאיצטדיון מלא לראשונה העונה. כזכור, כ-500 כרטיסים נמכרו מראש במסגרת המנוי לשלושת משחקי הבית שהוציאה הקבוצה, ועוד כ-400 כרטיסים נמכרו עד כה לאוהדי נתניה, כשמרבית כרטיסי הנוער כבר נגמרו. גם הכרטיסים שהוקצו לבית"ר ירושלים נמכרים בקצב, כ-850 מהם כבר נחטפו וההערכה היא שכ-2,000 ירושלמים יצפינו לנתניה.

"למרות שאין לנו איצטדיון ראוי, מגרשי אימונים, ולמרות שכולם אומרים שאנחנו קבוצה בינונית, יש תחושה באוויר שמשהו קסום יכול לקרות", אמר דניאל יאמר בעקבות העלייה למקום הראשון. "הרוח, האחדות והאמון שלנו האחד בשני - כל אלו הם הסוד של מכבי נתניה. כולנו למען אחד ואחד למען כולם. אבל אנחנו צריכים את האוהדים איתנו, ממלאים את האיצטדיון", הסביר הבעלים. "אנחנו צריכים אותם נגד כל קבוצה ובכל משחק ולא רק במשחקים מול בית"ר י"ם, מכבי חיפה, הפועל ומכבי ת"א. הבית שלנו עדיין לא מלא בכל משחק עד אפס מקום".

"הקבוצה שלנו צריכה בית חזק בגלל שבלעדיכם האוהדים האמיתיים לא יהיה את אותו הקסם המיוחד של הקופסה", המשיך הגרמני בתחינתו לאוהדים הצהובים לשוב למגרש. "איצטדיון מלא באוהדים שלנו ייתן לשחקנים שלנו עוד יותר אנרגיות. העונה הזאת אינה רק בידיים שלנו היא בידיים של כולנו".

"אני קורא לכולם האוהדים הרדומים להתעורר, לתמוך בנו, ולהגשים את החלום היפה ולהפוך אותו לריאלי. זה מסר לא רק שלי אלא מסר מכל המועדון, ההנהלה, הצוות המקצועי וכמובן השחקנים שצריכים אתכם. לא מחשיבים את האוהדים שלנו להכי טובים בליגה, אבל המטרה שלי שגם הם יהפכו להיות כאלה ויגדלו ביחד עם הקבוצה. יש לנו את הכוח לשנות, לעשות, ולהגשים. תאמינו", הוסיף יאמר.

מרין לא ממהר לחגוג

במהלך ארוחת הערב, אליה הזמין יאמר את השחקנים כבונוס על הניצחון בקרית אליעזר, פנה הגרמני ואמר: "אנחנו צריכים להמשיך ולעבוד קשה, להיות ממושמעים, צנועים ולא יהירים. עבורי מדובר בעונג לראות אתכם מתאמנים ואני רואה שכולכם משתפרים. אני יכול לאחל לכם שתגשימו את כל מה שאתם מאחלים לעצמכם, בואו נהיה ביחד ונילחם אחד למען השני".

"זה עוד מוקדם לדבר על אליפות", צינן את ההתלהבות לואיס מרין. "אנחנו צריכים להתקדם צעד אחר צעד, משחק אחר משחק. אנחנו רק בתחילת העונה וזה לא ריאלי לדבר על אליפות בשלב הזה. המשחק הקרוב מול בית"ר יהיה קשה מאוד נגד מועדון גדול, מול אלופת המדינה, קבוצה חזקה עם שחקנים טובים ומאמן טוב. יהיה לנו קשה מאוד במשחק, אבל נעשה את המקסימים במשחק הזה כדי להמשיך ולהתקדם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully