וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול חוזרת לעצמה

26.2.2006 / 17:00

התאוששה מההפסד לבנפיקה וגברה 0:1 על מנצ'סטר סיטי. בולטון ניצחה את פולהאם 1:2, צ'לסי גברה על פומפי, בלקבורן על ארסנל

אחרי ההפסד בליסבון מול בנפיקה בגביע האלופות, התלונן רפא בניטז על העייפות של שחקניו שנובעת מלוח המשחקים הצפוף. היום(ראשון) התאוששו חניכיו של בניטז, וניצחו באנפילד 0:1 את מנצ'סטר סיטי.

ליברפול פתחה חזק את המשחק ולחצה על שערו של ג'יימס. החמצות של מוריינטס וקראוץ' שמרו את הסיטי בתמונה, עד שהארי קיואל כבש בדקה ה-41 את שער הניצחון אחרי מסירה של ג'רארד. השער עורר מעט את ליברפול, ששמרה על התוצאה עד לסיום מול עשרה שחקנים של סיטי (ג'ואי בארטון הורחק). ליברפול נצמדה למנצ'סטר יונייטד בקרב על המקום השני.

במשחק נוסף שנערך היום, בולטון חזרה לעצמה אחרי האכזבה בגביע אופ"א וההדחה על ידי מארסיי, וגברה 1:2 על פולהאם. היידר הלגוסון העלה את פולהאם ליתרון ראשון בדקה ה-21, אך קרלוס בוקהנגרה השווה את התוצאה בשער עצמי. קווין נולאן כבש את שער הניצחון בדקה ה-68. אחרי השער העצמי שלו שהדיח את בולטון, טל בן חיים לא פתח בהרכב הקבוצה, ונכנס רק בדקה ה-89 במקומו של אוקוצ'ה.

את המחזור ה-27 נעל המפגש בין ווסט ברומיץ' למידלסבורו. ג'ימי פלויד הסלבאנק רשם צמד בדקות 17 ו-44, בעוד נייג'ל קוואשי מווסט ברום הורחק בדקה ה-54.

צ'לסי מתאוששת מבארסה, ארסנל מפסידה

אתמול (שבת) ארסנל וצ'לסי, שתי קבוצות שעמדו במוקד האירופאי השבוע, שבו למאבקי הליגה במסגרת המחזור ה-27.

בלקבורן - ארסנל 0:1

התותחנים, שהפתיעו השבוע את ריאל מדריד בסנטיאגו ברנבאו עם 0:1 גדול, יצאו למשחק חוץ בבלקבורן וחזרו לסורם בכל הנוגע ליכולת בליגה. מורטן גאמסט פדרסן הנורבגי, אחד מתגליות העונה בפרמיירליג, העלה את המקומיים ל-0:1 בדקה ה-18, תוצאה שלא השתנתה עד הסיום. אדבאיור וסנדרוס יכולים היו להשוות במחצית השנייה, אבל החמיצו.

צ'לסי - פורטסמות' 0:2

צ'לסי אירחה את פורטסמות' בצל ההתקפה חסרת התקדים של ה"טיימס" הלונדוני על מוריניו (קישור בתחתית הידיעה), וקיוותה להתאושש על גבה של קבוצתו של גאיידמק הבן. טרי היה קרוב לכבוש בדקה הרביעית אבל נגיחה שלו חלפה מעל המשקוף. בדקה ה-27 מסר דרוגבה מצוין לרובן אבל הקשר ההולנדי בעט לא טוב בגלל שהכדור קיפץ על הדשא הגרוע, רגע לפני שהגיע אליו. בדקה ה-65 יצאה צ'לסי מהבוץ והצליחה לכבוש. גודיונסון השאיר כדור ללמפארד והקשר כבש. 0:1 לצ'לסי. הכחולים השתחררו ובדקה ה-78 כבר 0:2, ושוב הנסיך האיסלנדי מעורב. גודיונסון מסר לרובן, וזה כבש.

שאר המשחקים:

ניוקאסל - אברטון 0:2

ניצחון שלישי רצוף לזברות מצפון אנגליה. צמד של נולברטו סולאנו (64 ו-76) הכריע את המשחק.

ברמינגהאם - סנדרלנד 0:1

ברמינגהאם ניצחה בביתה את סנדרלנד במשחק תחתית חשוב 0:1. את השער היחיד במשחק כבש אמיל האסקי, שהגיע ראשון לכדור גובה ונגח פנימה בדקה ה-39.


צ'רלטון - אסטון וילה 0:0

במשחק מרכז טבלה נפרדו צ'רלטון ואסטון וילה בתיקו 0:0.

פירס עובד ללא חוזה

מנג'ר מנצ'סטר סיטי, סטיוארט פירס, הודה כי הוא עובד כמאמן הקבוצה ללא חוזה. פירס בן ה-43, המועמד המוביל לאימון נבחרת אנגליה לאחר המונדיאל, יוכל להתמנות לתפקיד מבלי שההתאחדות האנגלית תצטרך לפצות את קבוצתו.

"יש בינינו חוזה אבל הוא לא כתוב. חתיכות נייר לא חשובות בעיני - לחיצת יד ומבט כנה מהיו"ר חשובים הרבה יותר", אמר פירס, שהבהיר: "למען האמת, אני לא ממש מעוניין בחוזה חדש, כי משלמים לי מספיק".

פירס לא מתרגש מהביקורת על תנאי ההעסקה הביזאריים שלו: "אני לא מכיר עוד מישהו שעובד בדרך הזו, אבל זה מתאים לי. אם הקבוצה תחליט יום אחד לפטר אותי לא אדרוש פיצויים. אני לא ארצה את הכסף שלהם. מצד שני, אם ארצה יום אחד לעזוב מסיבה כלשהיא, אני מצפה שלא יחזיקו אותי באזיקים".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully