וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גמר גביע הטוטו נדחה: ”כמות הקהל מנהלת אותנו”

8.1.2013 / 9:57

בהתאחדות חששו מהגעה של פחות מ-1,000 אוהדים ודחו את המפגש בין הפועל באר שבע להפועל חיפה ל-23 בינואר

גמר גביע הטוטו, שהיה אמור להפגיש הערב (שלישי) את הפועל חיפה והפועל באר שבע בשעה 19:45 באיצטדיון המושבה בפתח תקוה, נדחה בשל תנאי מזג האוויר הקשים השוררים בארץ. ההתאחדות לכדורגל קבעה מועד חדש לגמר: ה-23 בינואר בשעה 19:45.

מההתאחדות נמסר בתגובה: "בשל מזג האוויר והרצון שכמה שיותר אוהדים יוכלו להגיע למגרש וליהנות מכדורגל איכותי, הוחלט על דחיית משחק גמר גביע הטוטו שנקבע להערב. כידוע, כבישים רבים נסגרו ברחבי הארץ ובמהלך הערב צפויים לפי התחזיות, להקצין תנאי מזג האוויר. לכן, בעצה אחת עם מועצת ההימורים, הוחלט כי המשחק יידחה".

עוד לפני כן הסביר גורם בהתאחדות: "איצטדיון המושבה הוא איצטדיון ברמה גבוהה מאוד, עם תעלות ניקוז שידאגו שעל הדשא השחקנים יקבלו את התנאים הטובים ביותר, אבל השאלה היא כמה אוהדים יגיעו למשחק, וזה מה שמנהל אותנו".

ביקורת הושמעה כלפי ההתאחדות על כך שהמשחק נדחה ואילו המשחק אתמול בקרית שמונה התקיים ועל כך פרסמה ההתאחדות תגובה רשמית: "דחיית גמר גביע הטוטו שונה במהותה מאי דחיית משחק הליגה אמש. היום נחסמו עורקי תנועה ראשיים של מדינת ישראל ובכפוף לכך נערכנו. ההתאחדות, מועצת ההימורים והקבומטת עושות רבות על מנת למנף את מפעל גביע הטוטו שמעניק כספים רבים וחשובים ובהמשך לכך התקבלה ההחלטה. לסיום, דחיית משחק במסגרת מחזור ליגה שונה מדחיית משחק בודד במפעל גביע - שאינו במסגרת ליגה מקצוענית".

בהתאחדות לכדורגל נערכים גם לביטול חלק ממשחקי הליגות בסוף השבוע, במיוחד במחלקות הנוער ובליגות הנמוכות. אם מזג האוויר הסוער יימשך, לא מן הנמנע כי גם משחקים בליגות הנמוכות יידחו למועד אחר.

אגב מזג האוויר וביטולי ארועי ספורט, מנהלת הליגה הלאומית ואיגוד הכדורסל, החליטו לדחות את משחק האולסטאר של הליגה הלאומית שהיה אמור להתקיים מחר בנס ציונה. הוא יתקיים ב-16 בינואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully