וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ברור שאנחנו בתקופה לא טובה"

שגיא ניר

12.2.2006 / 13:21

קוז'יקרו, שמתאושש מההפסד להפועל ת"א, לא אוהב את "הצביעות" סביב תקרית טפירו-ג'נקינס. המנצח, ארז כץ, מאמין בהגנה

הניצחון של הפועל תל אביב על הפועל ירושלים במוצאי שבת (63:70) היה השלישי ברציפות של הקבוצה מתל אביב. ירושלים, מצידה, נחלה הפסד ראשון אחרי עשרה ניצחונות רצופים, כשהאחרונים שבהם מגיעים תוך הצגת יכולת ירודה ואחרי קרבות קשים וצמודים.

"אנחנו בתהליך של הרמת רמת ההגנה שלנו", אומר שחקן הפועל תל אביב, ארז כץ, שמנהיג את ההגנה האדומה, שבשלושת משחקיה האחרונים השאירה את יריבותיה על פחות מ-66 נקודות במשחק. "הבנו שאם נשמור על משחק הגנה כזה נוכל לנצח יותר משחקים. המשחק של אתמול היה משחק בונוס".

אחרי פתיחת עונה קטסטרופלית, הצליחו האדומים לנצח את קבוצות התחתית של רמת גן וגבעת שמואל. הניצחון על ירושלים הגדיר מחדש את המטרות, כשהראשונה שבהם היא הגברת התיאום במשחק ההתקפה, שעדיין מתבסס כמעט כולו על מרכוס האטן. "אנחנו קבוצה בהתהוות והחיבור שלנו עדיין לא סופי", אומר כץ. "הצלחנו לאזן את ההגנה ובהתקפה עדיין לא רואים חיבור, ואנחנו צריכים לעשות הכל כדי להשלים את מרכוס האטן".

כץ, הקפטן של הפועל ירושלים שזכתה לפני שנתיים ביול"ב קאפ, לא מוטרד מממצבה של קבוצתו לשעבר: "ירושלים עומדת בינתיים במטרות שלה. נפילות קורות, והם בסך הכל לא הפסידו עד עכשיו גם בתקופה הפחות טובה שלהם. עדיף להם שזה יקרה עכשיו מאשר ברגעים המכריעים של העונה, או ביום חמישי בחצי גמר הגביע".

"אני מקווה שההפסד הזה יעיר אותנו"

עידו קוז'יקרו, ששיחק עם כץ בזכיה ביול"ב, משחק זו השנה השלישית בבירה. מאז עידן גאידמק, ירדה מכסת הדקות שלו לפחות מ-19 דקות בממוצע למשחק. אמש הוא סיים עם 4 נקודות ב-15 דקות ובאחוזי קליעה לא טובים. "אני מרגיש רע כי לא הצלחתי לעזור לקבוצה", הוא אומר, ומתייחס לדיבורים על משבר, בדיוק לפני הישורת הסופית של העונה בגביע המדינה וגביע יול"ב : "ברור שאנחנו בתקופה לא טובה, אבל אני מקווה שההפסד הזה יעיר אותנו ויכניס אותנו בחזרה לעניינים. כבר הוכחנו שאנחנו קבוצה חזקה".

מאז תקרית הדחיפות בין מאיר טפירו והוראס ג'נקינס, מתקשה הקבוצה לשחזר את יכולתה מתחילת העונה, ונקלעה למשחקים צמודים גם מול קבוצות בינוניות כמו אשקלון, גבעת שמואל וברי. קוז'יקרו שולל קשר בין האירוע ליכולת הקבוצה: "שיתוף הפעולה בין טפירו וג'נקינס יוצא מן הכלל. בכל מקרה, אני לא אוהב את הצביעות שסביב המקרה הזה. מקרה כזה קורה בכל קבוצה, רק שלרוב זה לא מגיע לתקשורת. בעשר השנים שאני משחק בליגה אין קבוצה שזה לא קרה בה לפחות פעם אחת. כדורסלנים זה עם של אמוציות ואגו, ולפעמים כל אלה מתנגשים וזה טבעי. מבחינתנו טוב שהקיטור יצא, לא צריך לנפח את זה יותר מדי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully