וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "אסור לנו להיראות ככה"

9.12.2011 / 0:14

מאמן מכבי ת"א זעם על התבוסה במדריד: "היינו חייבים להופיע בצורה יותר רצינית, אין תירוצים". מה מצפה לצהובים בהמשך?

מכבי תל אביב רשמה הערב (חמישי) הפסד שני ברציפות ביורוליג, תבוסה גדולה 88:64 לריאל מדריד הספרדית בביתה של האחרונה. אם לא די בהפסד, העובדה לפיה הצהובים הפסידו בהפרש הגדול משש נקודות, גרמה לכך שריאל עלתה על חשבונם למקום הראשון בבית ג'.

הסיכויים של מכבי תל אביב לסיים כעת בפסגת בית ג' נראים קלושים: החבורה של בלאט חייבת לנצח את שני המשחקים שנותרו לה (מול אפס איסטנבול ושרלרואה), ולהתפלל שריאל תפסיד את צמד המפגשים האחרונים שלה (מול אפס איסטנבול ופרטיזן בלגרד).

הקרב האמיתי של הצהובים כעת הוא על המקום השני, כאשר המשחק בשבוע הבא מול הטורקים עשוי להיות מכריע. ניצחון של האלופה הישראלית יעניק לה את המקום השני בבית, ויסדר לה הגרלה קצת יותר קלה בטופ 16, בעוד הפסד בפער של יותר מ-7 נקודות (בסיבוב הראשון ניצחה מכבי 72:79) יבטיח לאפס את המקום השני, וידרדר את בלאט ושחקניו עד המקום השלישי בבית. במקרה כזה הגרלת הטופ 16 תזמן לצהובים בית קשה במיוחד, שעלול לכלול, למשל, את צסק"א מוסקבה, סיינה ואולימפיאקוס.

"זה היה יום מאוד לא טוב שלנו, אסור לנו לשחק ככה ולהיראות ככה", הודה דיוויד בלאט המתוסכל. "יש לכך כל מיני סיבות ובטוח שריאל מדריד קבוצה מאוד חזקה, אבל יכולנו והיינו חייבים להופיע בצורה הרבה יותר רצינית למשחק, אין תירוץ להופעה כזאת. עכשיו השאלה היא איך חוזרים מזה. זה כבר פחות עניין של כדורסל ויותר עניין של אופי של השחקנים ושל הקבוצה".

על סופוקליס שחורציאניטיס, ששיחק הערב 10 דקות בלבד וצבר ארבע עבירות אמר בלאט: "סופו ניסה לשחק למרות שלא היה כשיר ב-100 אחוז וכשראיתי שהמשחק כבר אבוד אז החלטתי לשמור עליו ולא לסכן אותו. היום, בניגוד למשחקים מול הכוכב האדום בלגרד ומול הפועל חולון, הורגש היטב חסרונו של עוד מוביל כדור אצלנו".

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully