וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסיה תפסה ראש

5.9.2007 / 13:55

בלאט ושחקניו ניצחו את יוון 53:61 וזכו בראשות בית ב'. ליטא השלימה מאזן מושלם עם 80:84 על גרמניה, קרואטיה הדהימה את ספרד

הערב (רביעי) נכנס שלב הבתים הראשון של ארליפות אירופה לישורת האחרונה, ובתום משחקי המחזור השלישי תדענה חלק מהנבחרות מי הולכת הביתה ומי ממשיכה הלאה.

בבית א' הישראלי ניצחה רוסיה את יוון 53:61 בקרב בלתי מנוצחות של הבית. אלופת אירופה לא הרשימה עד כה, ונזקקה להארכה כדי לגבור אמש על סרביה, אבל היום כבר לה עמ לה כוחה מול רוסיה המרשימה והרב גונית.

הנבחרת של בלאט, שכל כך הרשימה בשני המשחקים הראשונים שלה, המשיכה להראות יכולת מצוינת ולמרות שנגררה למשחק ההגנתי והאיטי של אלופת אירופה, היא הוליכה לאורך כל המשחק. היוונים למעשה נראו בדקות ארוכות אובדי עצות כיצד לעצור את רוסיה, שנראית עכשיו כמו מועמדת מאוד רצינית ללכת עד הסוף. שם רוצים שדייויד בלאט יביא אותם לאולימפיאדה, כרגע זה נראה בדרך לשם.

ג'יי אר הולדן אמנם היה הקלע הבולט של רוסיה עם 17, אבל אנדריי קירילנקו כרגיל היה רמה אחת מעל המשחק ומעל הטורניר הזה אם עבודה נהדרת בשני צידי המגרש, 12 נקודות ו-17 ריבאונדים. ויקטור חריאפה תרם 13. וסיליוס ספאנוליס היה היחיד בדאבל פיגרס אצל היוונים עם 12 נקודות, ניקוס זיסיס הוסיף 9.

בית ב': ספרד איבדה את המאזן המושלם

קרואטיה - ספרד 84:85

הספרדים הפסידו אחרי משחק הפכפך בו הוליכו לאורך מרבית המשחק, אך איבדו את הובלה לקראת הרבע האחרון. קרואטיה כבר הוליכה ב-5 פחות מ-5 דקות לסיום המשחק, אבל אז ביצעה הנבחרת המקומית מהפך עם ריצת 2:10 ופתחה יתרון קטן אבל מבטיח לפני הסיום. כשנדמה היה שספרד תשלים מאזן מושלם הגיע מרקו תומאס ותפר שלשה 3 שניות לסיום כדי להעניק לקרואטיה את הניצחון. רודי פרננדז עוד ניסה לשנות את המצב, אבל לא הצליח לקלוע עם הבאזר.

מרקו פופוביץ' הוליך רשימה של חמישה קרואטים בדאבל פיגרס עם 18 נקודות, מרקו תומאס הוסיף 13, באניץ' תרם 12 וזוראן פלאניניץ' ודאבור קוס 10 כ"א. אצל ספרד שוב בלט פאו גאסול עם 26 נקודות, כשחוסה קלדרון ופליפה רייס (10 ריבאונדים) מוסיפים 10 כ"א.

פורטוגל - לטביה 66:76

הפורטוגלים, שהובסו בשני משחקיהם הראשונים, הדהימו את הלטבים, עם 50 אחוז משלוש ו-14 נקודות של ז'ואאו סנטוס ומריו גיל פרננדז. סנטוס הוסיף גם שמונה ריבאונדים. משחק טוב של קריסטפס יאניצ'נוקס, שקלע 21 נקודות ואנדריס ביידרינס שקטף 18 ריבאונדים, לא סייע ללטבים.

בית ג': ליטא בראש הבית

ליטא - גרמניה 80:84

ליטא הראתה שהיא גדולה על גרמניה בקרב הבלתי מנוצחות של בית 3, אבל למרות שהוליכה בפער גדול ודו ספרתי לאורך מרבית המשחק השיגה ניצחון קטן, אבל כזה שהשלים עבורה פתיחת אליפות חלקה. דריוש לבריבנוביץ' הוליך את קלעי ליטא עם 18 נקודות, שרונאס יאסיקביצ'יוס הוסיף 15 נקודות ו-10 אסיסטים ורמונאס שישקאוסקאס הוסיף 13. דירק נוביצקי כמובן הוליך את הגרמנים עם 28 נקודות ו-9 ריבאונדים, אדמולה אוקולאג'ה תרם 12 ורוברט גארט 10.

טורקיה - צ'כיה 72:80

בדיוק כמו במשחק של ישראל מול סרביה, גם כאן נפגשו שתיים שעוד לא ניצחו כשהן יודעות שהמנצחת תעלה לשלב הבתים השני. צ'כיה לא נמצאת בצמרת האירופאית כבר שנים והטורניר הנוכחי שוב הוכיח את זה, כשהיא רשמה הערב הפסד שלישי וסיימה את דרכה. הטורקים היו עדיפים וכבר בסיום הרבע הראשון הוליכו 15:28 בדרך ל-31:46 במחצית ולניצחון במשחק כולו. הידו טורקוגלו היה הקלע המוביל של האדומים עם 22 נקודות כשאיברהים קוטלואי הוותיק מסייע לו עם 17 ומהמט אוקור תורם 16 נקודות ו-10 ריבאונדים משלו. לובוש ברטון ניסה את כוחו עבור צ'כיה עם 22 נקודות, אבל רק פטר בנדה היה שם כדי לעזור לו עם 14 נקודות.

בית ד': סלובניה גוברת על פארקר

סלובניה - צרפת 66:67

הסוס הסלובני השחור ממשיך להכות, הפעם בטוני פארקר וב-25 הנקודות שלו. הצרפתים הובילו במספרים נמוכים עד לרבע הרביעי. שתי שניות לסיום המשחק, כשהתוצאה עומדת על 65:67 לסלובנים, ניגש פארקר לקו. הזריקה הראשונה נכנסה, אך את השניה החמיץ וסלובניה, שאחד מכוכביה, יאקה לאקוביץ' לא קלע ולו נקודה אחת במשחק, ניצחה שוב.

מתיאס סמודיש עם 15 נקודות ושישה ריבאונדים הוליך את קלעי המנצחת, כשארזם לורבק הוסיף מספר דומה של נקודות. רדוסלאב נסטרוביץ וגוראן ג'אגודניק הוסיפו 12 נקודות כל אחד. אצל הצרפתים, מלבד פארקר, הוסיף רוני טוריאף 15 נקודות ופלורן פייטרוס שבע נקודות משלו.

איטליה - פולין 70:79

איטליה המאוכזבת רצתה להוציא עצבים על פולין הבינונית, אבל לא הצליחה לברוח לה ובשלבים רבים היה המשחק צמוד. למזלה של איטליה רבע שני של 19:27 עשה בסופו של דבר את ההבדל עבורה. מרקו בלינלי עם 20 נקודות ואנדראה ברניאני עם 19 הוליכו את הנבחרת מארץ המגף. ג'יאנלוקה באסילה הוותיק קלע 12. אנדריי פלוטה שקלע 15 ואדם וויצ'יק שהוסיף 12 היו הקלעים הבולטים של פולין, שנפרדה מהאליפות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully