וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבעיות בהגנת חיפה נפתרו?

8.1.2009 / 17:41

אפק כבש ב-0:1 של הירוקים מול עכו. אנדרסון ווסט הרשים, החלטה בעניינו תתקבל לאחר המשחק מול הפועל ת"א. גולסה וקרופניק פתחו בהרכב

במשחק לא טוב שלה, גברה מכבי חיפה במשחק אימון 0:1 על הפועל עכו מצמרת הליגה הלאומית. את השער לזכותה הבקיע המחליף עמרי אפק, בדקה ה-87. חיפה חסרה במשחק את החלוץ הפצוע שלומי ארבייטמן, יניב קטן החולה, ניר דוידוביץ' השוהה באיטליה לצורך שיקום הברך ואוסיי רנספורד הגנאי שהמריא למולדתו על מנת להשתתף במחנה אימון לקראת אליפות אפריקה לנבחרת צעירות. הקשר אייל גולסה פתח בהרכב על חשבונו של קטן.

האירוע המעניין במשחק הגיע רק בתחילת המחצית השניה, כאשר הבלם אנדרסון ווסט החליף את ליאוניד קרופניק. הבלם הניגרי הציג יכולת טובה, אבל בחיפה לא יקבלו החלטות לפני שיבחנו אותו במשחקים נוספים. עכו הגיבה במספר התקפות מתפרצות במהלך המשחק וגם הייתה קרובה לכיבוש שער שיוון סמוך לסיום, אבל הצלה של אנדרסון מנעה זאת.

ווסט צפוי לשחק מול הפועל תל אביב בגביע הטוטו, במשחק שצפוי להיערך בשבוע הבא בכפוף להחלטת ההתאחדות לכדורגל. מוקדם יותר עבר אנדרסון את הבדיקות הרפואיות כדי שיוכל ליטול חלק במשחק.

חיפה פתחה בהרכב הבא: אמיר אדרי; אלון חרזי, דקל קינן, ליאוניד קרופניק, פיטר מסיללה; בירם כיאל, ג'ון קולמה, אייל גולסה, ליאור רפאלוב, גוסטבו בוקולי; ת'מבינקוסי פנטאני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully