וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוחצירה האשים את לחמן: "הוא הלחיץ אותי"

25.5.2009 / 19:02

שחקן הפועל פ”ת התנצל על מעשיו בשימוע שנערך לו, העביר את האשמה למאמן וטען: "הוא אמר שאם לא נסגור מהר, לא אוכל לחתום"

שחקני הפועל פתח תקוה כועסים על הנהלת המועדון ועל הבעלים רונן אלעד משום שעדיין לא קיבלו את משכורות חודש אפריל. הקפטן שביט אלימלך, יחד עם המגן אורי אוזן, עשוי ליזום שיחה עם ההנהלה בעקבות הדברים. אם הקבוצה תבטיח את הישארותה היום (לאחר המשחק בין הפועל ת"א להכח עמידר ר"ג), השחקנים צפויים לדרוש את שכרם כבר מחר. "נמאס כבר שמשחקים איתנו. אם עד מחר לא נראה את הכסף, נשקול את צעדנו", אמרו מספר שחקנים.

הערב (שני) נערך השימוע של שמעון אבוחצירה במשרד עו"ד שי אליאס בתל אביב. במהלך השימוע התנצל השחקן על מעשיו וכשיצא ממנו הזיל דמעה ואמר שהוא מצטער. האירוע המשמעותי ביותר במהלך הפגישה קרה כשאבוחצירה שפך את ליבו בפני עו"ד אליאס ואפי צפריר, ואמר להם: "אני נורא מצטער על מה שעשיתי. לא חשבתי פעמיים. מי שהלחיץ אותי לסגור את כל הסיפור הזה כמה שיותר מהר היה אייל לחמן. הוא אמר לי שנסגור את העסקה כמה שיותר מהר, אחרת לא אוכל לחתום. הייתי חייב לצאת כמה שיותר מהר, חיפשתי תירוץ ואני מצטער על מה שעשיתי".

בקבוצה נדהמו לשמוע שאבוחצירה אישר כי לחמן אכן מעורב בעסקה. בהפועל פתח תקוה מנסים לאתר את המאמן כדי לשמוע ממנו הסברים. ביממה הקרובה תתקבל החלטה בנוגע לקנס שיקבל אבוחצירה, ככל הנראה קנס כספי גבוה והתנצלות בפני זאב זלצר.

עו"ד אליאס מסר בתגובה: "מר לחמן כפה על השחקן ואף שידל אותו לצאת לחו"ל. השחקן הודה בלב כבד בהאשמות. לחמן איים עליו שיאבד את העסקה ובגלל זה נאלץ לשקר למאמנו. אנחנו רואים את זה בחומרה ובימים הקרובים נודיע מה העונש לשחקן ונכון לעכשיו הדעות חלוקות".

המאמן זאב זלצר כינס היום את השחקנים ואמר להם: "חבל שאנחנו צריכים להיות תלויים במשחק הערב כדי להישאר בליגה. אנחנו עושים דברים כמו שצריך ולא מצליחים לנצח. המשחק הזה הוא קריטי מאוד עבורנו".

תגובתו של לחמן להאשמות תובא בהמשך.

עדכון ראשון: 14:52
עדכון אחרון: 19:02

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully