וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: אבוקסיס עוקב אחרי הקשר אנדג'אנה אונאנה

עוזר המאמן עוקב אחרי הקמרוני, המשחק בליגה הבלגית השנייה. עשרות אוהדי הקבוצה עודדו את השחקנים באימון והשליכו רימון עשן

יוסי אבקוסיס, עוזר מאמן הפועל תל אביב, יצא היום (שישי) לאירופה על מנת לבחון מבחר שחקנים לעונה הבאה. אחד השחקנים אחריו עוקב אבוקסיס הוא אנדג'אנה אונאנה, קשר קמרוני המשחק בליגה הבלגית השנייה, בשורות קבוצת ואסלנד. אבוקסיס ישוב לארץ ביום ראשון עם המלצותיו לאלי גוטמן, וייקח חלק בהכנות לקראת משחק העונה מול מכבי חיפה ביום שני. נדמה כי נסיעתו של אבוקסיס היא אינדיקציה נוספת לכך שצמד המאמנים, גוטמן אבוקסיס, אמורים לחתום על חוזה חדש בקרוב.

הקבוצה התאמנה הבוקר לקראת המשחק הגדול, כשכמה עשרות אוהדים הגיעו לאימון על מנת לדחוף את הקבוצה לקראת המשחק, ואף השליכו רימון עשן אדום לתוך מגרש האימונים. שחקנים העריכו את התלהבותם של האוהדים, ואחד מהם אמר היום כי "זה הקהל הכי טוב בארץ, ואנחנו נעשה הכל כדי להחזיר להם בניצחון על חיפה".

גוטמן אסף את שחקניו לפני האימון, ואמר להם: "אני מסיר בפניכם את הכובע על העונה שאנחנו עושים. מבחינתנו, נמשיך ונדבוק באותה הדרך, ולא כפי שנהגנו במחצית השנייה נגד בני סכנין".

מאוחר יותר תירגל גוטמן את ההרכב שאמור לפתוח במשחק, וכרגע לא מסתמנים שינויים מההרכב שפתח מול סכנין ביום שני האחרון. שני הפצועים, בן לוז ושי אבוטבול, הגיעו אף הם הבוקר למתחם, וערכו אימון בחדר הכושר בלבד. בהפועל מקווים מאוד שלוז לא סיים את העונה, ושיוכל לעזור לקבוצה באחד משלושת המשחקים שנותרו לסיום העונה.

עדכון ראשון: 13:38, 15/05/09
עדכון אחרון: 21:45, 15/05/09

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully