וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמת השרון תארח את באר שבע באיצטדיון אחר?

המשטרה צפויה לא לאשר את איצטדיון גרונדמן באמצע השבוע. החלופות: איצטדיון ר"ג או וינטר. במכבי פתח תקוה זועמים

המאבק בתחתית מתחמם בעקבות תוצאות הערב (שבת), וביום שלישי הקרוב אמורה הפועל באר שבע להגיע לאחד המשחקים המשמעותיים שלה ביותר העונה נגד עירוני ניר רמת השרון באיצטדיון גרונדמן. עם זאת, לנוכח הצפי של המשטרה כי אלפי אוהדי באר שבע יגיעו ללוות את הקבוצה ולנוכח האירועים שקדמו למשחק עם בית"ר ירושלים (רק כ-1,700 כרטיסים אושרו לאוהדי בית"ר), צפויה המשטרה לבקש מחר מרמת השרון להעביר את המשחק למגרש חלופי.

האופציות העומדות בפני רמת השרון הן לארח את המשחק באיצטדיון רמת גן או באיצטדיון וינטר. יש לציין כי בניגוד למשחק מול בית"ר ירושלים, ברמת השרון לא יתנגדו להעברת המשחק בשל ההפסדים הכספיים שנחלו נגד בית"ר ירושלים והאפשרות לסיים עם הכנסה יפה נגד באר שבע.

גורם במשטרה אמר הערב: "אם לפני בית"ר היה צפי שעשויים להגיע אלפים, במקרה של באר שבע זה ודאי שיגיעו אלפים ונצטרך לעשות את כל השיקולים אם בכלל ניתן לערוך את המשחק ברמת השרון. שלום הציבור הוא הדבר הכי חשוב שעומד לנגד עינינו ולא שום דבר אחר".

גורם ברמת השרון הוסיף: "שיחליטו מה שיחליטו, רק שיודיעו בזמן ושהקהל יוכל להגיע בצורה מכובדת למשחק כדורגל ולקנות כרטיסים, לא משנה איפה זה יהיה".

במכבי פתח תקוה כעסו מאוד לנוכח ההתפתחויות, וגורם בקבוצה אמר: "קשה לנו להאמין שמישהו יאשר דבר כזה גם אם המשטרה תחליט. רמת גן או וינטר? למה שלא יעבירו את זה לבאר שבע וזהו? אין קשר לכמות הקהל של באר שבע שתגיע במצב כזה של הטבלה. קבוצה צריכה לשחק בבית שלה ותמיד הקפידו על זה. נופתע מאוד אם בהתאחדות יאשרו את זה ואם זה יקרה אז באמת כבר לא יהיה מה להגיד".

מנכ"ל מכבי פתח תקוה איציק לוזון הוסיף בתגובה: "אין למשטרה שום סמכות לסגור מגרש. היא יכולה רק להגביל את מספר הצופים. אין שום הצדקה להעברת המשחק למגרש אחר. אם זה יקרה, מכבי פתח תקוה תביא 20 אלף צופים למגרש בעכו, ונסגור גם את המגרש הזה".


עירוני ניר רמת השרון בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully