וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לנצח עבור האוהדים"

אסף שקד

3.11.2006 / 20:15

צעירי בית"ר מתרגשים לקראת המשחק באצטדיון מלא מפה לפה, ומאמינים שהעידוד יעזור להם לנצח את חיפה ביום ראשון

יוסי מזרחי קיים היום (חמישי) אימון בוקר בו תרגל מספר הרכבים לקראת המשחק מול מכבי חיפה. האלופה שתפגוש היום את ריינג'רס בגביע אופ"א, גורמת למאמן בית"ר התלבטויות גדולות בהרכב והיום תורגלו יותר מ-15 שחקנים בהרכב. בחוליית ההתקפה מתלבט מזרחי עם איזה צמד לפתוח את המשחק, אתמול היה זה בן שושן שתורגל כל האימון בהרכב, אך היום תרגל מזרחי את טוטו תמוז, עמית בן שושן, כריסטיאן פביאני וז'ואנו פינטו לסירוגין בהרכב, כשמבין כולם הציג בן שושן את היכולת הטובה ביותר.

גם בחוליית הקישור תרגל מזרחי מספר שחקנים, תחילה היה זה מילובאן מירוסוביץ' שלבש את חולצת ההרכב, אך לאחר מכן תורגלו גם אבירם ברוכיאן ויואב זיו כקשרים. בחוליית ההגנה המצב נראה ברור יותר, שמעון גרשון ואריק בנאדו ימשיכו לזכות לקרדיט כבלמים ואילו רוני גפני ועומרי אפק ימשיכו לתפקד כמגנים.

עמית בן שושן אמר לקראת המשחק ביום ראשון: "המשחקים מול חיפה הם תמיד המשחקים הכי גדולים ויהיה מרגש מאוד לראות את טדי מלא. אנחנו מגיעים למשחק אומנם כשאנחנו במקום הראשון, אבל מכבי חיפה היא האלופה והולך להיות לנו משחק קשה מאוד. יש לנו מחויבות גדולה לכל האוהדים שיגיעו לאצטדיון טדי ונהיה חייבים לנצח עבורם את המשחק. גם אם ננצח את המשחק, זה לא אומר שאנחנו אלופים, הליגה רק בתחילת הדרך ויש לנו עוד עבודה קשה עד לסיום הליגה".

רוני גפני: "מכבי חיפה היא האלופה ולמרות שהיא תשחק היום מול גלאזלו ריינג'רס, היא תבוא לטדי במטרה לקחת את הנקודות. במשך כל השבוע עשינו הכנות לקראת המשחק למרות שלא היו הכנות מיוחדות כי לכל משחק ליגה אנחנו מתאמנים תמיד בצורה הרצינית ביותר. כבר מעכשיו אני מתחיל להרגיש את האווירה המיוחדת לקראת המשחק ואני אשקר אם אגיד שאין לי התרגשות. לראות את טדי מלא עד אפס מקום תהיה חוויה שבטוח אני לא אשכח, אבל בשביל שהחוויה תהיה מושלמת אנחנו נהיה חייבים לנצח ולגרום לכל האוהדים שיגיעו להיות מאושרים בתום המשחק. המפתח להצלחה לפי דעתי תלוי הרבה בקהל - תמיכה שלהם כמו שהם יודעים לתת - תעזור לנו לשלוט על המגרש".

במשחק מול חיפה תתקיים בטדי פעילות במסגרת שבוע המודעות למניעת גזענות ואלימות במגרשי הכדורגל, ביוזמת ארגון FARE, המשמש זרוע של אופ"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully