וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היו"ר החדש של בקרת התקציבים נתן שירותים למכבי פ"ת

16.3.2009 / 16:20

עפר אורליצקי מונה ליו"ר בקרת התקציבים. משרדו יפסיק להעניק שירותי ביקורת למכבי פ"ת. גורמים בהתאחדות: "זה היה תנאי למינוי"

נשיאות בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל החליטה היום (ראשון) למנות את רואה החשבון, עפר אורליצקי, לתפקיד יו"ר הרשות לבקרת תקציבים במקומו של יאיר רבינוביץ', שסיים את תפקידו לאחר 17 שנה. במסגרת ההליך לבחירת יו"ר הרשות לבקרת תקציבים, פנתה ההתאחדות ל-12 משרדי רו"ח הגדולים בארץ.

המשרד בו שותף אורליצקי, "ליאון, אורליצקי ושות' רו"ח", נתן עד לאחרונה שירותי ביקורת למכבי פתח תקוה. בעקבות המינוי, המשרד יפסיק לתת שירותים לקבוצה או לכל מועדון אחר ברגע שיחל בעבודתו החדשה, כפי שהבהירו גורמים בהתאחדות לכדורגל. אגב, לכל המועמדים הובהר מלכתחילה שאחד התנאים הוא שאף אחד מהם לא יהיה מקושר לקבוצת כדורגל כדי למנוע מצב של ניגוד עניינים.

שלושה משרדים הגישו את מועמדותם לתפקיד, ובתום הליך ופגישה עם כל אחד מהמועמדים, החליטה נשיאות בית הדין העליון למנות לתפקיד את רו"ח אורליצקי, שיחל בתפקידו בעונת המשחקים הבאה. ההתאחדות הודיעה היום רשמית על המינוי בהודעה לתקשורת.

אורליצקי, בעל תואר ראשון בכלכלה וחשבונאות, ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב, הוא שותף בכיר במשרד "ליאון, אורליצקי ושות' רו"ח", ושימש בעבר בתפקידים בכירים בבקרת התקציבים, באכ"א ובמנהל התשלומים בצה"ל.

עדכון ראשון: 16/3 14:14
עדכון אחרון: 16/3 16:20

האם צריך לפסול את אורליצקי מעבודה בהתאחדות?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully