וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולנסיה ממשיכה בלחץ על ברצלונה

29.4.2007 / 0:05

גברה 0:2 על רקראטיבו מצמד של חואקין והתקרבה עד כדי שלוש נקודות מהקטאלונים. אתלטיקו מדריד ובטיס סביליה נפרדו בתיקו 0:0

מאבק האליפות החם בספרד ממשיך להתחמם כשהמחזור ה-32 בפתח. היום (שבת) נערכו שני משחקים. אתלטיקו מדריד סיימה בתיקו 0:0 ביתי עם בטיס סביליה. הקבוצה של חאבייר אגירה עדיין צריכה נקודות כדי להבטיח השתתפותה בגביע אופ"א בעונה הבאה. מנגד, הקבוצה של לואיס פרננדז, לא הבטיחה את ההישארות, כשהיא מרוחקת חמש נקודות מהקו האדום, אך עם משחק עודף.

במשחק המאוחר של הערב ניצחה ולנסיה במסטאייה את רקראטיבו הואלבה, הפתעת העונה, 0:2. העטלפים דילגו מקום אחד, לרביעי, והם, ביחד עם ריאל מדריד וסביליה, ממשיכים להפעיל לחץ גדול על ברצלונה במאבק האליפות.

בקיץ שעבר רכשה ולנסיה את חואקין תמורת 25 מיליון יורו מבטיס, ההעברה השנייה בערכה בספרד אחרי מחמאדו דיארה. הרבה גבות הורמו, בעיקר לאור העובדה, שהקיצוני סופה כבש שער בודד בליגה. עד הערב. במשחק היום נגד רקרא הוא שילש את מניין כיבושיו.

60 דקות מאופסות נקטעו כאשר דויד וייה עשה תנועה נהדרת באגף ימין והכניס כדור יפה לחואקין שהקפיץ את המסטאייה. רק שלוש דקות חלפו והסכר נפרץ. דויד סילבה קיבל כדור מוייה, פרץ לרחבה והעביר רוחב. חואקין, שהגיע בריצה מהעבר השני, שלח וולה אדיר משמונה מטרים לרשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully