וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: בן שושן צפוי להחליף את ברוכיאן בשבת

27.4.2011 / 13:32

הקפטן ערך אימון חלקי, אבל כנראה לא יהיה כשיר לשבת. בן יוסף צפוי לפתוח למרות כאבים בצלעות. אימון חלקי גם לטל

בית"ר ירושלים ערכה הבוקר (רביעי) אימון לקראת משחק הליגה ביום שבת (17:20) מול הפועל פתח תקוה. הבלם תומר בן יוסף והקפטן אבירם ברוכיאן, שהתאמנו אתמול חלקית, ערכו היום אימון מלא אם כי ברוכיאן סובל מכאבים בשרירי הבטן והוא עדיין בספק למשחק ביום שבת. מי שצפוי להחליפו בהרכב הוא עמית בן שושן.

אצל בן יוסף המצב יותר אופטימי. הבלם, שסובל מפגיעה נוספת באזור הצלעות בעקבות התנגשות עם שחקן הפועל רמת גן בשבת, ערך הבוקר אימון מלא ולמרות הכאבים השחקן צפוי להיות כשיר בסופו של דבר למשחק מול הפועל פתח תקוה. הקשר עידן טל ערך אימון חלקי וכחצי שעה לפני תום האימון פרש וזאת על מנת להפחית בעומסים, כפי שעשה מספר פעמים לאחרונה. סטיבן כהן תורגל במקומו בזמן שטל נח.

היום תעמוד הקבוצה לדין משמעתי בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל בגין אשמת התפרעות אוהדים בתום משחק הגביע מול הפועל תל אביב. גם יושב ראש המועדון איציק קורנפיין יעמוד לדין באשמת התפרצות אל עבר שופט המשחק אלי חכמון. מגן הקבוצה אלי דסה, יעמוד לדין בגין הרחקתו מהמשחק והתפרצות אל עבר השופט בתום המשחק. ההערכות הן כי דסה צפוי לספוג עונש הרחקה של מספר משחקים לא מועט בשל העובדה שמדובר בשחקן צעיר מאוד שעבר עבירה חמורה יחסית.

בבית"ר מסתמכים על דו"ח המשטרה שמפנה את תחילת המהומה לשחקני הפועל תל אביב שהתגרו באוהדי הקבוצה. יחד עם זאת אנשי הפועל תל אביב אמרו אתמול ש"מפקד המשטרה הוא אוהד בית"ר ואם צריך נתעמת איתו בבית הדין. לא ניתן שכל האשמה תופנה אלינו כשכולם יודעים מה באמת היה שם".

הבוקר התקיים דיון בבית המשפט השלום בירושלים בנוגע לדרישתה של חברת "נאות בית וגן" לפנות את הקבוצה הבוגרת ואת כל קבוצות מחלקת הנוער ממתקן האימונים בית וגן. בית המשפט לא נתן החלטה בעניין כאשר צפוי כי בתוך שלושה חודשים יקבל בית המשפט החלטה בנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully