וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברזיל ורוסיה נפרדו ב-1:1

ברזיל ורוסיה נפרדו ב-1:1 לא משכנע. הרוסים עדיין ללא ניצחון על הסלסאו, סקולארי עדיין ללא ניצחון מאז שחזר לנבחרת

ברזיל ורוסיה נפרדו הערב (שני) ב-1:1 במשחק ידידות באצטדיון סטמפורד ברידג' של צ'לסי בלונדון. ויקטור פאיזולין כבש את השער הראשון במשחק בדקה ה-72, אבל פרד השווה בדקה ה-90. רוסיה תמשיך לחפש ניצחון ראשון על ברזיל מאז פירוק ברית המועצות, לואיז פליפה סקולארי ימשיך לחפש ניצחון ראשון מאז שהוא חזר לעמוד על הקווים. היום הוא לא הצליח לעשות את זה באצטדיון בו אימן במשך שבעה חודשים בעונת 2008/9.

מאמן נבחרתץ ברזיל, לואיז פליפה סקולארי. Julian Finney, GettyImages
כאילו אף פעם לא עזבת. פיליפאו בגשר/GettyImages, Julian Finney

הדקות הראשונות התנהלו בשליטה כמעט מוחלטת של רוסיה, שהרבתה לטייל ברחבה של ז'וליו סזאר, תוך שהיא מנצלת הגנה צהובה-כחולה מבולבלת ולא מתואמת. אחרי כ-20 דקות הברזילאים סופסוף התחילו להתעורר וניימאר הגיע לכמה מצבים מסוכנים, אבל לא הצליח למצוא את המסגרת. מכאן התפתח משחק מאוזן ובינוני ברמתו ובתום המחצית הראשונה 0:0.

אם המחצית הראשונה הייתה בינונית, הרי שהשנייה הייתה חלשה. שתי הנבחרות האטו את הקצב והתקשו להגיע למצבים, ברזיל הימרה על בעיטות מרחוק, רוסיה הלכה אחורה והתגוננה, אבל בדקה ה-72 נשבר הקרח. הנבחרת של פאביו קאפלו יצאה קדימה ותפסה את הברזילאים לא מוכנים ואחרי הפצצה שארכה מספר שניות, ויקטור פאיזולין בעט פנימה. בשלב הזה ברזיל התעוררה, התחילה לתקוף מכל כיוון ובדקה ה-90 פרד כבש את השוויון. בסיום 1:1 שמחמיא הרבה יותר לרוסיה מאשר לברזיל.

שחקן נבחרת רוסיה, ויקטור פאיזולין. רויטרס
שער יתרון שהחזיק 18 דקות בלבד. פאיזולין שואג/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 3: איגנשביץ' בעט כדור חופשי חזק ממרחק של כ-28 מטר, סזאר הדף לא טוב למרכז הרחבה, אבל ההגנה הצהובה הרחיקה את הסכנה.

דקה 13: איגנשביץ' עלה גבוה מעל כולם אחרי קרן, הכדור נחת על הרגל של קרז'אקוב שהיה חייב לכבוש מתוך רחבת החמש, אבל הרנאנס בלם אותו לקרן. הרוסים מתקרבים.

דקה 20: ברזיל נכנסה לעניינים בדקות האחרונות ועכשיו ניימאר קיבל כדור ארוך ומדויק מדויד לואיז, אבל לא הצליח להשתלט עליו בתוך הרחבה ואיבד.

דקה 28: ניימאר קיבל את הכדור ממרסלו בין שני שחקנים, נכנס לרחבה ומזווית אלכסונית בעט ליציעים שמאחורי גאבולוב.

דקה 41: רוסיה יצאה למתפרצת, קרז'אקוב משך אליו את ההגנה והשאיר לפיאזולין, אבל הבעיטה החזקה שלו נעצרה ברשת החיצונית.

דקה 63: מרסלו ניסה מרחוק, ברגל ימין דווקא, אבל גאבולוב אסף בקלות את הכדור השטוח שלו. בעיטה ראשונה למסגרת של אחד מהשערים במחצית השנייה.

דקה 72: גול! רוסיה תפסה את ההגנה הברזילאית לא מוכנה, כמה ניסיונות נבלמו ממש על הקו עד שפאיזולין בעט שטוח פנימה. 0:1 לרוסיה.

דקה 90: גול! הולק מצא את מרסלו באגף השמאלי בתוך הרחבה, מגן ריאל מדריד העביר כדור רוחב מדויק לתוך רחבת החמש ופרד דחק פנימה. 1:1.

שחקן נבחרת ברזיל, ניימאר, מול שחקן נבחרת רוסיה, ויקטור פאיזולין. רויטרס
רוסיה שלטה ב-20 הדקות הראשונות, ברזיל התעוררה בהמשך. ניימאר מול פאיזולין/רויטרס

הרכבים

ברזיל: ז'וליו סזאר, דני אלבס, טיאגו סילבה, דויד לואיז, מרסלו, פרננדו, הרנאנס, קאקה (דייגו קוסטה, 78), אוסקר (הולק, 67), ניימאר, פרד.

רוסיה: ולדימיר גאבולוב, אלכסנדר אניוקוב (דמיטרי קומבארוב, 46), סרגיי איגנשביץ', ואסילי ברזוצקי, אנדריי ישצ'נקו, ויקטור פאיזולין, ולדימיר ביסטרוב (אולג שאטוב, 46), רומן שירוקוב, דניס גלושאקוב, אלכסנדר קוקורין (יורי ז'ירקוב, 46 - מקסים גריגורייב, 86), אלכסנדר קרז'אקוב.

שחקן נבחרת ברזיל, קאקה, מול שחקני נבחרת רוסיה, רומן שירוקוב, ולדימיר ביסטרוב. Julian Finney, GettyImages
תמיד תענוג לראות את קאקה במדים הלאומיים/GettyImages, Julian Finney

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully