וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דדש: "אני יכול להשאיר את כל השחקנים הבכירים"

דור בלך

25.4.2010 / 12:34

יו"ר בית"ר לשעבר מאמין שיוכל להציל את הקבוצה ממכירת כוכביה, אך ממאן לעבוד עם קורנפיין. תמוז צפוי לעמוד לדין

בזמן שבית"ר ירושלים מחפשת משקיעים ויו"ר הקבוצה איציק קורנפיין מכין את הקרקע לכך שלא ימצאו כאלה שיספקו את הסכומים הדרושים והמועדון יאלץ למכור חלק מכוכביו: ברק יצחקי, טוטו תמוז, עמית בן שושן, אבירם ברוכיאן או עידן ורד, פונים אוהדים רבים אל היו"ר לשעבר משה דדש בידיעה שזה יכול לשנות את המצב.

"אני יכול להביא את הכסף ולהשאיר את כל השחקנים הבכירים בבית"ר", מספר דדש, שרק בשנה שעברה הציע לקורנפיין לחבור אליו לקבוצת ניהול ולהביא למועדון מעל למיליון וחצי דולרים, סכום שיספיק גם השנה להשאיר את כל שחקניה הבכירים של הקבוצה.

אלא שהסירוב של קורנפיין בשנה שעברה ואי אילו דברים שחלפו בין השניים, גורמים לדדש לא לרצות להצטרף לקבוצה תחת שרביטו של שוער העבר. "כרגע אין לי עניין להצטרף לבית"ר כל עוד קורנפיין מחזיק את הסמכויות של ארקדי גאידמק. למרות שבית"ר קרובה לליבי ותמיד ארצה לעזור לה, עכשיו זה לא על הפרק. אם באמת ירצו אותי אשמח לעזור, אבל עכשיו שיהיה לקורנפיין בהצלחה".

במועדון יתחשבו בתמוז

בצד המקצועי, בקבוצה מרוצים מהניצחון אתמול במסגרת המחזור ה-32 של הפלייאוף העליון, 1:2 משער בתוספת הזמן, אך כובש שער הניצחון בתוספת הזמן טוטו תמוז צפוי לעמוד לוועדת משמעת ולספוג קנס כספי על כך שהוריד את חולצתו לאחר השער וראה את הכרטיס האדום.

עם זאת, במועדון יתחשבו בחלוץ ולא צפויים להטיל עליו עונש כבד. החלוץ לא יעמוד לרשותו של דוד אמסלם במשחק העונה האחרון של בית"ר מול בני יהודה, כשהפסד שם וגם המקום הרביעי, שיוביל לאירופה במידה שהפועל תל אביב תזכה בגביע המדינה, יישמט מידיה של בית"ר.

קשר הקבוצה קובי מויאל סובל מכאבים ונפיחות בברכו, כשבאיזור קיימת גם הצטברות נוזלים. הקשר יעבור מספר בדיקות רפואיות ביום שלישי ולפיהן יוחלט אופי הטיפול והאם הקשר ייאלץ לנוח או יוכל להמשיך בפעילות תוך כדי הטיפולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully