וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: השחקנים לא קיבלו משכורות נובמבר

26.12.2011 / 17:42

מתכננים פניה לאיגוד השחקנים: "כמה כסף קיבלו על דמארי, מה התירוץ הפעם? צריכים לפרנס משפחות". חלוץ מקונגו הוצע

שחקני מכבי פתח תקוה זועמים על הנהלת הקבוצה. הסיבה: המועדון עדיין לא שילם את משכורות חודש נובמבר, שהיו אמורות להיכנס לחשבון הבנק שלהם כבר לפני שבועיים. לדברי השחקנים, המועדון היה אמור לדאוג למשכורות ב-15 לחודש, אולם אז הם התבשרו על עיכוב מסוים. לאחר שנראה היה שיקבלו את המשכורות באמצע השבוע שעבר, חל עיכוב נוסף והיום (שני) התבשרו כי אין עדיין כל התקדמות בנושא.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט בסוף העונה שעברה, כבר אז דיווחו שחקנים על כך שלא קיבלו את משכורת אחת וכן פרמיות עבור מספר משחקים. הדבר יצר הד תקשורתי רחב שבעקבותיו החליטה ההנהלה להגיע לסיכומים עם השחקנים. "הם מכרו את עומר דמארי, קיבלו מענק על גביע הטוטו, אז מעניין מה התירוץ שלהם הפעם", אמר שחקן בקבוצה. "זאת הפעם הראשונה שמעכבים לנו משכורות בכמעט שבועיים", אמר שחקן אחר. "יש כאן שחקנים ממורמרים, כאלה שצריכים לפרנס משפחות. הם לא מבינים את זה?". אם המשכורות לא יחולקו השבוע, מתכוונים השחקנים לפנות להנהלה, כנראה באמצעות עומר גולן, ולהבהיר שהם דורשים את הכסף באופן מיידי, אחרת יפעילו סנקציות.

בינתיים, בקבוצה עדיין מנסים לצרף את מוראד אבו ענזה (בני לוד) ותמיר כחלון (קרקוביה), שהצהיר כי הוא עוזב את פולין ומעוניין לשוב לישראל. לאחרון, שמחזיק בחוזה במכבי תל אביב, יש הצעה גם ממ.ס אשדוד וסוכנו, דודו דהאן, הבהיר לעמוס לוזון ששתי הצעות נוספות על הפרק. גם הקשר משה אוחיון הוצע לקבוצה, אך הוא יילקחו בחשבון במידה שלא יצטרף קשר אחר, שנמצא ברשימה של אייל לחמן, לקבוצה. לגבי אבו ענזה, במועדון מוכנים לשלם לאבו סובחי פחות ממחצית הסכום המקורי בו הוא מוכן למכור את החלוץ שלו, כ-400 אלף דולר. החלוץ מוחמד פודי, שהוזכר לפני כשבועיים כמועמד לקבוצה, מתרחק.

השבוע הוצע לקבוצה חלוץ נבחרת קונגו, תרנן בקובולה (23), שרשם שש הופעות במדי נבחרת ארצו. במועדון אישרו את מועמדותו, אך טרם קיבלו אישור שיגיע למבחנים. השחקן השתייך בעבר לסגל של גרנובל הצרפתית. בעונה שעברה שיחק בליגה השניה בטורקיה, בקבוצת אלטאי איזמיר, וכבש במדיה ארבעה שערים.

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully