וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע הגישה הצעה לראדי: "הכדור בידיים שלו"

22.6.2012 / 13:36

ההצעה מוערכת בכ-800 אלף שקל. אילוז עשוי לא להגיע לאימון בכורה בגלל אי הבנה. נמשך המו"מ עם הבלם דניאל מויסוב

הפועל באר שבע הגישה הצעה רשמית לקשר בני סכנין מהראן ראדי, המוערכת בכ-800 אלף שקל לעונה, עם תנאים נלווים. ההצעה הוגשה אתמול והשחקן הבטיח לשקול את ההצעה ואמור להשיב עליה עד תחילת השבוע. "הוא קיבל הצעה יפה, מכובדת, הכדור בידיים שלו כעת", אמרו הבוקר בבאר שבע.

בתוך כך, קיימת אפשרות שהמגן אביתר אילוז לא יגיע לאימון הבכורה ביום ראשון, לאחר שיצא לחופשה פרטית וסוכנו הבהיר כי חשב שהאימונים נפתחים ביום שלישי. אילוז עדיין לא סיכם בקבוצה, אך הוא מנהל מגעים עם המנכ"ל אסי רחמים על חוזה לעונה אחת.

הקשר ויליאם סוארס הודיע להנהלת הקבוצה כי הוא צפוי להגיע לישראל ב-28 ביוני, כלומר ביום חמישי הבא. השחקן קיבל אישור להגיע עד יום ראשון, ה-1 ביולי. אם סוארס יגיע כפי שתכנן, ויצהיר כי הוא נשאר בקבוצה, במועדון לא יענישו אותו. יחד עם זאת, אם השחקן יסרב להתחיל את העונה בקבוצה ייתכן שיידרש להתאמן בנפרד.

השוער אוסטין אג'ידה, שעל הסיכום עמו פורסם בוואלה! ספורט, הצטרף רשמית לקבוצה לאחר שעבר את הבדיקות הרפואיות. החלוץ ניקולאס פלצ'וק, שסגר את תנאיו, יחתום על חזוה לשלוש שנים בתחילת השבוע.

שחקן נוסף שמועמד להצטרף הוא הבלם המקדוני דניאל מויסוב, שהשיחות עימו מתקדמות וכעת נותר לסכם את תנאי העברתו מקבוצתו הסרבית וויבודינה. המאמן אלישע לוי ממשיך לצפות בקלטות של שחקנים זרים וייתכן שיזמן בקרוב מספר מועמדים להתרשמות. "אלישע בונה את הקבוצה בקצב שמתאים לה. כולם מבינים שכדי לבנות קבוצה איכותית, צריך להמתין בסבלנות ולדעת לקרוא את השוק. העונה הרכישות נעשות באופן מושכל", אמרו במועדון.

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully