וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: קרייג סמית' חתם לעונה אחת

11.8.2012 / 18:15

כפי שפורסם בלעדית בוואלה! ספורט, הפורוורד מפורטלנד מצטרף לקבוצה מהבירה. גם קורטני פלס חתם, לות'ר הד מועמד

לאחר מגעים אינטנסיביים עם השחקן קרייג סמית' חתם היום (שבת) האמריקאי בהפועל ירושלים, כך נודע לוואלה! ספורט. הפאוור פורוורד האמריקאי , שיחק בעונה החולפת בפורטלנד טריילבלייזרס מה-NBA, במדיה העמיד ממוצעים של 3.3 נקודות ו-2.3 ריבאונדים ב-9.9 דקות למשחק.

סמית' (28, 2.01 מ'), בוגר מכללת בוסטון קולג', נבחר במקום ה-36 של דראפט 2006 על ידי מינסוטה, ולאחר שלוש עונות לא רעות בכלל במדי הטימברוולבס (בעונת השיא שלו, ב-2008/09, העמיד ממוצעים של 10.1 נקודות ו-3.8 ריבאונדים למשחק) הועבר ללוס אנג'לס קליפרס. גם באל איי המשיך סמית' להיות שחקן רוטציה לא רע בכלל, כששיחק 16 ו-12 דקות בממוצע בשנתיים שלו בקליפרס, ואז עבר לפורטלנד.

במקביל, מארק סטיין מרשת 'ESPN' מדווח כי בירושלים כבר סימנו את היעד הבא, בדמותו של לות'ר הד. הגארד (30, 1.91), שנבחר בסיבוב הראשון בדראפט 2005 על ידי יוסטון, שיחק במדי הרוקטס במשך ארבע עונות, בסיומן שוחרר. בעונת השיא שלו רשם ממוצעים של 10.9 נקודות, 3.2 ריבאונדים ו-2.4 אסיסטים למשחק. משם עבר למיאמי, לאינדיאנה ולבסוף לסקרמנטו, במדיה שיחק לפני שנתיים והעמיד ממוצעים של 5.6 נקודות ו-1.9 אסיסטים. בפתיחת השביתה ב-NBA עבר השחקן לסין, אך נפצע ולא הגיע לבסוף לסין.

בנוסף לסמית', נודע הערב לוואלה! ספורט כי גם קורטני פלס, שחקנה של גלבוע/גליל בעונה שעברה, חתם הערב, והוסכם כי הקבוצה תשלם את הפיצוי בגובה 50 אלף דולר לגלבוע/גליל. גם גל מקל, אותו מנסה הפועל ירושלים להחתים בשבועות האחרונים, עדיין נמצא על הפרק.

כבר בשבוע שעבר פרסמנו: הפועל ירושלים מעוניינת בקרייג סמית'

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully