וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדבד הציל את יובנטוס

27.1.2007 / 20:46

הגברת הזקנה המשיכה במרוץ החזרה לליגה הראשונה. הצ'כי השווה ל-1:1 בדקת הסיום נגד ספציה. טורינו-אודינזה 3:2, פאלרמו-לאציו 3:0

המחזור ה-21 בליגה האיטלקית נפתח הערב (שבת) עם שני משחקים. טורינו אירחה את אודינזה בדלה אלפי ונוצחה 3:2.

במשחק אחר הובסה השלישית בטבלה, פאלרמו, בביתה על ידי לאציו.

יובנטוס נקתלה היום במשוכה לא קלה בניסיון החזרה שלה ל-SERIA A. היום היא סיימה בתיקו 1:1 עם ספציה.

טורינו - אודינזה 3:2

הביאנקונרי יצאו לטורינו וכבשו שלושער שלא הותיר סיכוי למאחרים. מסכת השערים נפתחה כבר בדקה ה-18 עם שער של כריס אובודו. חלפה רבע שעה ופאולו סואוזה ברטו הרשית את השני. בדקה ה-61 ג'יאן אסמואה, הגנאי הבינלאומי, נעץ את השלישי. אבורסקאטו מטורינו כבש צמד בדקות ה-78 ו-90 כדי לצמק, אך לא מעבר לזה. בתום הניצחון טיפסה אודינזה למקום הרביעי בליגה לפני שיושלם המחזור.


פאלרמו - לאציו 3:0

פאלרמו, מי שפתחה את העונה מצוין והיתה הקבוצה היחידה שאיימה על אינטר, ממשיכה לאבד גובה. חניכיו של פרנצ'סקו גווידולין אירחו בסיציליה את הקבוצה מעיר הבירה, כשבשבוע שעבר הם סיימו בתיקו נטול שערים מול רג'ינה בחוץ והיום על מנת להישאר בטווח ראייה מהשנייה בטבלה, רומא, הם היו חייבים לנצח. אבל איפה הם ואיפה ניצחון. הלילה (שבת) הובסה הסיצליאנית בביתה על ידי לאציו 3:0, מצמד של תומאסו רוקי (45, 78 פנדל) וסבסטיאנו סביליה (52). לאציו, שסיימה גם היא בתיקו 0:0 במחזור הקודם מול מילאן, ממשיכה בתנופה ומסתננת לחלק העליון של הטבלה, אחרי שפתחה את העונה במינוס 3 נקודות.


ספציה - יובנטוס 1:1

הגברת הזקנה, שניצחה את בארי במחזור הקודם, יצאה הערב למשחק חוץ נגד הקבוצה המדורגת 17 ב-SERIA B. פאבל נדבד הצ'כי, שלא נטש את הספינה הטובעת, הציל את יובה מהפסד לא נעים כשכבש בדקה ה-90. סימונה קונולאונה הרשית ראשון לזכות המקומיים בדקה ה-39.


צמרת ה-SERIA B אחרי 21 מחזורים:

1. יובנטוס 39 נקודות
2. בולוניה 37 נקודות
3. מנטובה 36 נקודות
4. נאפולי 36 נקודות (משחק חסר)
5. גנואה 35 נקודות (משחק חסר)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully