וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודו דהאן התפטר מבית"ר ירושלים

15.11.2006 / 12:10

הסקאוט, שהיה גורם דומיננטי בתקופת המאמנים הזרים, לא מצא את מקומו אצל יוסי מזרחי והגיש מכתב התפטרות ליו"ר ולדימיר שקלאר

סקאוט בית"ר ירושלים, דודו דהאן, התפטר הבוקר מתפקידו לאחר כשנה. היום בשעות הבוקר נפגש דהאן עם היו"ר ולדימיר שקלאר, והודיע כי מבחינתו הוא סיים את דרכו בקבוצה. שקלאר, שבמשך תקופה ארוכה תמך בדהאן ונתן לו גיבוי, איחל לו בהצלחה בהמשך דרכו והביע את הסכמתו לסיום התקשורת בין הצדדים.

במועדון היו די מופתעים מההחלטה, אך בסביבתו של דהאן חשו בתקופה האחרונה כי נפח העבודה שלו קטן באופן משמעותי. בתקופת המאמנים הזרים עמל דהאן רבות בהכנת הקבוצה למשחקים מול היריבות, כשבמקביל ערך מעקבים אחרי שחקנים בחו"ל. הגעתו של יוסי מזרחי למעשה גרמה לנפח העבודה לרדת בצורה משמעותית.

בבית"ר לא ממהרים למצוא לדהאן מחליף. הגעתו של יוסי מזרחי למועדון למעשה גרמה לכך שכל ההכנה מול קבוצות היריב נעשית ע"י המאמן, כנ"ל לגבי הבאת שחקני רכש. בהתאם לכך החליטו לעת עתה בקבוצה שלא לחפש סקאוט.

גורם במועדון אמר היום: "בתקופה האחרונה דברים השתנו בבית"ר, ברגע שמאמן ישראלי נחת כאן, העבודה של הסקאוט הצטמצמה משמעותית ולכן אין לנו כוונה לחפש מחליף לדהאן. בנוסף לזה אסור לשכוח שאנחנו לא נמצאים באירופה ולכן לפחות עד פתיחת העונה הבאה אין לנו בכלל כוונה לחשוב על חיפוש מחליף".

ולדימיר שקלאר אמר לאתר הרשמי: "דודו נכנס אלי היום בבוקר והודיע לי כי הוא החליט להתפטר מתפקידו, דודו תרם רבות למועדון והיה יד ימיני במשך כל התקופה האחרונה, אבל אני מכבד את הבקשה שלו ומשחרר אותו מתפקידו ומאחל לו בהצלחה".

את תגובתו של דהאן לא ניתן היה להשיג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully