וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון טרי צפוי להחמיץ את המשחק בישראל

23.2.2007 / 12:54

הבלם נפגע בקרסולו בליגת האלופות ואמור להיעדר ארבעה שבועות. אוהדי מנצ'סטר יונייטד מוחים נגד מחירי הכרטיסים בפולהאם

בלם נבחרת אנגליה, ג'ון טרי, נפצע השבוע שוב בקרסול, במשחק ליגת האלופות בין צ'לסי לפורטו (1:1) ובעיתונות האנגלית מדווחים שהוא אמור להיעדר ארבעה שבועות ולהחמיץ את המשחקים הבינלאומיים בסוף החודש הבא נגד ישראל ואנדורה.

תקופת ההיעדרות עשויה לגדול לשישה שבועות אחרי שהבלם יעבור בדיקה נוספת. טרי כבר נעדר מספר חודשים העונה ונפצע שוב שבועיים אחרי שחזר למגרשים.

אוהדי היונייטד נגד הנהלת פולהאם

מנצ'סטר יונייטד תתארח בשבת בקרייבן קוטג' אצל פולהאם הלונדונית. מחיר הכרטיס לאוהדי המוליכה קפץ ל-45 ליש"ט, לעומת 25 לאוהדי מנצ'סטר סיטי שהתארחה באיצטדיון לא מזמן.

אוהדי מנצ'סטר זועמים, והאוהד פט בויל (30 שנה ביציע) קורא לאוהדים להגיע למשחק אבל לא לקנות דבר באיצטדיון.

"בפולהאם מחפשים לעשות קופה על הגב שלנו, אחרי שבעונה שעברה גבו מהם רק 32 ליש"ט ועונה לפני כן 25 ליש"ט", הוא אומר, "זו לא מדיניות רק של פולהאם. גם קבוצות אחרות מעלות במיוחד מחירים במשחקים נגד היונייטד, ונשבר לנו מזה. אם כמה אלפים יחרימו את החנויות, יבינו בפולהאם שמחיר כרטיס גבוה לא יעניק להם הכנסה גבוהה". יו"ר "התאחדות האוהדים האנגליים", מלקולם קלארק, הצטרף למחאה.

הבלם ריו פרדיננד אמר לאתר הרשמי של היונייטד: "האופציה לפתוח פער של 9 נקודות על צ'לסי הוא תמריץ גדול עבור האדומים למרות שאנחנו חייבים לחשוב רק על ניצחון ולא על המצב בטבלה".

ווסטהאם נערכת לקרב תחתית נגד צ'רלטון

צ'רלטון תארח את ווסטהאם במשחק תחתית חשוב בשבת, כשעל הקווים יעמוד אלן פארדיו, שפוטר מווסטהאם לפני מספר חודשים. גם מאמן ווסטהאם, אלן קרבישלי, הדריך בעבר את צ'רלטון.

לשתי הקבוצות 20 נקודות במקומות 18-19 והן רחוקות שש נקודות מוויגאן שבמקום ה-17 ומעל לקו האדום. "אני מקווה שנלמד מהאחרונה ווטפורד ומצ'רלטון, שהחלה בהתאוששות במחזורים האחרונים. כולם מבינים את חשיבות המשחק", אמר קרבישלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully