וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפך, מהפך

3.3.2007 / 23:01

דרמה אדירה בסנצ'ז פיחואן. סביליה הפכה פיגור ל-1:2 על ברצלונה, שהעלה אותה לפסגה אחרי משחק עם 3 אדומים. ולנסיה-סלטה 0:1

כבר הערב (שבת) התקיים המשחק המרכזי של המחזור ה-25 בספרד, במפגש שתי הראשונות של הלה ליגה, סביליה וברצלונה, ראש ראש. ציפינו למשחק איכותי ובמקום זאת קיבלנו דרמה בלתי רגילה, עם 3 אדומים, אמוציות בשמיים ושיפוט נוראי בדרך לניצחון אנדלוסי ברמון סנצ'ז פיחואן, ניצחון ששווה מקום ראשון בליגה. ולנסיה גברה בבית על סלטה ויגו ונותרה במירוץ לתואר.

סביליה - ברצלונה 1:2

למשחק היה קצב מצוין כבר מהפתיחה, והשער של רונאלדיניו דבקה ה-14 רק העביר את העניינים הילוך אחד קדימה. אולגוור שלח בכדור ארוך את ג'יאנלוקה זמברוטה, שפתח בצד הימני של הקישור, והיה בנבדל. הקוון והשופט התעלמו, ואחרי שהאיטלקי לא הצליח לעצור את הכדור, הוא הספיק לתפוס אותו ממש לפני הקו ולהרים לרונאלדיניו, שנגח מצוין פנימה את ה-0:1 של בארסה. 14 דקות מאוחר יותר חטף רונאלדיניו כדור מההגנה, חלף על פני אייטור אוסיו, שהכשילו מאחור ברחבה. סביליה ב-10 שחקנים, והברזילאי על הנקודה הלבנה עם הזדמנות לגמור את המשחק כבר בשלב מוקדם, ועל הדרך להגיע ל-18 שערים, אחד יותר מכל העונה שעברה. אבל פאלופ עצר עם הרגל של הבעיטה של הקוסם, שהלכה למרכז, והתוצאה נותרה בעינה.

דווקא עם שחקן פחות, עם ההתלהבות מעצירת הפנדל, כל האצטדיון החל לדחוף את השחקנים קדימה, ואלו לחצו על בארסה ללא הרף. בדקה ה-39 הם השיגו את השוויון, אחרי שדניאל אלבס הכניס לרחבה לאלכסנדר קרז'קוב הרוסי, וזה הסתובב על המקום, השאיר את רפא מארקז החלש מאחור, והכניע את ואלדז, 1:1. בדקה ה-60 הגיע המהפך. בעיטה חופשית של דניאל אלבס נגעה קלות בחומה, מספיק כדי להטעות את ואלדז ולחדור לרשת.

אז השתלט השופט על המשחק. לודוביק ז'יולי קיבל אדום על דחיפונת שבקושי שווה צהוב בדקה ה-57, מה שהעמיד את שתי הקבוצות בשוויון מספרי. בדקה ה-77 הצטרף אליו זמברוטה למקלחת מוקדמת עם שני צהובים בשניות ספורות, אחד על גלישה מסוכנת והשני על מילה מיותרת, שבהתחשב בווליום בו שוחק המשחק ניתן היה להתעלם ממנה. פרנק רייקארד זרק למערכה את סמואל אטו וחאבייר סביולה, והיו לקטלונים כמה הזדמנויות להשוות, אבל המצבים הבולטים ביותר היו דווקא בצד השני, כשאלבס ובעיקר פרדי קאנוטה מצאו דרכים מקוריות להחמיץ מקרוב.

כשהתפזר הדשא הבינו בבארסה, שלא ניצחה בחוץ כמעט ארבעה חודשים, שזו אינה הדרך הטובה ביותר להתכונן לקראת המשחק מול ליברפול באנפילד ביום שלישי ולסופר קלאסיקו בשבת, אז תחסר את שני המורחקים. סביליה, לעומת זאת, השכיחה במהירות את הטעם הרע מהדרבי בגביע ויצאה לחגוג ברחובות.


ולנסיה - סלטה 0:1

ולנסיה לא רוצה לצאת מתמונת המירוץ לאליפות, וממשיכה להיצמד למוליכות עם ניצחון 0:1 על סלטה ויגו.

פרננדו מוריינטס (67) נתן למארחים את הניצחון במאסטייה עם גול מרשים, למרות שבפתיחה דווקא סלטה שלטה במגרש וההגנה של ולנסיה הרחיקה בפאניקה כדור אחרי כדור של ננה וקונטרראס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully