וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר כבר יודעת היכן לחגוג אליפות

אסף שקד

5.2.2007 / 18:12

אחרי הניצחון הגדול על חיפה, בירושלים כבר מסמנים את גן סאקר כיעד מועדף. אחד השחקנים: "האימפריה חוזרת, חיכינו לזה שנים"

הרבה לחץ השתחרר ביממה האחרונה בבית"ר ירושלים לאחר הניצחון המוחץ 0:3 על מכבי חיפה. בבית"ר אומנם לא יצאו בהצהרות ברורות כי האליפות בכיס, אבל גם לא מתביישים לומר כי הוציאו את מכבי חיפה מהמרוץ אחר התואר הנכסף. "האימפריה חוזרת", אמר היום (שני) אחד מהשחקנים הוותיקים בקבוצה, "אני משחק כאן כבר כמה עונות ולרגע הזה כולנו חיכינו, לראות את בית"ר מנצחת את האלופה ועוד בבית שלה. זאת חוויה שניקח עימנו לכל החיים".

החגיגות בסיום הזכירו מאוד את החגיגות שהיו נהוגות בעשור הקודם. בסיום המשחק הקיפו מאות אוהדים את השחקנים, שיצאו מתחומי המגרש, והקיפו אותם באהבה. בהנהלת בית"ר עדיין לא מתכננים את חגיגות האליפות, אבל מיקום חדש לחגיגות אם יגיעו כבר יש, גן סאקר, שיכול להכין כ-200 אלף אוהדים יחליף את כיכר ספרא בו חגגה בית"ר את האליפות האחרונה. לא מדובר בהחלטה רשמית, אלא בשיחות בתוך הקבוצה.

בבית"ר היו מרוצים מאוד מההשתלבות של ז'וזה רומאליו אמש במשחק, והברזילאי הסכים לומר לאחר המשחק: "נהנתי מאוד לשחק היום, בית"ר קבוצה טובה מאוד והיה כיף גדול לחגוג עם הקהל. זכיתי כבר באליפות בברזיל, אני רוצה לזכות גם כאן באליפות, זה נראה לי הרבה יותר מאתגר ומעניין".

הקשר הברזילאי שבישל את אחד השערים לטוטו תמוז, הציג שיתוף פעולה יוצא דופן עם גל אלברמן ומילובאן מירוסביץ', וכעת נוצר ליוסי מזרחי כאב ראש חיובי לקראת המשך הליגה. דרק בואטנג אומנם יחמיץ את המשחק הקרוב מול מכבי פ"ת, שסומן בקבוצה כמוקש, אך במשחקים הבאים יצטרך מזרחי לשבור את הראש מי יהיו שני הקשרים שיפתחו בהרכב, כשגם קובי מויאל שממשיך להוכיח את עצמו נאבק על מקום בהרכב.

"התרשמנו מאוד מרומאליו", אמר היום גורם בצוות המקצועי של בית"ר, "הוא הכניס הרבה חכמה למשחק, שטף את מרכז השדה והציג שיתוף פעולה יוצא מן הכלל גם עם גל אלברמן ושאר השחקנים בקבוצה".

אותו גורם אף צופה את העתיד: "עכשיו יהיה ליוסי כאב ראש חיובי, דרק נמצא בקבוצה על חזקת באנקר וקשה לראות אותו יוצא מההרכב, אבל אסור לשכוח שבלעדיו הקבוצה רשמה שני ניצחונות משני משחקים, ואחרי שיתוף הפעולה אתמול בין רמאליו לאלברמן תהיה תחרות מעניינת בקישור האחורי".

ההרחקה של מילובאן מירוסביץ' סמוך לסיום העיבה מעט על האווירה השמחה של הקבוצה. השחקן יצא מחדר ההלבשה מעט מאוכזב למרות הניצחון, אך יוסי מזרחי ניסה לעודד אותו ואמר לו: "למרות האדום זה היה אחד המשחקים הטובים שלך העונה".

הצ'ילאני יחמיץ את המשחק הקרוב מול מכבי פ"ת ולמרות הסקרנות לשחק מול חברו סבסטיאן רוזנטל, יאלץ כעת הקשר להמתין למפגש מחודש בסיבוב הבא.

בפני יוסי מזרחי עומדות שתי אפשרויות שיחפו על חסרונו של השחקן. אבירם ברוכיאן הוא המועמד הטבעי לתפוס את המקום בקישור הימני, אך גם הברזילאי טוטו רושל שמשחק יותר בעמדה התקפית, צפוי לקבל את חולצת ההרכב בסופו של דבר.

אגב, בתום המשחק, כשיצא מירוסביץ' לרכבו הפרטי שחנה מחוץ לאצטדיון, הקיפו אותו עשרות אוהדים של בית"ר, עודדו אותו למרות האדום שספג והרעיפו עליו אהבה, מירוסביץ' שהיה מעט נבוך נשמע לאחר המפגש עם האוהדים שמח מאוד: "בארגנטינה, אחרי כרטיס אדום האוהדים לא ניגשים בכלל לשחקנים, כאן הם נתנו לי תמיכה, אני מאוד אוהב את הקהל בבית"ר, זה קהל מיוחד שלא פוגשים בכל מקום".

היום זכו שחקני בית"ר ליום חופשי מאימונים, ויחזרו להתאמן מחר בסגל מצומצם ללא שחקני הנבחרות. גורם במועדון התייחס לנושא ואמר: "לא קל לנו להתמודד עם חיסרון של שחקנים רבים באימונים. ההכנה לקראת מכבי פ"ת לא תהיה אופטימלית, ואנו מקווים שהשחקנים שישותפו במשחק הנבחרת יחזרו בריאים ושלמים לסגל ויגיעו מוכנים למשחק ביום ראשון".

הושג סיכום על רכישת מתחם בית וגן

‏נשיא הקבוצה, ארקדי גאידמק, נפגש הבוקר עם ששון שם טוב, הבעלים של מתחם בית וגן, בו מתאמנת בית"ר. שם טוב ואנשי חברת 'נאות בית וגן' איימו לפנות את הקבוצה מהמתחם, מה שהכניס את גאידמק למו"מ. היום הושג סיכום על רכישת המתחם על-ידי גאידמק. המחיר ההתחלתי אותו רצו שם טוב וחבריו היה 35 מיליון דולר, לבסוף הסיכום עומד על כ-30 מיליון. הרכישה המלאה תתבצע רק ביוני, עד אז גאידמק יקבל לידיו את הניירת של המתחם ויבדוק אותה. לארקדי גאידמק יש כבר תכניות עתידיות לשטח. נשיא בית"ר רוצה להקים חדר אוכל ומתקנים נוספים של מועדון אירופי לכל דבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully