וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא הגענו לשער שלהם"

26.1.2010 / 11:34

שחר יודע שחיפה לא הייתה ראויה ליותר מנקודה מול הפועל ת"א. ההחלטה לגבי לנצ'ה, שסיכם לארבע שנים, ביממה הקרובה

"הפועל תל אביב הרגו אותנו באמצע. לא הצלחנו להניע כדור ולכן עברנו לכדורים ארוכים. נאתכו היה מאוד דומיננטי במרכז המגרש ולא אפשר לנו לפתח את המשחק הרגיל שלנו". כך אמרו שחקנים במכבי חיפה בבוקר שאחרי משחק העונה עם הפועל תל אביב (0:0). הבעלים יענקל'ה שחר שוחח ארוכות בסיום המשחק עם המאמן אלישע לוי. שחר אמר ביציאה מחדר ההלבשה: "לא הגענו לשער שלהם". למרות זאת, בחיפה הזכירו אתמול כי התוצאה עצמה, למרות היכולת, משרתת מאוד את הקבוצה בדרך להשגת תואר האליפות.

מוחמד גדיר ושלומי ארבייטמן שהתעמתו מילולית במהלך המשחק אתמול התפייסו, בין היתר לאחר התערבותו של הקפטן יניב קטן. בסביבתם של השניים אמרו אתמול: "יש אמוציות במשחק וקורה שכועסים. שלומי התעצבן וגדיר הגיב. לא קרה כלום". בחיפה יקבלו החלטה לגבי החלוץ ההונגרי לאסלו לנצ'ה, שסוכנו כבר סיכם את תנאיו בפגישה עם יענקל'ה שחר באמצע השבוע שעבר, ביממה הקרובה. כפי שפורסם אתמול,השחקן סיכם לארבע העונות הקרובות.

אלישע לוי היה מעדיף להחתים קשר התקפי ישראלי בנוסף ללנצ'ה, כששמותיהם של מספר שחקני בית"ר ירושלים עלו באופן טבעי על הפרק. ייתכן ועוד היום ינסו בחיפה לבדוק עם בית"ר האם קיימת אפשרות שעידן ורד, ברק יצחקי או שחקן התקפה אחר ישוחרר עד סוף השבוע. "המשחק לא התעלה לרמה גבוהה. ברור שלשתי הקבוצות היה חשוב קודם כל לא להפסיד ובגלל זה התוצאה נראית ככה", אומר הקשר ליאור רפאלוב. "חבל שהגיע המון קהל ולא ראה שערים. אנחנו מבחינתנו צריכים להמשיך הלאה. בשבועות האחרונים אנחנו מציגים יכולת טובה. אסור לדבר יותר מדי, צריך לעבוד". על השאלה האם בחיפה מרוצים מהתוצאה ענה הקשר: "התיקו הזה לא רע מבחינתנו, אבל בבית רצינו לנצח. המטרה שלנו הייתה לשמח את הקהל".

רפאלוב עשה התקדמות גדולה בשבועות האחרונים. על כך הוא אמר: "אני מרגיש טוב בתקופה האחרונה. אני קצת כועס על עצמי על מה שקרה אתמול. הייתי פחות מעורב במשחק משום ששיחקנו על כדורים ארוכים וקשה לבוא לידי ביטוי במצב כזה. אני רוצה להיות יותר מעורב בבישולים בכיבושים. לא שיניתי שום דבר בתקופה האחרונה".

החלוץ הניגרי פרינס אולומו הוצע בימים האחרונים למכבי חיפה, אבל אלישע לוי דחה לבינתיים את ההצעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully