וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: מסרבים לעלות

עדי פרג' ויואב ויכסלפיש

27.1.2007 / 16:17

קרית שמונה רצתה להמשיך במומנטום אחרי הניצחון על חיפה, כשאירחה את ב”ש, אך נפרדה ממנה בתיקו 1:1, שכולו רווח של סכנין

המחזור ה-18 בליגה הלאומית הפגיש היום (שבת) למשחק צמרת את הפועל קרית שמונה שאירחה את הפועל ב"ש. לבסוף נפרדו הקבוצות כשכל אחת נטלה נקודה, ובני סכנין יכולה להיות מאושרת עד הגג.

אמש (שישי) מעדה הפועל עכו עם תיקו ביתי מאופס מול האחרונה הפועל ירושלים. המוליכה, בני סכנין, שדרסה את בני לוד מהתחתית 0:4, פתחה פער של תשע נקודות על המקום השלישי.

המחזור יינעל ביום שני במשחק בין הפועל אשקלון להפועל רעננה.

קרית שמונה - הפועל ב"ש 1:1

קבוצתו של רן בן שמעון אירחה היום (שבת) את הדרומיים לעוד אחד מסדרת משחקי העונה של הליגה הלאומית. כל קבוצה הגיעה עם שאיפות משלה. קרית שמונה ניסתה להגדיל את הפער מהשלישית, ב"ש רצתה לצמצם את ההפרש מהמקום שמוביל לליגת העל.

בדקה ה-17 הגיע כדור לג'ורג' דאטורו, שהניף רגל מכ-25 מטרים. יוסי בצלאל, שוער קרית שמונה, לא היה מספיק עירני וחטף שער. הצפוניים ניסו עד המחצית להשוות, אך לשווא. בדקה ה-62 אילייה יברויאן, שריצה עונש הרחקה של שבעה משחקים, הקפיץ כדור מעל אסי רחמים. קרית שמונה החלה לתקוף לקראת הסיום, אך הספיקה להחמיץ ממספר מצבים קורצים.

קרית שמונה נותרת במקום השני כשהיא עם 32 נקודות, והתרחקה נקודה מעכו, שהפסידה. הפועל ב"ש עם 28 נקודות וצמצמה את הפער מעכו לנקודה.

מכבי אחי נצרת - הפועל נצרת עילית 0:2

המשחק הזה הוזכר לאחרונה בהקשר של מכירה לפני ארבע שנים. ההקשר היותר מעניין שלו היה קרב תחתית. אחי טיפסה מעל הקו האדום ןעד למקום השמיני עם צמד של דודו אברהם בדקות 8 ו-49.

נצרת עילית מסתבכת כשברקע מעצרו של היו"ר אבשלום נוריאל ומקווה שאשקלון לא תנצח ביום שני את רעננה.

עירוני רמת השרון - הפועל חיפה 0:2

חיפה לא הסתדרה בלי אלירן אלקיים ומאיר בן מרגי שהורחקו ביום שני נגד קרית שמונה, והמומנטום השלילי נמשך. שערים של עדי סבג (63) ושרון גורמזנו (75) במחצית השנייה שלחו את האדומים למאבקי התחתית.

גורמים בעיר טוענים שיואב כץ סירב למכור את הקבוצה לאנשי עסקים במהלך השבוע. בינתיים השידוך בין הצדדים יימשך למרות חוסר שביעות רצון הדדי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

בני לוד - בני סכנין 4:0

משחק הקצוות השבועי הפגיש את המוליכה של אלישע לוי (35 נק') עם הקבוצה במקום העשירי (18). לירון וילנר הבקיע כבר בדקה השישית. חמודי בריק (60) ועומאר סאני, אקס קרית שמונה (71,73) שמרו את סכנין בפער ענק מהמקום השלישי. לוד ירדה למקום ה-11 והיא מקווה שאשקלון לא תברח לה ביום שני.

הפועל עכו - הפועל ירושלים 0:0

מישל דיין עדיין לא הוציא את העגלה הירושלמית מהבוץ, והמשימה במשחק בנהריה נראתה כמעט בלתי אפשרית.

היום (שישי) הגיעה הקבוצה למשחק החוץ ושמרה על רשת נקייה. התיקו לא מנע פער של חמש נקודות מהקו האדום, אבל בעיקר חיבל במאמצי העלייה של עכו, שכבר 30 שנה לא שיחקה בליגה הבכירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully