וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהתאחדות מעריכים: בית"ר לא תעמוד בתנאים לאירופה

דור בלך

23.4.2009 / 17:35

אנשי האלופה טרם יצרו קשר עם ועדת הרישוי של אופ"א ולא ברור אם תעמוד בדרישות הכלכליות. גרשון לקראת אשדוד: "כל משחק הוא גמר גביע"

איתי חסיד

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

גורמים בהתאחדות לכדורגל מעריכים כי בית"ר ירושלים לא תעמוד בתנאי הסף הכלכליים על מנת לשחק באירופה בשנה הבאה. בתחילת השבוע התייצב איציק קורנפיין בפני ועדת רישוי המועדונים של אופ"א בהתאחדות לכדורגל, ולא סיפק את האישורים המתאימים. קורנפיין נשמע אופטימי בועדה וסיפר כי המועדון בהליכי הבראה ויוכל לעמוד בתנאים, על אף זאת עד היום לא יצר שוב קשר עם הועדה ובהתאחדות מעריכים כי בית"ר אף לא תנסה לעמוד בתנאים.

על אף העובדה שמניעת האפשרות שבית"ר תשחק באירופה עשויה להבריח משקיעים פוטנציאלים בקבוצה, העובדה שעד כה לא נמצא משקיע כזה, שיכסה את חובות הענק של הקבוצה (כ-60 מיליון שקלים) והאפשרויות שמולן בית"ר עומדת הן כונס נכסים או פירוק, לא מאפשרת לקבוצה להתחייב לאופ"א כי תפתח את העונה הקרובה נקייה מחובות.

עטר: "אין מה לדבר על עייפות"

בית"ר ירושלים לא הספיקה לחגוג את הניצחון בגביע נגד הפועל כפר סבא אמש (1:2), וכבר הבוקר החלה בהכנות לקרא משחק הליגה בשבת מול אשדוד. היום (חמישי) תערוך הקבוצה אימון שחרור, כאשר כל השחקנים ששיחקו אתמול ערוך תרגילי שחרור קלים ושוחררו ממנו. מחר יערוך ראובן עטר את האימן המסכם בהשתתפות כל שחקני הסגל, פרט לכריסטיאן אלברז הפצוע. "אני מאוד שמח שגם אשדוד שיחקו אתמול בגביע וגם הם התעייפו כמונו", הודה שמעון גרשון, "ככה שאנחנו לא יכולים להשתמש בזה כתירוץ".

"ברור שזה לא אידאלי לשחק פעמיים תוך שלושה ימים, אבל בשלב הזה של העונה אין מה לדבר על עייפות בגלל עוד 90 דקות באמצע השבוע", ביטל עטר את התירוץ גם הוא. "אשדוד קבוצה טובה שתבוא לשחק כדורגל ולא להסתגר, ואנחנו נצטרך לתת את הטוב ביותר כדי לנצח אותם. אולי הם לא בתקופה הכי טובה, אבל אנחנו לא מזלזלים באף יריבה, כל מי שבאה לשחק נגד בית"ר נותנת את הטוב ביותר, ואם אנחנו רוצים להשאיר את חלום הדאבל בחיים אסור לנו לאבד יותר נקודות".

"בשלב הזה של העונה כל משחק הוא מכריע ואין מקום לטעויות", המשיך גרשון. "גם בגביע וגם בליגה כל משחק הוא כמו גמר עבורנו. המצב שלנו מתסכל הרבה יותר כי אנחנו אלה שרודפים ולא תלויים רק בעצמנו, אבל אם אנחנו רוצים להמשיך לחלום אנחנו חייבים לעשות את שלנו ולקוות שהיריבות ימעדו, אין ברירה אחרת".

"אנחנו אחרי משחק קשה בתנאים קשים נגד קבוצה ששיחקה בונקר ורק רצתה לעשות לנו חיים קשים", סיכם טרבטקו קאלה. "אבל הוכחנו שיש לנו אופי ושאנחנו ווינרים, וכבר הבוקר אנחנו מתחילים להתכונן למשחק הבא, אין זמן לנוח, אבל יש מספיק זמן בשביל להתכונן כמו שצריך. שמעתי שאשדוד בתקופה רעה, אבל לא ראיתי אותם כמה חודשים כך שאני לא יודע, מה שאני כן יודע זה שכל קבוצה השנה נותנת הצגות דווקא מולנו".

לפני פתיחת המשחק יערך טקס הוקרה לשחקני העבר הגדולים של המועדון ביוזמת האמן ואוהד הקבוצה שי נובלמן, שגם ינחה אותו. פרט לכוכבים הידועים דוגמאת יוז'י סורינוב, אודי רובוביץ' וארצי בן יעקב - הדגש בטקס הוא על דור המייסדים של המועדון ששיחקו בשנות ה-50 ואף ה-40 ועדיין בחיים.

הבולטים שבהם הם ישראל יחזקאל, שפרט לקריירת המשחק שלו היה גם לוחם באצ"ל, שמואל שטיין שהעלה את הקבוצה לליגה הבכירה לראשונה, אהוד פדרמן שמכהן כיום כיו"ר מחלקת הנוער של המועדון, וראש הזהב הבית"רי דוד דוידוף, שגם גילה את אלי אוחנה כמאמן ילדים. כמו כן יחלקו כבוד בטקס ליוסף סיאני, רפאל "בללייקה" עמיאל, אהרון ויוסי אמינוף, חי מזרחי, עזרא מזרחי, משה בביוף, שאול מזרחי ומאיר גבאי.

עדכון ראשון: 10:48

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully