וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א - הפועל פ"ת: ”זה משחק מפתח להמשך הדרך”

אלי גוטמן הכין את שחקניו למשחק נגד הפועל פ”ת (שני, 20:45, ערוץ 1) והזהיר אותם מגיא דיין. בכורה לפצ’אלקה בהרכב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* קצת מביך, אבל הפועל פתח תקוה ספגה בבלומפילד 20 שערים בחמשת המשחקים האחרונים מול האלופה.

* ב-19 המפגשים האחרונים פתח תקוה ניצחה רק פעם אחת בחוץ את האדומים. זה קרה באוגוסט 2004. 0:1 קטן משער של איליה יברויאן.

* לשחקן היחיד של האדומים שכבש בשני המפגשים האחרונים בבלומפילד קוראים ערן זהבי. נחשו מי לא משחק מחר?

* בכל ששת הפעמים האחרונות שהפועל פתח תקוה ניצחה במפגשים הללו, הפועל תל אביב לא כבשה.

*בן שהר וטוטו תמוז תמוז כבשו יחדיו בשישה המשחקים האחרונים 11 שערים.

מפתחות והכנות

הפועל תל אביב:

הפועל תל אביב תעלה מחר בהרכב מאוד מוזר עם הרבה חיסורים. מלבד אביחי ידין, גילי ורמוט, דני ובונדר ומדי פעם גל שיש, אף שחקן שיעלה מחר בהרכב לא היה בעונה שעברה בהפועל, זאת בשל חסרונות של וינסנט אניימה הפצוע בגבו, ערן זהבי שהורחק על ידי התאחדות , שי אבוטבול המוצהב ודדי בן דיין הפצוע ברגלו, שאליהם גם מצטרפים שני המחלימים מפציעות קשות איתי שכטר ומהראן לאלה ואף הקפטן וואליד באדיר שהורד לספסל עקב החלטה מקצועית. מי שיעלו במקומם בהרכב הפועל מריו פצ'אלקה בהופעת בכורה בהרכב, סלים טועמה שיתופקד כקשר האחורי, אלרואי כהן שישחק את הקשר השמאלי ואיתמר ניצן שימשיך בשערה של הפועל עקב פציעו של אניימה.

לפני האימון ערך אלי גוטמן אסיפה שבה הוא שם דגשים על הפועל פתח תקוה וביקש משחקניו בעיקר עירנות בחלק האחורי. "הפועל פתח תקוה קבוצה מאוד מסוכנת, משחקת מאוד מאורגן. חייבים להיזהר מגיא דיין שעושה הרבה תנועה לעומק", אמר גוטמן. לאחר מכן המאמן הקרין לשחקניו את המשחק האחרון מול מ.ס אשדוד ואמר להם: "המשחק מחר הוא משחק מפתח עבורנו להמשך הליגה, יש לנו הרבה חסרונות וחשוב לחפות עליהם. במחצית הראשונה מול אשדוד לא הנענו את הכדור כמו שצריך ואני רוצה לראות מחר הנעת כדור לאורך כל המשחק".

הפועל פתח תקוה:

יובל נעים הפתיע את שחקניו באימון המסכם כשפנה ואמר להם: "לא החלטתי דבר בנוגע להרכב ולכן לא אתרגל שום דבר היום. רק מחר אדע מי ישחק, לכן כולכם צריכים להיות מוכנים. יהיה משחק קשה". המאמן הקרין וידאו של המשחק בין הפועל תל אביב לבני סכנין בבלומפילד (0:1) ואמר: "למרות שחמישה שחקנים מרכזיים לא ישחקו, תנסו ללמוד את הדברים משאר השחקנים שאתם כן רואים ולהבין שהם מסוגלים לבצע פעולות טובות". ההתלבטות של המאמן נובעת בעיקר בגלל החסרונות בקישור האחורי. אייל שן מורחק בגלל כרטיסים צהובים ורועי גורדנה מורחק. למרות ההרחקות, פביאן סטולר תופקד שוב כבלם. אור בן חמו, שנעדר מהאימון אתמול בשל סיבות משפחתיות, נמצא בתמונת ההרכב. שחקן ההתקפה מוחמד נאטור תורגל אתמול במפתיע בקישור האחורי, אבל לא נראה שהמאמן יכלול אותו ב-11. יניב לוזון ערך אימון מלא ויהיה כשיר למשחק.

יעמדו למבחן

הפועל תל אביב: מריו פצ'אלקה

למרות שמחר רק שלושה שחקנים ששחקו בעונה שעברה שעברה באופן קבוע יעלה בהפועל, דווקא הכי מעניין יהיה לראות את הבלם הסלובקי החדש. בחלון ההעברות גוטמן התעקש על הבלם, אך עד לטעויות של וואליד באדיר במחזור הקודם לא נתן לרכש החדש הזדמנות. בשנתיים האחרונות, מלבד נמניה ווצ'יצ'ביץ' שנפצע אחרי שלושה חודשים בלבד, הפועל לא פגעה בזרים שהגיעו למועדון. מחר פצ'אלקה יצטרך להוכיח כי להפועל יש בלם לשלוש השנים הבאות.

הפועל פתח תקוה: אור בן חמו

הקשר הצעיר שהגיע בתחילת העונה ממכבי חיפה נחשב בכרמל לתגלית והצטיין במדי קבוצת הנוער. בהתחלה דיברו על הבטחה גדולה, אבל מאז שהגיע יובל נעים הוא יושב בעיקר ביציע ועדיין מחכה לפריצה. ההיעדרות של שחקני המפתח בקישור האחורי מעניקה לבן חמו הזדמנות אמיתית להוכיח מדוע הוא חזר בטיימינג הנכון מפציעה. בן חמו עשוי להיות הסנונית הראשונה שתבשר למר שחר שהיא מסוגלת לקחת נקודות מהאויבת הכי גדולה שלו בשלבים הכי קריטיים של העונה. האם זהו הג'וקר הבא של יובל נעים בהרכב של הפועל פתח תקוה? התשובות בקרוב.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

הרכבים משוערים

הפועל תל אביב: איתמר ניצן, דני בונדר, מריו פצ'אלקה, ביוואן פרנסמן, גל שיש, אביחי ידין, סלים טועמה, גילי ורמוט, אלרואי כהן, בן שהר, טוטו תמוז.

הפועל פתח תקוה: אוסטין אג'ידה, איאד חוטבא, פביאן סטולר, גל כהן, עמירן שקלים, אור בן חמו, רפי דהן, ישראל זגורי, יניב לוזון, גיא דיין, אלון תורג'מן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully