וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: ורמוט ופטקוביץ’ סיכמו, אלרואי כהן בדרך החוצה

הקבוצה מעוניינת לוותר על הקשר ועל חיימוביץ'. ורמוט, שנרכש מלאוטרן: ”ידעתי שאחזור”. גם הבלם הסרבי מצטרף לבן יוסף

הפועל תל אביב ממשיכה להתחמש ומצהירה על כוונה ברורה ללכת העונה בכל הכוח על האליפות. הערב (ראשון) הודיע המועדון כי סוכמה העברתו של גילי ורמוט מול קייזרסלאוטרן, כאשר הגרמנים יקבלו כ-300 אלף יורו עבור כרטיסו והקשר עצמו יחתום לחמש שנים בהפועל תל אביב. בעקבות הדברים, במועדון מעוניינים לשחרר את אלרואי כהן, וכך גם לגבי זאב חיימוביץ', שרק הקיץ צורף לקבוצה.

כזכור, ורמוט עבר בעונה שעברה לקייזרסלאוטרן, שם לא הצליח להשתלב ולכן הושאל בינואר האחרון לדה חראפשחאפ ההולנדית איתה ירד ליגה. בקיץ חזר ורמוט להתאמן עם לאוטרן ואף שיחק במשחקים הראשונים, כשמאמנו פרנקו פודה ציין את השחקן לטובה והתרשם מאוד מיכולתו, אך שחקני רכש השגיעו על העמדה שלו גרמו לו לרצות לעזוב והדרך חזרה לקבוצה האדומה אותה הוביל לדאבל הייתה קצרה למדי.

ורמוט, שישב ביציע הכבוד ויחתום מחר באופן רשמי על החוזה, אמר: "אין כמו לחזור הביתה. ידעתי שאם אחזור לישראל זה יהיה רק להפועל, לא היה לי בכלל ספק בכך. התרגשתי מהאוהדים שחיכו לי בנתב"ג ומהאלפים שמחאו לי כפיים במשחק היום, ואני כבר מחכה לאימון הראשון ולמשחק החזרה שלי בבלומפילד. יש לקבוצה מטרות להתמודד על כל התארים ולעשות גם עונה מוצלחת באירופה".

מיד אחרי ההודעה על צירופו של ורמוט, בישרה הפועל תל אביב כי גם הבלם הסרבי ניקולה פטקוביץ' סיכם בקבוצה לעונה אחת ואמור לנחות בישראל לפנות בוקר. פטקוביץ' בן ה-26, שיכול לשחק גם כמגן שמאלי מגיע מהכוכב האדום בלגרד, שיחק לפני כן גם בפרנקפורט הגרמנית ובעבר רשם שבע הופעות בנבחרת הצעירה של סרביה.

בלם בית"ר ירושלים בשבע השנים האחרונות, תומר בן יוסף, חתם מוקדם יותר לשנתיים בהפועל תל אביב. הבלם הוותיק, שחוגג היום את יום הולדתו ה-33, המתין לבית"ר תקופה ארוכה, אך הבעיות הכלכליות במועדון מהבירה מנעו את החתמתו על חוזה חדש. בן יוסף אמר היום: "אני שמח להצטרף למועדון גדול כמו הפועל תל אביב ומקווה שנדע ימים יפים יחד".

מאמן הפועל תל אביב, ניצן שירזי, חיפש בלם נוסף לקבוצה מזה תקופה ארוכה וכעת מצא אותו. בן יוסף, שגדל והחל את הקריירה במכבי פתח תקוה, הצטרף למצבת בלמים שכוללת גם את וואליד באדיר, זאב חיימוביץ' ומור שושן, אליהם חבר כאמור ברגע האחרון גם פטקוביץ' הסרבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully