וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קינן קרוב לסיכום לשלוש שנים בחיפה

רומן רוזנבלט

7.5.2007 / 19:32

חוזהו של הבלם המצטיין ישודרג, כרגע מתקיים מו"מ על סעיף יציאה לחו"ל. קטן סובל מדלקת בשרירי הבטן. חיפה לא תשחק באירופה?

בפגישה שנערכה היום (שני) בין נציגו של דקל קינן, עו"ד דן חי, לבין הנהלת מכבי חיפה, חלה התקדמות גדולה בין הצדדים, והם קרובים לסיכום חוזה לשלוש העונות הבאות. לקינן חוזה לעונה הקרובה, וברגע שייחתם ההסכם החדש, כל התנאים המשופרים כבר סוכמו, וייכנסו לתוקפם מיד בעונה הקרובה. קינן מעוניין להכניס לחוזה סעיף יציאה לחו"ל באם תבוא הצעה, בכל שלב של העונה שלא תגיע, וזהו הנושא היחידי עליו נותרה מחלוקת.

יניב קטן ושלומי ארבייטמן עברו הערב (שני) בדיקה אצל הרופא המומחה ד"ר קופלמן בבית חולים "העמק", כדי לבדוק את פציעות הבטן שלהם. אצל ארבייטמן אובחן בקע, ואצל קטן דלקת בשרירי הבטן התחתונים. טרם הוחלט מה יהיה הטיפול שיעברו, אולם נראה שלעת עתה הם לא ינותחו לפני תום העונה, כשאצל ארבייטמן ניתן להאריך תקופת זמן זו עד אחרי אליפות אירופה.

ההמלצה המעניינת של רוני לוי (משה הרוש, הארץ)

במכבי חיפה התקבלה החלטה עקרונית לוותר סופית על האפשרות לזכות בכרטיס להשתתפות בגביע אופ"א בעונה הבאה, למרות הסיכוי התיאורטי לזכות בו. המשמעות המעשית של ההחלטה היא כי אם חיפה לא תגיע בסופו של דבר לאירופה בעונה הבאה, במועדון לא יראו זאת כאסון.

במהלך שיחה שנערכה אמש בין המאמן רוני לוי לבעלים יעקב שחר, הבהיר לוי שכדאי יהיה להתרכז רק בליגה. "עדיף שבשנה הבאה לא נהיה באירופה", אמר לוי לשחר בשיחה. "רצוי שנתמקד רק בליגה ונוותר על אירופה, כי לא נוכל להציב קבוצה שתוכל להתמודד כראוי בשתי המסגרות".

לוי הגיע להחלטה מתוך ידיעה ברורה שבעונה הבאה תעמוד לרשותו קבוצה עם לפחות שבעה שחקנים חדשים, 4 זרים ו-3 ישראלים. ברור לו שיצירת הכימיה ביניהם והחיבור המקצועי והחברתי שלהם ידרשו עבודת הכנה ארוכה מעבר לחודש אוגוסט, מועד תחילת מוקדמות גביע אופ"א.

לוי סבור שהשתתפות במפעל אירופי תפגע בהכנת הקבוצה לליגה, ומבחינתו הליגה ניצבת בראש סדר העדיפויות. לאחרונה אף התבטא לוי בעניין כשאמר: "אם לא נגיע לאירופה בעונה הבאה, אז לא נגיע".

שחר, שמודע להשלכות התקציביות לאי השתתפות באירופה, שהניבה השנה כ-7 מיליון שקל הכנסות, הסכים עם מדיניותו של לוי. כבר עתה ברור כי תקציבה של חיפה בעונה הבאה יעמוד על כ-45 מיליון שקל, קיזוז של כ-10 מיליון מהתקציב הנוכחי. זו תהיה העונה הראשונה מזה 7 שנים שחיפה לא תשתתף באף מפעל אירופי, מה שעלול לפגוע בדירוג הקבוצה באירופה בעתיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully