וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגעים לא רשמיים בין שבחון למכבי חיפה

18.9.2008 / 10:17

השחקן, שלא זוכה לדקות משחק מספקות במכבי ת"א, עשוי לעבור לשחק אצל הירוקים, שמחפשים עדיין להתחזק. קינן ישחק עם מסיכה

בימים האחרונים עלתה אפשרות לפיה קשר מכבי תל אביב, יוסי שבחון, יעבור לשחק במכבי חיפה. ככל הידוע, בימים האחרונים התקיימה שיחה אחת לא רשמית בין הצדדים. חיפה כידוע מחפשת שחקן התקפי ומעוניינת להתחזק בהקדם האפשרי. בשלב זה לא ברור האם שבחון יעזוב את מכבי תל אביב, אך תיתכן אפשרות כזו לאור דקות המשחק המועטות בהן הוא זוכה בקבוצה של רן בן שמעון.

בלי קשר, בחיפה ינסו לצרף בימים הקרובים את החלוץ הגנאי אוסיי ראנספורד, שלא יוכל לשחק כנראה עד ה-5 בדצמבר, אז ימלאו לו 18. הבלם דקל קינן צפוי לפתוח מול בני יהודה בסוף השבוע וישחק עם מסיכה על ראשו, זאת בעקבות המרפק שספג במשחק הליגה האחרון מחלוץ הפועל תל אביב, סמואל יבואה.

אלישע לוי צפוי לפתוח בהרכב החזק ביותר שלו, שכולל את יניב קטן שנמצא בכושר טוב בשני המחזורים הראשונים של העונה. בחיפה מקווים שקטן יידע לקחת את המנהיגות גם בהמשך העונה. השחקן עצמו מצפה לקבל זימון לנבחרת ישראל, שהמשחק הבא שלה בתחילת חודש אוקטובר יהיה בחוץ מול לוכסמבורג.

מי שבכל זאת עשוי להיעדר בשבת הוא תמבינקוסי פאנטיני, שעדיין סובל מכאבים בברכו מאז המכה שספג במשחק מול הפועל תל אביב. נכון לעכשיו החלוץ הדרום אפריקאי לא מרגיש כשיר במאת האחוזים, אך בצוות הרפואי יעשו את מירב המאמצים להכשירו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully